جامع فیزیک پایه تجربی جلد اول الگو

میانگین: 4 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۷۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۷۷٬۵۰۰

جامع فیزیک پایه تجربی جلد اول الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع کنکور فیزیک پایه تجربی جلد اول الگو ویندوز

کتاب جامع فیزیک پایه جلد اول رشته تجربی الگو

کتاب جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی نشر الگو ویژه داوطلبان کنکور رشته تجربی در دو جلد منتشر شده است. کتاب دارای درسنامه و سوالات تستی است و پاسخنامه این سوالات در جلد دوم وجود دارد.

فهرست کتاب جامع فیزیک پایه کامل است و شماره صفحه کوچکترین نکته در فهرست ثبت شده، بنابراین داوطلبان به راحتی می‌توانند به مطلب مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

زبان درسنامه روان و شیوا است، بنابراین فهم مطالب را به داوطلبان آسان می‌کند. در مقدمه کتاب کیو ارکد وجود دارد که برای دانلود کتاب پاسخنامه فیزیک پایه کاربرد دارد. مولفین کتاب جامع فیزیک پایه تمیر علی میری و رضا خانلو هستند که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

ظاهر کتاب

کتاب جامع فیزیک پایه تجربی الگو از ظاهر خوبی برخوردار است. سایز و فونت نوشته‌های کتاب استاندارد است و از ترکیب رنگ‌های متنوع در کتاب استفاده شده است. جنس کاغذ کتاب از کیفیت خوبی برخوردار است و طراحی جلد کتاب نیز جذابیت خود را دارد. حجم کتاب با توجه به مطالب آن مناسب است و هیچگونه غلط املایی و علمی در کتاب دیده نمی‌شود. 

 

این کتاب مناسب چه دانش‌آموزانی است؟ 

این کتاب 488 صفحه‌ای برای داوطلبان سال دهم و یازدهم که سطح درسی بالایی دارند مناسب است. زمان مطالعه کتاب در طول سال تحصیلی و همه با کتاب درسی و آزمون‌های آزمایشی است، بهتر است قبل از خرید اینترنتی کتاب جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی الگو بقیه مطلب را دنبال کنید.

ویژگی‌های کتاب

مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب جامع فیزیک پایه تجربی نشر الگو به شرح زیر است:

  •    درسنامهکامل براساس مفاهیم کتاب درسی

  •    ویژه داوطلبان کنکور رشته تجربی 

  •    تقسیمبندی هر فصل به 5 پنجره و هر پنجره به چندین نما

  •    کتاب شامل بیش از 2500 تستطبقهبندی شده از ساده به سخت

  •    ارائه تستهای چالشی برای داوطلبان سطح بالا

  •    ارائه تست‌های علامت دار 

  •    تحلیل تمام مثال‌های کتاب 

  •    پاسخنامه کاملا تشریحی(پاسخ های تشریحی این کتاب به صورت جامع و تحلیلی ارائه شده و دارای نکات با اهمیت و کنکوری در جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو قرار دارند)

  •    روش‌های پاسخ کوتاه و خلاقانه 

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

پوشش می‌دهد 

تست های مهم علامت دار

دارد

تست ها سطح بندی

ندارد

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

دوجلدی

آموزش ( درسنامه)

داوطلبان می‌توانند با مطالعه درسنامه هر درس که با تمام نکات مباحث درسی و تست‌های مربوط به آن آشنا شوند. توضیحات درسنامه برای داوطلبانی که بر مباحث فیزیک 1 و فیزیک 2 مسلط هستند قابل استفاده است و پیشنهاد می‌شود داوطلبانی که سطح درسی ضعیفی دارند به دنبال منابع با درسنامه کامل‌تر باشند 

دانش‌آموزانی که سطح علمی بالایی دارند با مطالعه درسنامه به راحتی می‌توانند تست‌های کتاب را حل کنند و با تسلط بر مباحث خود را برای آزمون‌های تستی و کنکور سراسری آماده کنند.

درسنامه کتاب جامع فیزیک پایه تمام مباحث درسی سال دهم و یازدهم را به طور کامل بیان می‌کند و در بین مطالب از تست‌های تالیفی استفاده می‌کند.  در نهایت باید گفت تمام مطالب کتاب در راستای کتاب درسی بوده و بر آمادگی داوطلبان برای کنکور سراسری تاکید می‌شود.

 تست (تمرین)

تست‌های کتاب جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی الگو، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کتاب است که سوالات تستی آن شامل کنکور آزمایشی و تالیفی هستند. در کل دو نوع تست در کتاب وجود دارد، گروه اول تست‌های میکروطبقه‌بندی شده است که سطح آن از ساده به مشکل چیده شده و در هر نما قرار دارد، این چیدمان تست‌ها کمک می‌کند تا داوطلبان گام به گام تسلط روی مطالب داشته باشند.

تست‌های ازمونی، در گروه دوم تست‌های کتاب قرار دارد و چیدمان آن به صورت به‌هم ریخته است. پیشنهاد می‌شود قبل از حل کردن تست‌ها، ابتدا درسنامه را حل کنید و سپس اقدام به حل کردن تست‌ها کنید. بعضی از سوالات تستی علامت‌گذاری شده است، به‌طور مثال بعضی از تست‌ها با علامت سکان کشتی مشخص شده است.

سطح بعضی از تست‌های کتاب بالاتر از سطح کنکور است و دانش‌آموزان سطح بالا را به چالش می‌کشد و آن‌ها را برای آزمون‌های بسیار مشکل آماده می‌کند.

برای مشاهده پاسخنامه سوالات تشریحی می‌توانید جلد دوم کتاب را خریداری کنید یا از طریق کد کیو آر پاسخنامه الکترونیکی را مشاهده کنید. در پاسخنامه کتاب روش حل سوالات تستی با جزییات و به‌طور کامل توضیح داده شده است.

کتاب‌های مشابه

در سایت تلکتاب می‌توانید کتاب‌های مشابه دیگری را برای داوطلبان کنکور رشته تجربی خریداری کنید، نام تعدادی از این کتاب‌ها به شکل زیر است؛

خرید کتاب جامع فیزیک پایه نشر الگو

داوطلبان کنکور می‌توانند این کتاب را با تخفیف مناسبی که دارد از وبسایت تلکتاب خریداری کنند، برای خرید اینترنتی کتاب فقط کتابی است سفارش خود را ثبت کرده و چند روز بعد کتاب موردنظر را با تضمین اصالت آن در درس منزل خود تحویل بگیرید. در صورت تمایل می‌توانید سایر کتاب‌های کمک‌درسی خود را از سایت تلکتاب خریداری کنید.

جمع‌‌بندی

کتاب جامع فیزیک پایه تجربی الگو، یکی از بهترین منابع کنکوری برای داوطلبان رشته تجربی است که درسنامه آن کامل و جامع است و تمام مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهد و با سوالات تستی تالیفی و کنکوری همراه با پاسخنامه تشریحی، داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده می‌سازد.

نظرات کاربران