دروس طلایی دوم دبستان

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۸۰٬۰۰۰

دروس طلایی دوم دبستان گاگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کاگو شامل:

گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کاگو

گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کتابی است که مطمعن باشید با آن درس‌های خود را خوب یاد می‌گیرید، و همه پاسخ‌ها را برای بررسی در اختیار شما قرار داده است و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. دانش آموزان باید به مفاهیم کتاب درسی خود تسلط داشته باشند و بعد به سراغ این کتاب بیایند چون این کتاب فاقد درسنامه است.

یکی از مهم ترین پایه‌های تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است. ریشه یادگیری و موفقیت در این دوره شروع می‌شود. دانش‌آموزان بعد از گذراندن پایه اول دبستان وارد پایه دوم دبستان می‌شوند، با ورود به پایه دوم دبستان تعداد کتاب‌ها و موضوعات جدید اضافه می‌شود. 

دورس طلایی دوم کاگو

دروسی که در این پایه تحصیلی ارائه می‌شود شامل:

فارسی (مهارت‌های نوشتاری) نگارش، فارسی (مهارت‌های خوانداری)، علوم تجربی، ریاضی، هدیه‌های آسمان و آموزش قرآن

همه دانش آموزان در تمام مقاطع به یک کتاب کمک درسی نیاز دارند.با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله؛ برای تلاش بیشتر و کسب بهترین نمره (دانش آموز اول) در پایه دوم ابتدایی، دانش آموزان باید علاوه بر کتاب‌های درسی کتاب‌های پایه دوم ابتدایی نیز تهیه کنند. با این کتاب دیگر نگران مرور مطالب در شب امتحان نباشید. محتوای اصلی این کتاب سوالات تشریحی است که در قالب آزمون ارائه شده است، پاسخنامه تشریحی تمام سوالات موجود است.

درباره کتاب دروس طلایی دوم دبستان کاگو

کتاب گام به گام دروس طلایی دوم دبستان با پاسخنامه تشریحی به همراه نکات کلیدی مهم با قابلیت مراجعه به کتاب درسی بر اساس فصل‌ها و آخرین تغییرات. این کتاب محتوای متنوع و جذابی دارد. از جمله این ویژگی‌ها، آشنایی دانش آزمون با روش سوالات امتحانی با توجه به موضوع تحصیلی است.

محتوای این مجموعه به گونه‌ای است که فصل یه فصل با مباحث کتابهای درسی پیش می‌رود و کتاب‌های درسی را به طور کامل توضیح می‌دهد و هر جا که در متن کتاب درسی سوال یا تکلیفی آورده شود، پاسخ کامل و جامعی را ارائه می‌دهد. 

در پایان هر درس بخشی به نام ارزشیابی مستمر به همراه پاسخ‌های آنها وجود دارد تا میزان تسلط دانش آموزان بر محتوای هر درس را محک بزنیم.                                                                                                 

یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه کاگو استفاده از رنگ‌ها و شکل‌های مختلف برای توضیح کتاب درسی است که مطالعه آن را برای دانش آموزان جذاب‌تر می‌کرد.                                                                                     

اگر درسی را خوب متوجه نشدم به کدام قسمت کتاب مراجعه کنم                                                           

با مفاهیم و نکات آموزشی معلم را در کنار خود احساس کنید و با مثال نکات مهم درس را به شما معرفی کند تا بتوانید به راحتی درس را با بیانی روان یاد بگیرید و به ترتیب مطالب را به خوبی یاد بگیرید و به آسانی به سوالات پاسخ دهید. در این قسمت سعی شده است نکات مهمی که برای حل فعالیت‌های عملی حول نقطه مورد نظر نیاز است ارائه شود تا دانش آموزان برای رسیدن به پاسخ مشکلی نداشته باشند.                                                                                     

ویژگی‌ها

ارزیابی میزان پیشرفت

آشنایی با آزمون‌های ماهانه، فصلی، میان نوبت و پایان نوبت

ارائه راه حل‌های به روز برای اندازه‌گیری میزان یادگیری

در دسترس بودن پاسخ صحیح و نکات مهم از سوی طراحان سوال

شناخت نقاط قوت و ضعف برای حل مشکلات یادگیری

در پایان هر درس نمونه سوالات امتحانی قرار داده شده است

پاسخگویی به تمام کار در کلاس ها، فعالیت ها، تمرین ها، کار در منزل و...

ارزشیابی مستمر به همراه پاسخ

مفاهیم آموزشی

مفاهیم ورودی

دسترسی راحت به تمرین‌ها و درس‌های مورد نظر

مرجع کامل دروس تحصیلی در یک مقطع برای والدین و دانش آموزان 

پاسخ به سوال‌های کتاب درسی

موارد مهم و سوالات امتحانی

در انتهای کتاب برچسب‌های جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید نحوه استفاده از آن‌ها را در ابتدای کتاب مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

البته همه ما به دنبال کتابی هستیم که شامل کتاب درسی، سوالات تشریحی، نمونه سوالات امتحان نهایی و پاسخنامه در یک جا باشد، پس چه گزینه‌ای بهتر از این کتاب کمک مطالعه که هم از نظر محتوای کامل و هم از نظر استفاده آسان باشد. از حرف اول برای معلمان و والدین و همچنین دانش آموزان عزیز به راحتی قابل دسترسی است. از آنجایی که کتاب طلایی دوم دبستان کاگو برای دو دسته از مخاطبین طراحی شده است، یعنی گروه معلمین و دانش آموزان بنابراین نحوه استفاده از این کتاب برای هر دو گروه در اول کتاب ذکر شده است.                    

نکته قابل توجه این است که صفحه آرایی کتاب بسیار زیبا، جذاب و قابل استفاده است و به همین دلیل در جذب کودکان به مطالعه بسیار موثر است. تمامی مفاهیم کتاب درسی دوم دبستان شامل تمامی مطالب به همراه خلاصه تمامی مطالب درس دوم دبستان در کتاب مذکور قابل مشاهده است و مطالب اختصاصی را برای شما در جدول‌هایی قرار داده اند. ساختار کتاب دروس طلایی دوم ابتدایی به این صورت است: در ابتدا کتاب‌های درسی را داریم، بعد از هر درسنامه ارزشیابی در حال انجام است که شامل سوالات چهار گزینه‌ای مربوط به کتاب درسی است.

یکی از ویژگی‌های این کتاب این است که پاسخنامه هر قسمت بلافاصله در انتهای خود سوالات پیدا می‌شود و این امر مانع از سردرگمی و خستگی دانش آموزان در هنگام مطالعه این کتاب می‌شود.                       

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML