مدیریت مراکز و سازمان های هنری نویسنده افسر افشاری‌ نادری

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۱۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۹۹٬۰۰۰

مدیریت مراکز و سازمان های هنری نویسنده افسر افشاری‌ نادری

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مدیریت مراکز و سازمان های هنری نویسنده افسر افشاری‌ نادری نشر ساکو

درباره کتاب:

در کتابی که پیش روست، تلاش شده است تا مباحث مبهم فرهنگ و هنر به صورتی روشن و پربار به قصد سامان دادن به مفهوم هنر در کشور بازگو شود.

مزیت مهم و عمده این کتاب آن است که یک معلم حرفه‌ای و مطلع از امور فرهنگی که از سال 1377 به این سو سرگرم پژوهش و آموزش در پهنه فرهنگ بوده است، کوشش نموده که مطالب گسترده سازماندهی فرهنگ و هنر را به زبانی ساده و عملی برای دانشجویان فرهنگ و هنر به تألیف درآورد تا بیشتر مطالب مرتبط با سازمان‌ها و مراکز هنری را در برداشته باشد.

روشن است که مفهوم گسترده و پیچیده‌ای چون فرهنگ و هنر را نمی‌توان با یک یا چند نوشته سازماندهی نمود. بخصوص این‌که چالش‌ها و تفسیرهای گوناگونی نیز در همه دنیا بر سر این‌که آیا می‌توان هنر را سازماندهی کرد؛ نیز وجود دارد.

پرسش اینجاست که آیا این کتاب توانسته است، سازمان‌یافتگی هنر را به درستی به رشته تحریر درآورد؟ اندیشه‌ای واحد و همگنی را در چارچوب علمی و عملی به نمایش گذارد؟

در پاسخ باید اشاره کرد، تلاش مؤلف بر آن بوده تا تولیدات و خدمات هنرهایی (نه همه هنرها) را که قابلیت سازماندهی آنها وجود دارد؛ نظیرآنچه در موزه‌ها، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها که امکانات تعریف‌شده‌ای در سطح جهان داشته و عملکرد مشخصی برایشان در نظر گرفته‌شده را بررسی و معرفی نماید و برای هنر نیز مانند هر فعالیت دیگر اجتماعی منافع اقتصادی را علاوه بر مطلوبیت‌های فردی، در نظر گیرد تا هنرمندان دغدغه‌ای به‌جز ارتقای تولید و خدمات هنری نداشته باشند.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML