رفتن به محتوای اصلی

انواع کتاب های انتشارات قلم چی

قلم چی

از جمله قدیمی ترین انتشاراتی که از دیرباز تا امروز برای تمامی دانش آموزان و حتی فارغ التحصیلان دانشگاهی شناخته شده است، انتشارات قلم چی است. مجموعه کتاب‌های انتشارات قلم چی یادآور خاطرات دوران کنکور بسیاری از دانشجویان و فارغ  التحصیلان است. می‌توان این چنین بیان کرد که خرید کتاب کمک درسی انتشارات قلم چی همیشه جزء جدایی ناپذیر از برنامه‌های کنکوری‌ها بوده است. در‌واقع بیش از چهار نسل از دانش آموزان، از مجموعه کتاب‌های انتشارات قلم چی در رشته‌های مختلف بهره برده‌اند.  آنچه برای تمامی کنکوری‌ها حائز اهمیت است، استفاده از کتاب کمک درسی است. پس چی بهتر از انتخاب منابع جامع و کامل انتشارات قلم چی که مورد تأیید تمام استادان دانشگاهی و مشاوران تحصیلی است. در حال حاضر انتشارات قلم چی خود را با نسل امروز به روزرسانی کرده است. به طوری‌که در حال حاضر ما شاهد محصولات جدیدتری از این انتشارات هستیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات قلم چی آشنا کنیم.

معرفی انواع کتاب های کمک درسی انتشارات قلم چی

برای درک بهتر انواع کتاب‌های کمک درسی قلم چی می‌توان اینگونه بیان کرد که در حال حاضر قلم چی برای دسته بندی مجموعه کتاب‌های خود از رنگ بندی استفاده کرده است. بدین ترتیب کتاب‌های آبی رنگ جزء دسته بندی کتاب‌های طبقه بندی شده محسوب می‌شوند. در‌واقع مجموعه آبی رنگ شامل تست‌های طبقه بندی کنکور سراسری هستند. علاوه بر آن تست های تالیفی و نمونه سوالات مرتبط با دانشگاه آزاد نیز در این مجموعه آورده شده است. کتاب‌های سبز رنگ انتشارات قلم چی، رویکرد آموزش محور دارند. مجموعه سبز رنگ حاوی مطالب آموزشی و درسنامه‌های مفهومی است. در آخر می‌رسیم به کتاب‌های زرد رنگ قلم چی که شامل نمونه سوالات تستی مرتبط با آزمون‌های سال‌های گذشته است. دانش آموزان می‌توانند برای تهیه مجموعه کتاب‌های کمک درسی انتشارات قلم چی، سفارش خود را در سایت تلکتاب ثبت کنند.

مجموعه کتاب‌های کمک درسی آبی رنگ قلم چی

اکثریت دانش آموزان مجموعه کتاب‌های کمک درس قلم چی را با نام کتاب‌های طبقه بندی می‌شناسند. از این جهت که این مجموعه دربرگیرنده حجم بسیاری از نمونه سوالات تستی چهارگزینه‌ای به همراه پاسخنامه‌های تشریحی است. علاوه بر آن قبل از نمونه سوالات تستی، درسنامه‌های مختصر و مفیدی که در کتاب آورده شده است که به سطح معلومات دانش آموزان می افزاید. در این مجموعه انواع نمونه سوالات تستی مرتبط با آزمون سراسری، آزمون دانشگاه آزاد و حتی نمونه سوالات آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها آورده شده است. به همین جهت اگر به دنبال یک مجموعه جامع و معتبر هستید، مجموعه کتاب‌های کمک درسی آبی قلم چی یکی از این نمونه‌های معتبر است. همچنین این مجموعه تخصصی شامل نکات کلیدی و مطالب مفهومی مرتبط به دروس اصلی می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی به کتاب‌های پر اهمیت در این زمینه بیندازیم، می‌توانیم از کتاب‌های فیزیک آبی، حسابان آبی، اقتصاد آبی و همچنین زیست شناسی آبی نام ببریم.

مجموعه کتاب‌های کمک درسی سبز رنگ قلم چی

از دیگر مجموعه‌های معتبر قلم چی که میان دانش آموزان طرفدار بسیاری دارد، مجموعه کتاب‌های کمک درسی سبز رنگ قلم چی است. همانطورکه در مقدمه بیان شده است، کتاب‌های سبز قلم چی آموزش محور هستند. یعنی بیشتر به مطالب آموزشی، اهمیت مفاهیم اصلی و همچنین نکات کاربردی پرداخته شده است. دانش آموزان می‌توانند با خرید مجموعه کتاب‌های سبز قلم چی سطح اطلاعات و درک مطالب خودشان را بالا ببرند. پس از آن با مطالعه کتاب‌های آبی قلم چی میزان تست زنی، سرعت عمل در تست زنی و آشنایی با نمونه سؤالات کنکور را در خود تقویت نمایند. در‌واقع می‌توان گفت مجموعه کتاب‌های آبی و سبز قلم چی مکمل یکدیگر هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که این دو مجموعه به طور یک‌جا خریداری شود. از جمله پرطرفدارترین کتاب‌های سبز قلم چی می‌توان به کتاب‌های ادبیات و زبان فارسی، دین و زندگی و عربی اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی مجموعه‌های قلم چی برای تمامی دروس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ما در اینجا تنها به ذکر برخی از نمونه‌ها اشاره می‌کنیم.

مجموعه کتاب‌های کمک درسی زرد رنگ قلم چی

اگر به دنبال نمونه سؤالات آزمون اصلی سال‌های گذشته هستید، تهیه مجموعه کتاب‌های کمک درسی زرد قلم چی این امکان را به شما می‌دهد تا از این نمونه سوالات آگاه شوید. چه بسا گاهی اوقات دیده شده برخی از سوالات به دفعات در سال‌های متمادی کنکور تکرار شده است. پس چه بهتر که به این قضیه نگاه جامع تری داشته باشید و تا می‌توانید اطلاعات خود را بالا ببرید.  همچنین تست زنی سوالات این مجموعه سبب می‌شود که تسلط کافی بر روی سوالات کنکور پیدا کنید. علاوه بر آن با پاسخدهی و تست زنی این مجموعه تمامی مطالب به خوبی برایتان مرور خواهد شد. دانش آموزان می‌توانند کتاب‌های زرد قلم چی را در تمامی رشته‌ها و دروس خریداری کنند.

مجموعه کتاب‌های سه سطحی قلم چی

کتاب‌های سه سطحی قلم چی همانطور که از نامش پیداست مجموعه نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات تالیفی و ترکیبی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در خود گنجانده است. دانش آموزان می‌توانند برای دستگرمی از پاسخ‌دهی به سؤالات سطح مبتدی شروع کنند. پس از آن به سراغ سوالات سطح متوسط و در نهایت سوالات پیشرفته بروند. در‌واقع این مجموعه سطح میزان اطلاعات دانش آموزان را به درستی برآورد می‌کند. به همین جهت اغلب دانش آموزان از مجموعه کتاب‌های سه سطحی قلم چی استقبال فراوانی می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های پرتکرار قلم چی

از دیگر مجموعه‌های معتبر قلم چی، می‌توان به مجموعه کتاب‌های پرتکرار اشاره کرد. این مجموعه نمونه سوالات جامع کنکوری و تالیفی را در خود جای داده است. معمولاً مطالعه این کتاب برای دانش آموزان شب امتحانی مناسب است. مطالب با اهمیت و نکات کلیدی در این مجموعه به دفعات تکرار شده تا دانش آموز بتواند مفاهیم را به راحتی با تکرارهای بسیار در ذهن خود نگه‌ دارد.

مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی قلم چی

کتاب‌های جمع‌بندی قلم چی بیشتر برای مرور مطالب و مفاهیم کاربردی حائز اهمیت است. دانش آموزان می‌توانند پس از مطالعه کتاب‌های کمک درسی آبی قلم چی و کتاب‌های کمک درسی زرد قلم چی، به فکر خرید مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی قلم چی باشند. یک مجموعه بسیار جامع و کامل که در بردارنده مفاهیم کلی و اصلی دروس است.

مجموعه کتاب‌های برگزیده قلم چی

مجموعه کتاب‌های برگزیده قلم چی شامل نمونه سوالات تالیفی کتاب آبی قلم چی است. با این تفاوت که در حجم کمتر و قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسد. در‌واقع این مجموعه همانطور که از نامش مشخص است، دربردارنده نمونه سوالات برگزیده و حائز اهمیت است. البته اگر نظر ما را بخواهید، می‌گوییم کتاب آبی رنگ قلم چی جامع‌تر و کامل‌تر از کتاب‌های برگزیده است. اما این مجموعه نیز دربرگیرنده نمونه سوالات کنکوری با یک ایده تازه و جدید است که می‌توان از این مجموعه هم نهایت استفاده را برد.

 

 

مجموعه کتاب‌های جامع قلم چی

کتاب‌های جامع قلم چی دارای اهداف کلی است. این مجموعه حاوی تمرین‌های متنوع، پرسش و پاسخ، نمونه سوالات تستی چهار گزینه‌ای، درسنامه‌های مفهومی و همچنین پاسخنامه های تشریحی است. با تهیه مجموعه کتاب‌های جامع قلم چی شما به گنجینه ای از کتاب‌های کمک درسی دسترسی خواهید داشت.

مجموعه کتاب‌های کار و نارنجی رنگ قلم چی

در نهایت می‌رسیم به مجموعه کتاب‌های نارنجی قلم چی که به آن کتاب‌های کار قلم چی هم گفته می شود. این مجموعه حاوی درسنامه‌های مختصر و مفید است. همچنین دارای نمونه سوالات کنکوری بی جواب است. یعنی دارای پاسخنامه نیست. به همین جهت اغلب مدرسین از این مجموعه به عنوان تکلیف کلاسی و یا تکلیف در خانه استفاده می‌کنند.

جمع‌بندی

با آشنایی کامل نسبت به معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات قلم چی، می‌توانید انتخاب و خرید بهتری داشته باشید. هر یک از مجموعه ها دارای ویژگی‌های مختص به خود می باشد. پیشنهاد می‌شود  در ابتدای کار ضروری ترین کتاب کمک درسی را خریداری کند. در صورت امکان خرید سه رنگ کتاب کمک درسی آبی قلم چی، کتاب کمک درسی سبز قلم چی و کتاب کمک درسی زرد قلم چی به طور یک‌جا توصیه می‌شود. همچنین برای خرید کتاب‌های کمک درسی با تضمین بهترین قیمت بازار و ارسال رایگان می‌توانید به بخش فروش محصولات در سایت تلکتاب- مرجع تخصصی عرضه کننده کتاب‌های کمک درسی مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.