ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم

سال دهم تحصیلی از جمله مهمترین سال‌های تحصیلی برای دانش آموزان است. به دلیل آنکه از سال دهم مطالعه دروس اصلی و تخصصی برای شرکت در آزمون سراسری شروع می‌شود. در واقع دانش آموزان از سال دهم باید نگاه جدی‌تری به متون درسی داشته باشند. اگر چنانچه از همان ابتدا بتوانند مطالعه خود را مدیریت کنند و روی مفاهیم دروس متمرکز شوند، تا حد زیادی شانس خود را در موفقیت برای کنکور بالا برده‌اند. درس شیمی دهم از جمله دروس اصلی و تخصصی است که نمره آن بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه به همراه مطالعه کتاب درسی دهم، خرید کتاب کمک درسی شیمی دهم نیز پیشنهاد می‌شود. اگر از سال دهم مطالعه و خرید کتاب کمک درسی را هم جزء برنامه‌های روزانه خود قرار دهند،  به راحتی قادر خواهند بود تا سطح اطلاعات خود را ارتقاء دهند.

بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم کدامند؟

داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی گوش به زنگ باشند. درس شیمی  از جمله دروس تخصصی است که نمره آن تا حد زیادی در قبولی کنکور تاثیرگذار است. در حال حاضر بسیاری از دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، از همان پایه دهم به فکر خرید بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم هستند. منابع معتبر برای مطالعه و تست زنی درس شیمی بسیار است. ما در این مقاله کوشش می‌کنیم تا بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید ایده‌آل‌ترین نتیجه را از این درس تخصصی دریافت نمایید. در ادامه با ما همراه شوید تا با بهترین و جامع‌ترین انواع کتاب کمک درسی شیمی آشنا شوید.

برای درک بهتر و آشنایی بیشتر نسبت به دسته بندی کتاب‌ها، ما توضیح کتاب‌های کمک درسی را به صورت بخش بخش برایتان عنوان می‌کنیم. کتاب‌های کمک درسی شیمی دهم به سه دسته تقسیم می‌شود.

  • کتاب‌های کمک درسی تست شیمی دهم
  • کتاب‌های کمک درسی کار شیمی دهم
  • کتاب‌های کمک درسی آموزش شیمی دهم
  • کتاب‌های کمک درسی نمونه سوالات شیمی دهم

بهترین کتاب‌های تست شیمی دهم کدامند؟

مجموعه کتاب‌های تست شیمی دهم جزء جدایی ناپذیر برای مطالعه کنکوری‌ها است. حتماً داوطلبان کنکور باید از چند نمونه منبع معتبر به عنوان کتاب تست استفاده کنند. دانش آموزان به هر اندازه که در تست زدن مهارت پیدا کنند، به همان نسبت درصد موفقیت خود را بالا می‌برند. پس تا حد امکان کتاب‌های کمک درسی تست شیمی دهم را جدی بگیرید.

کتاب تست شیمی دهم نشر الگو

کتاب کمک درسی تست شیمی دهم نشر الگو یکی از معتبرترین منابعی است که می‌توانید از آن بهره مند شوید. این کتاب شامل مجموعه سوالات تستی چهار گزینه‌ای، سوالات تالیفی و نمونه سوالات جامع است. علاوه بر آن کتاب شامل پاسخنامه‌های تشریحی نیز می‌شود. شما می‌توانید پس از تست زنی هر فصل به سراغ پاسخنامه بروید و اشتباهات خودتان را بررسی کنید. از جمله ویژگی‌های ممتاز این کتاب، توضیحات تکمیلی پاسخ ها، نمونه سوالات ترکیبی، نکات کلیدی و تکنیکی است. همانطور که گفته شد، توصیه می‌شود که از چند نمونه کتاب کمک درسی برای تست زنی استفاده کنید. بهره مندی از نمونه سوالات چند کتاب سبب تقویت مهارت تست زنی در شما می‌شود.

کتاب تست شیمی دهم مبتکران

از دیگر منابع معتبر برای تست زنی شیمی دهم، می‌توان به کتاب تست شیمی دهم مبتکران اشاره کرد. کتاب تست شیمی دهم مبتکران به گنجینه نمونه سوالات امتحانی معروف است. تنوع در نمونه سوالات طراحی شده در کتاب، نمونه سوالات  تالیفی، نمونه سوالات آزمون سراسری تماماً در این کتاب جمع‌آوری شده است. ناگفته نماند که این کتاب شامل درسنامه های تکمیلی هم می‌شود. دانش آموزان می‌توانند پس از مطالعه درسنامه و بررسی کلی مفاهیم به سراغ تست زنی بروند. کتاب تست شیمی دهم مبتکران در دو جلد به چاپ رسیده است. از جمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به طبقه بندی نمونه سوالات در سه سطح ساده، متوسط و سخت اشاره کرد.

کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز

از دیگر منابع مناسب برای درس شیمی دهم، کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز است.  این کتاب شامل سه بخش اعم از درسنامه، تست و پاسخنامه است. درسنامه‌های توضیحی در این کتاب به گونه‌ای است که مطالب اصلی برای دانش آموز به خوبی مرور می شود. همچنین بسیاری از نکات کلیدی در درسنامه‌ها آمده است که بسیار به سطح اطلاعات دانش آموز کمک می‌کند. گفتنی است که در این مجموعه نمونه سوالات مرتبط با آزمون اصلی سال‌های پیش هم آمده است که می‌توانید با این نمونه سوالات هم آشنا شوید.

کتاب تست میکرو شیمی دهم گاج

از دیگر منابع شناخته شده در میان دانش آموزان و همچنین دانشجویانی که موفق به قبولی در آزمون سراسری شده‌اند، کتاب تست میکرو شیمی دهم گاج است. این کتاب هم مانند سایر مجموعه‌ها دارای سه بخش درسنامه، سوالات تستی چهار گزینه‌ای و همچنین پاسخنامه است. نمونه سوالات طبقه بندی شده، نمونه سوالات تالیفی و نمونه سوالات ترکیبی از جمله ویژگی‌های ممتاز کتاب تست میکرو شیمی دهم گاج محسوب می‌شود. همچنین این مجموعه دارای پاسخنامه تشریحی نیز است. به همین جهت پس از پاسخ‌دهی به سوالات نگران درست یا غلط بودن جواب‌ها نباشید. چرا که در پایان کتاب می‌توانید جواب‌های درست را به راحتی پیدا کنید و از پاسخ‌های تشریحی نهایت استفاده را ببرید.

بهترین کتاب‌های کار شیمی دهم کدامند؟

علاوه بر کتاب‌های تستی کمک درسی، کتاب‌های کار شیمی از دیگر مهمترین کتاب‌های کمک درسی محسوب می‌شوند. دانش آموزان با مطالعه انواع مختلف کتاب‌های کار شیمی با بهترین نمونه‌ سوالات آشنا خواهند شد. همچنین استفاده از کتاب‌های کار شیمی دهم سبب می‌شود تا قدرت تفکر دانش آموز ارتقاء پیدا کند. چرا که کتاب‌های کار شامل انواع مختلفی از نمونه سوالات تستی بی جواب هستند. به جرات می‌توان گفت که ۸۰ درصد نمونه سوالات آزمون سراسری از مجموعه کتاب‌های کار شیمی برداشت می‌شود.

کتاب کار شیمی دهم گاج

یکی از بهترین منابع معتبر برای حرفه‌ای شدن در تست زنی، کتاب کار شیمی دهم گاج است. این کتاب شامل درسنامه‌های توضیحی، تمرینات متنوع، سوالات تستی چهار گزینه‌ای، نمونه سوالات با جای خالی،  نمونه سوالات درک مطلب و هر آنچه که به قدرت تحلیل دانش آموز کمک کند، در این کتاب یافت می‌شود. هدف از طراحی کتاب کار شیمی دهم گاج بالا بردن سطح معلومات  و آموخته‌های دانش آموزان است.

کتاب کار شیمی دهم مهر و ماه

کتاب کار شیمی دهم مهر و ماه از دیگر کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دهم است. این کتاب مجموعه‌ای از درسنامه‌های آموزشی و کاربردی، تمرینات متنوع، نمونه سوالات با طراحی های گوناگون و همچنین ۲۸ کارگاه برای حل مسأله است. دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی با مطالعه این کتاب به مفاهیم جدیدتری از مباحث شیمی پی می‌برند. ناگفته نماند که بسیاری از مدرسین از این کتاب به عنوان تکلیف در خانه برای دانش آموزان استفاده می‌کنند.

کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز

از دیگر مجموعه کتاب‌های کمک درسی برای دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی می‌توان از کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز نام برد. این مجموعه از دیگر کتاب‌های شاهکار برای تقویت سطح علمی دانش آموزان است. درسنامه های آموزشی، نمونه سوالات متنوع، تمرینات مختلف، حل مسئله از جمله مشخصه های اصلی کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز است. دانش آموزان با مطالعه و حل مساله‌های کتاب به خوبی با مفاهیم اصلی کتاب آشنا می‌شوند. این کتاب بیشتر بر اساس معلم محوری است. به دلیل آنکه همانطور که گفته شد کتاب‌های کمک درسی کار شیمی، شامل درسنامه‌های کاربردی همراه با سوالات تستی چهار گزینه‌ای بدون جواب هستند. به همین جهت به این نوع کتاب‌ها معلم محوری گفته می‌شود.

بهترین کتاب‌های آموزش شیمی دهم کدامند؟

اگر دنبال جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دهم هستید، فرصت را از دست ندهید. بهره مندی از بهترین منابع کتاب‌های کنکوری سبب می‌شود تا شما صدها قدم به موفقیت در کنکور نزدیک‌تر شوید. پس زمان را از دست ندهید و هر چه زودتر مطالعه کتاب‌های آموزش شیمی را شروع کنید. کتاب‌های آموزش شیمی تمامی اطلاعات درسی، تکنیک‌های کلیدی، نکته‌های کنکوری را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با بهترین کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دهم تا انتها ما را همراهی کنید.

کتاب آموزش سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

اگر به دنبال یک کتاب آموزشی کمک درسی شیمی پایه دهم هستید، ما به شما خرید کتاب آموزش سیر تا پیاز شیمی دهم گاج را معرفی می کنیم. این کتاب مجموعه‌ای کامل از مباحث آموزشی و کاربردی همراه با پوشش دهی صفر تا صد تمامی نکات کلیدی است. با مطالعه‌ این کتاب سطح اطلاعات دانش آموزان نسبت به مباحث شیمی تا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. این کتاب علاوه بر درسنامه های تکمیلی، دارای نمونه سوالات امتحانی، تمرینات متنوع و پاسخنامه تشریحی است. کتاب آموزش سیر تا پیاز شیمی دهم گاج یک کتاب بسیار مناسب آموزشی برای تمامی دانش آموزان است. حتی دانش آموزان بسیار ضعیف می‌توانند با مطالعه کتاب به راحتی به مفاهیم اصلی پی ببرند.

کتاب آموزش پرسمان شیمی دهم گاج

کتاب آموزش پرسمان شیمی دهم گاج از دیگر منابع معتبری است که می‌توانید با اطمینان از مطالب آن استفاده کنید. این کتاب بیشتر به منظور سهولت در یادگیری دانش آموزان و همچنین درک عمیق مطالب درسی به چاپ رسیده است. کتاب آموزش پرسمان شیمی دهم گاج شامل آزمون‌های دوره‌ای برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با انواع سوالات تستی می‌شود. همچنین کتاب شامل درسنامه های تکمیلی و نکات کنکوری است.

کتاب آموزش ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز

کتاب آموزش ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز با بیان بسیار ساده و شیوا پاسخگوی نیاز تمامی داوطلبان کنکور است.شاید در نگاه اول عنوان کتاب به نظر جدی نرسد، اما محتوا و مفاهیم کتاب به‌قدری مفهومی است که تمامی دانش آموزان از مطالعه آن لذت می برند. نمونه سوالات مختلف، تمرینات متنوع، توضیحات تکمیلی در قالب درسنامه‌های آموزشی تماماً از جمله ویژگی‌های شاخص این کتاب کمک درسی محسوب می‌شود. داوطلبانی که به دنبال یک کتاب کامل و کاربردی با بیان ساده و روان هستند، می‌توانند خرید کتاب آموزش ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز را به مجموعه کتاب‌های کمک درسی خود اضافه کنند.

بهترین کتاب‌های کمک درسی نمونه سوالات امتحانی شیمی دهم کدامند؟

از دیگر بهترین کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دهم که سروصدای زیادی در میان دانش آموزان و بازار کتاب بپا کرده است، کتاب‌های کمک درسی نمونه سوالات امتحانی شیمی دهم هستند. در‌واقع اگر بانک سوالات را می‌خواهید، راهکارش تنها با مطالعه کتاب‌های کمک درسی نمونه سوالات امتحانی شیمی دهم امکان‌پذیر است.

کتاب کمک درسی شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز

شناخت نقاط قدرت و ضعف دانش آموزان در تست زنی تنها با مطالعه کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی به دست می‌آید. کتاب کمک درسی شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز یکی از این نمونه‌ها است. در‌واقع هدف از تألیف این کتاب آماده سازی دانش آموز برای امتحانات درس شیمی دهم و همچنین آمادگی برای آزمون سراسری است. نمونه سوالات طبقه بندی شده، درسنامه‌های مفید و مختصر از جمله شاخصه‌های اصلی کتاب محسوب می‌شوند. دانش آموزان با تست زنی نمونه سوالات این کتاب کمک درسی به خوبی بر مهارت تست زنی تسلط پیدا می‌کنند. علاوه بر آن به راحتی و بدون نیاز به معلم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و مهارت‌های علمی خود را از این طریق تقویت می‌کنند.

کتاب کمک درسی شیمی اسفندیار

مطالعه بسیاری از کتاب‌های کمک درسی از جمله کتاب کمک درسی شیمی اسفندیار نیازی به معلم ندارد. در‌واقع ماهیت اصلی تمامی کتاب‌های کمک درسی آن است که دانش آموز بتواند بدون نیاز به معلم و یا مشاور تحصیلی و تنها از طریق کتاب، مهارت‌های خود را ارتقاء دهد. مهارت‌هایی که شامل مهارت‌های تست زنی، نحوه مطالعه، تقویت معلومات از طریق درسنامه‌های آموزشی و همچنین آشنایی با انواع نمونه سوالات امتحانی می‌شود. اگر در صدد تقویت اینگونه مهارت ها هستید، مطالعه کتاب کمک درسی شیمی اسفندیار را از دست ندهید.

کتاب کمک درسی گلبرگ شیمی دهم گل واژه

یکی دیگر از بهترین منابع برای تقویت سطح علمی دانش آموزان و مهارت آنان در درس شیمی پایه دهم، کتاب کمک درسی گلبرگ است. کتاب کمک درسی گلبرگ شیمی دهم گل واژه نگاه تازه تری به مباحث شیمی پایه دهم دارد. اگرچه این کتاب مانند سایر منابع دارای درسنامه‌های مختصر و نمونه سوالات است. اما  خلاصه مطالب این کتاب در قالب فلش کارت های آموزشی طراحی شده است. همچنین از دیگر ویژگی‌های این کتاب کمک درسی، اشاره به چگونگی آمادگی دانش آموزان برای شرکت در آزمون‌های نهایی است.

جمع‌بندی

در این مطلب ما به توضیح کاملی درباره بهترین منابع و جامع‌ترین کتاب کمک درسی شیمی دهم پرداختیم. با توجه به مطالب گفته شده هر یک از کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دهم ویژگی‌های منحصر به خود را دارا می‌باشند. توصیه ما به شما این است که حتماً از چندین منبع مختلف برای مطالعه استفاده کنید. امکان بهره مندی از چندین منبع معتبر سبب می‌شود تا بتوانید درک عمیق‌تری از مباحث و مفاهیم اصلی داشته باشید.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML