ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
انواع کتاب های انتشارات نشر الگو

انواع کتاب های نشر الگو

خرید کتاب کمک درسی از جمله نیازهای قابل توجه کنکوری‌ها است. در این میان انتشارات نشر الگو از جمله معتبرترین انتشارات کتاب‌های کنکور است که مورد توجه بسیاری از استادان، کارشناسان و مشاوران امور تحصیلی قرار گرفته است. این انتشارات به هدف برآورده ساختن نیازهای روز دانش آموزان، مجموعه کتاب‌های کمک درسی کم حجم اما بسیار کاربردی را روانه بازار کرده است. مطالب مفهومی، درسنامه‌های مختصر و مفید، ارائه نمونه سوالات تالیفی و همچنین نمونه سوالات آزمون سراسری از جمله ویژگی‌های شاخص انواع کتاب های نشر الگو محسوب می‌شود.

دانش آموزان می‌توانند انواع کتاب کمک درسی انتشارات نشر الگو را در زمینه تمامی دروس اصلی به راحتی از سایت معتبر تلکتاب خریداری نمایند.

معرفی انواع کتاب های کمک درسی انتشارات نشر الگو

برای معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات نشر الگو بایستی بگوییم این مجموعه شامل سه گروه اصلی از جمله مجموعه کتاب‌های سه بعدی، مجموعه کتاب‌های تست و مجموعه کتاب‌های موج آزمون می‌شود. هر یک از مجموعه‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصه‌های مختص به خود می‌باشد. پیشنهاد می‌شود که از هر سه مجموعه برای بالا رفتن شانس قبولی‌تان در کنکور استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در ادامه تا انتها با ما همراه باشید تا به توضیح هر سه مجموعه بپردازیم.

مجموعه کتاب‌های سه بعدی انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های سه بعدی انتشارات نشر الگو شامل درسنامه‌ها و مطالب مفهومی است. در‌واقع کتاب‌های سه بعدی بیشتر آموزش محور هستند. دانش آموزان با مطالعه درسنامه‌های کتاب به درک بهتری از مفاهیم کتاب پی می‌برند. علاوه بر آن این مجموعه شامل نکات کلیدی  قابل توجهی است که صد در صد برای آزمون‌های اصلی از جمله آزمون‌های نهایی و کنکور به کار تمامی دانش آموزان می‌آید. ناگفته نماند که این مجموعه علاوه بر درسنامه‌های آموزشی دارای تمرینات متنوع از جمله سؤالات تستی و تشریحی است.

مجموعه کتاب‌های تست انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های تست انتشارات نشر الگو همانطور که از نامش پیداست، تست محور است. این مجموعه مناسب تمامی کنکوری‌ها است. مجموعه‌ای از تمامی تست‌های تکمیلی، تست‌های تالیفی، تست های کنکوری، نمونه سوالات آزمون سراسری به همراه توضیحات مفهومی است. همچنین این مجموعه علاوه بر نمونه سوالات چهار گزینه‌ای دارای پاسخنامه تشریحی است. دانش آموزان پس از پاسخ به سوالات می‌توانند به بخش پاسخنامه مراجعه کرده و از صحت یا نادرست بودن پاسخ‌های خود مطلع شوند. از جمله ویژگی‌های آنی مجموعه آن است که دانش آموزان می‌توانند به خوبی بر سوالات تستی تسلط کافی پیدا کنند. مهارت در تست زنی و آشنایی با نمونه سوالات مشابه آزمون کنکور سراسری، از جمله مشخصات اصلی این مجموعه محسوب می‌شود.

مجموعه کتاب‌های موج آزمون انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های موج آزمون انتشارات نشر الگو  مناسب برای مرور مطالب و جمع‌بندی کلی دروس است. در‌واقع دانش آموزان پس از مطالعه کتاب‌های کمک درسی سه بعدی و تست زنی مجموعه کتاب‌های تست، می‌توانند سراغ کتاب‌های موج آزمون بروند. مجموعه کتاب‌های موج آزمون تمامی مفاهیم اصلی از جمله نکات کلیدی، آزمون‌های مبحثی و جامع کنکور را در خود گنجانده است. دانش آموزان با مطالعه این کتاب به یک بینش کلی درباره کلیات دروس خواهند رسید که صد در صد در موفقیت‌شان تاثیر ویژه‌‌ای خواهد داشت. از جمله کتاب‌های جمع‌بندی یا کتاب‌های موج آزمون می‌توان به کتاب‌های زیپ دین و زندگی و همچنین کتاب جمع‌بندی شیمی دهم اشاره کرد. دانش آموزان برای تهیه کتاب‌های موج آزمون نشر الگو در رشته‌ها و دروس مختلف می‌توانند به بخش فروش سایت تلکتاب مراجعه کنند.

مجموعه کتاب‌های موضوعی انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های های موضوعی نشر الگو از دیگر محبوب‌ترین کتاب‌های کمک درسی این انتشارات است. کتاب‌های موضوعی ادبیات فارسی در میان دانش آموزان طرفدار بسیاری دارد. همچنین از دیگر انواع کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های قرابت معنایی نشر الگو، آرایه‌های ادبی نشر الگو و سایر دروس اشاره کرد. کتاب‌های موضوعی انتشارات نشر الگو با بهره گیری از آزمون‌های جامع تالیفی، سوالات تستی و درسنامه‌های تکمیلی در میان دانش آموزان و کنکوری ها بسیار خوش درخشیده است.

مجموعه کتاب‌های مدرسه غول‌های انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های مدرسه غول‌های انتشارات نشر الگو مختص به پایه ابتدایی است. این مجموعه با تعداد بسیار محدودی به چاپ رسیده است. دانش آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند این مجموعه ساده و روان را در دروس ریاضی  و فارسی تهیه کنند. مطالب کتاب برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی بسیار قابل فهم بوده و علاوه بر آن شمال تمرینات تشریحی نیز است.

مجموعه کتاب‌های نسل جدید انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های نسل جدید نشر الگو شامل درسنامه‌های جامع، نکات کلیدی و تستی، آزمون‌های طبقه بندی، نمونه تست‌های مرتبط با آزمون قلمچی و نمونه تست تالیفی است. کتاب‌های زیست نسل جدید نشر الگو در میان سایر کتاب‌های این مجموعه بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است. دانش آموزان می‌توانند با توجه به نوع نیاز خود از انواع کتاب‌های نسل جدید مرتبط با دروس اصلی بهره مند شوند.

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان انتشارات نشر الگو که به نام کرک و دیل هم معروف است. این مجموعه با آزمون‌ها و سؤالات فوق برنامه‌ای مختص به تیزهوشان است. در‌واقع آن دسته از دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های تیزهوشان را دارند، می‌توانند از مطالب این مجموعه به نحو احسن استفاده کنند. در نتیجه دانش آموزان تیزهوش می‌توانند از این مجموعه و مطالب کاربردی و مفهومی آن برخوردار شوند.

مجموعه کتاب‌های المپیاد انتشارات نشر الگو

مجموعه کتاب‌های المپیاد در بردارنده آزمون‌های مختص به المپیاد و نمونه سوالات مرتبط با این آزمون است. یک منبع بسیار کامل و جامع مختص به دانش آموزانی است که قصد شرکت در آزمون‌های المپیاد را دارند. در این میان کتاب آنالیز ترکیبی نشر الگو به عنوان یکی از منابع معتبر آزمون‌های المپیاد با استقبال بسیار بالایی روبرو بوده است.

جمع بندی

انتشارات نشر الگو به عنوان یکی از منابع معتبر کتاب‌های کمک درسی از جمله پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود. از جمله اصلی‌ترین و مهمترین مجموعه کتاب‌های کمک درسی انتشارات نشر الگو می‌توان در یک نگاه کلی به کتاب‌های کمک درسی سه بعدی نشر الگو، کتاب‌های کمک درسی تست نشر الگو و کتاب‌های کمک درسی موج آزمون نشر الگو اشاره کرد. در‌واقع کنکوری‌ها با تهیه این سه مجموعه می‌توانند به تمامی نکات اصلی و مفاهیم دروس دسترسی کامل و جامع را داشته باشند. خرید مجموعه کتاب‌های کمک درسی انتشارات کنکور برای تمامی مقاطع تحصیلی مناسب است. برای تهیه و خرید آسان انواع کتاب‌های کمک درسی تنها کافیست که به بخش فروش کتاب‌های کمک درسی سایت تلکتاب مراجعه نموده و ثبت سفارش کنید. ارسال رایگان، سفارش آسان و تحویل سریع کتاب‌ها در محل از جمله خدمات سایت تلکتاب محسوب می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML