کنکورد رشته تجربی انتشارات خوشحال

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۹۹٬۰۰۰
- 22%
‎تومان۳۱۱٬۲۲۰

کنکورد رشته تجربی انتشارات خوشحال

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب بسته شبیه ساز فضای آزمون دی ماه کنکورد رشته تجربی انتشارات خوشحال

همانطور که می دانید 1401 اولین سالی هست که کنکور به شکل جدید برگزار میشود که با این اوصاف نمی توانستند سوالات سال های 94 تا 1400 را بدون ویرایش و حذف قرار بدهند.از این رو انتشارات بسیاری شروع به تولید کتاب های بسته های شبیه ساز کنکور کرده اند که جدیرترین بسته شبیه ساز کنکور رشته تجربی کنکورد نشر خوشحال ویژه داوطلبانن کنکور به صورت بسته جزوات شبیه ساز کنکور با گردآوری و تالیف اساتید برتر کنکور آریان حیدری و حامد اسماعیلی و امیرقضاتی و فرزانه رجایی و محمد فضلعلی نگارش شده است.

کتاب حاضر با تغییر نظام آموزشی از قدیم به جدید و در آستانه برگزاری اولین کنکور نظام جدید برای دانش آموزان تالیف و به چاپ رسیده است. کنکورد رشته تجربی خوشحال آریان حیدری و همکاران شامل 8 دفترچه سوالات دروس عمومی و اختصاصی رشته تجربی از آزمون سراسری داخل و خارج از کشور می باشد.این بسته شبیه ساز کنکور که سوالات کنکور 1398 تا 1401 را به صورت دفترچه‌های سوالات مطابق با دفترچه اصلی کنکور سراسری به همراه پاسخ نامه تشریحی در قالب کتاب و شانزده برگ پاسخ برگ رایگان منتشر کرده است.

konkord tajrobi khoshhal

 

مشخصات بسته شبیه ساز کنکورد رشته تجربی انتشارت خوشحال:

  • کامل ترین بسته آزمونهای کنکور
  • جدیرترین بسته برای جمع بندی کنکور
  •  به همراه 16 عدد پاسخ برگ رایگان
  • 8 دفترچه اختصاصی و عمومی سوالات داخل و خارج
  • جایگزینی سوالات حذفیات با سوالات تالیفی استاندارد
  • ارائه محتوای اختصاصی برای هر آزمون
  • کتابچه برای پاسخ تشریحی کلیه آزمونها

لازم به ذکر است که با تغییر کتاب درسی از نظام قدیم به نظام جدید، تغییراتی در مطالب لحاظ شده و در چنین شرایطی همه سوالات کنکور سراسری چند سال اخیر با مطالب کتاب همسان نیستند. بنابراین مولف سعی کرده اگر سوالی با تغییر با مطالب کتاب نظام جدید همسو میشود، این کار را انجام دهند و در غیر این صورت سوالات تالیفی جایگزین سوالات نظام قدیم شده است.دفترچه استراژدی کنکور به طور مفصل در باب هر درس توضیحاتی ارائه نموده است و شامل بخشهایی مانند بودجه بندی موضوعی سوالات ، سطح سوالات ،نکات و آنالیز ها و.. میباشد که میتواند برای شما و معلمان بسیار کاربردی واقع شود.

همچنین شما با مطالعه این دفترچه به خوبی راهنمایی میشوید که درصد کدام بخش بیشتر است تا شما تمرکز خودتان را در آن بخش بیشتر کنید و بخشهایی که اهمیت زیادی ندارند را کنار بگذارید

کنکورد تجربی انتشارات خوشحال

 

درس نامه

در کتاب کنکورد رشته تجربی خوشحال آریان حیدری درسنامه‌ای وجود ندارد. در این بسته سوالات تستی 4 سال اخیر کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور آورده شده است تا شرایط شرکت در کنکور شبیه سازی شود و داوطلبان با شرایط کنکور سراسری بیشتر قرار بگیرند.

نظرات کاربران