تست شیمی جامع جلد اول خیلی سبز

میانگین: 4 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۴۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۳۲٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

تست شیمی جامع جلد اول خیلی سبز

مشخصات,تحلیل و خرید اینترنتی کتاب تست شیمی جامع جلد اول خیلی سبز.

شیمی جامع جلد اول خیلی سبز (سوال)

کتاب "شیمی جامع جلد اول خیلی سبز" یک کتاب جامع برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم به‌منظور آمادگی برای کنکور سراسری است. این کتاب شامل سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را دربرمی‌گیرد و با اصول علمی و آموزشی تطابق دارد. فصل‌ها و بخش‌های کتاب به‌طور جامع تنظیم شده‌اند و هر بخش شامل درس‌نامه‌ها و تست‌های مربوطه می‌باشد.

این کتاب دو جلد است که جلد اول آن شامل 967 صفحه با 2257 تست مختلف است. تست‌ها به صورت تشریحی هستند و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها در جلد دوم قرار دارد. همچنین، کتاب دارای گرافیک خوبی است که حوصله‌ی خواننده را از بین نمی‌برد و به‌طور کلی به عنوان یکی از بهترین منابع مطالعه‌ی درس شیمی برای کنکور شناخته می‌شود.

"شیمی جامع جلد اول تست خیلی سبز" به‌عنوان یک کتاب موثر و مفید برای دانش‌آموزانی که در حال آماده‌سازی برای کنکور سراسری هستند، توصیه می‌شود و می‌تواند به آن‌ها در بهبود دانش و نمراتشان کمک کند.

مشخصات کتاب شیمی جامع جلد اول انتشارات خیلی سبز

 

وزن

 1.068کیلوگرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی, یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی, دهم ریاضی, دهم تجربی

تالیف

مهدی براتی, نیما سپهری, یاسر عبداللهی

تعداد صفحه

596

درسنامه

دارد

تست

2388

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

نشده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

دو جلدی

شابک

 

 

 

بخش های مختلف این کتاب

این کتاب شامل بخش‌های مختلفی است که شامل موارد زیر می‌شود:

  •     درسنامه: این بخش شیمی جامع جلد اول خیلی سبز را شامل می‌شود و مباحث مختلف شیمی را به صورت جامع و کامل توضیح می‌دهد.
  •     سوالات تستی: این بخش شامل سوالات تستی متنوعی است که برای ارزیابی دانش و درک مطالب شیمی از طرف نویسندگان کتاب طراحی‌شده یا از آزمون‌های سراسری قبلی گرفته شده‌اند.
  •     پاسخنامه کلیدی: در این بخش پاسخ‌های صحیح سوالات تستی به‌صورت کامل و دقیق آورده شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند پاسخ‌های خود را بررسی کنند.
  •     پاسخنامه تشریحی (جلد دوم  شیمی جامع خیلی سبز جلد دوم): این بخش مربوط به جلد دوم کتاب شیمی جامع خیلی سبز است و شامل پاسخ‌های تشریحی به سوالات کلیدی و مهم این درسنامه می‌باشد. این پاسخ‌ها توضیحات دقیق و کاملی را درباره مسائل و مباحث مختلف شیمی ارائه می‌دهد.

 

به این ترتیب، این کتاب با دارا بودن درسنامه، سوالات تستی، پاسخنامه کلیدی و پاسخنامه تشریحی، یک منبع کامل و جامع برای آموزش و یادگیری شیمی می‌باشد.

  •    درسنامه

"شیمی جامع خیلی سبز" دارای دو جلد است، که جلد اول شامل درس‌نامه‌ها و تست‌ها و جلد دوم حاوی پاسخ‌های تشریحی تست‌ها می‌باشد. این تقسیم‌بندی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که درس‌نامه‌ها را مطالعه کنند و تست‌ها را بررسی و بعداً به پاسخ‌های تشریحی دسترسی داشته باشند.

درس‌نامه‌های هر بخش به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که مفاهیم شیمی را به صورت کامل و جامع بیان می‌کنند. هر درس‌نامه از مقدمه، توضیحات و جمع‌بندی تشکیل شده است. مقدمه‌ها به معرفی مفاهیم می‌پردازند و توضیحات مفاهیم را به‌طور جزئی‌تر بیان می‌کنند و مثال‌هایی را برای روشن‌تر شدن مطالب ارائه می‌دهند.

در قسمت آخر هر درس‌نامه، مفاهیم به‌صورت نکات و جداول جمع‌بندی می‌شوند تا دانش‌آموزان به‌راحتی مرور کنند و مفاهیم را به‌خوبی در ذهن خود ثبت کنند. بخش ضمیمه نیز در پایان جلد اول قرار دارد. این بخش به‌عنوان یک راهنمای مروری کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بهتر مفاهیم را به یاد بیاورند.

 

کتاب شیمی جامع جلد اول خیلی سبز شامل تمرین‌های کتاب درسی و همچنین تمرین‌های کنکورهای سراسری قبلی (98 به قبل) می‌باشد که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا تمرین کافی انجام داده و درک بهتری از مفاهیم پیدا کنند.

برای دقت بیشتر و یادگیری بهتر، در کتاب از نمودارها و جداول نیز استفاده شده است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند مفاهیم را بهتر درک کنند و برای طبقه‌بندی و تفهیم بهتر مطالب در ذهن دانش‌آموزان کمک می‌کند.

مهم است به یاد داشت که مثال‌های حل‌شده‌ی کتاب به صورتی طراحی شده‌اند که برای پاسخ دادن به تست‌های این کتاب و کنکور سراسری سال 99 مناسب نیستند، بنابراین دانش‌آموزان باید با توجه به تاریخچه کنکور و سطح اخیر آن، مطالب را مرور کنند و تمرین‌های مناسبی انجام دهند.

  •     بررسی تست ها

کتاب "شیمی جامع کنکور خیلی سبز" با بیش از 2200 تست تیپ‌بندی شده، یک منبع قوی برای آمادگی و تسلط بر انواع تست‌های کنکوری مرتبط با شیمی می‌باشد. این کتاب با توجه به نیاز به یادگیری هر درس، تست‌ها را از ساده تا سخت، بعد از مطالب و آموزش‌های هر بخش به صورت طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد.

تقسیم بندی تست ها

تست‌ها به چهار بخش تقسیم می‌شوند:

  1.     ست‌های تالیفی به‌روز: این تست‌ها توسط نویسندگان کتاب طراحی شده‌اند و با دقت و هماهنگی با مطالب کتاب، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مفاهیم را بهتر فهمیده و تست کنند.
  2.     تست‌های بر گرفته شده از آزمون‌های کنکور سراسری سال‌های پیش و آزمون‌های قلم‌چی: این تست‌ها از آزمون‌های گذشته کنکور سراسری یا آزمون‌های قلم‌چی گرفته شده‌اند و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهند که با نحوه‌ی آزمون‌دهی و نوع سوالات کنکور آشنا شوند.
  3.     تست‌های مشتق شده از متن و تمرینات کتاب درسی: این تست‌ها از مطالب و تمرینات کتاب درسی گرفته شده‌اند و دانش‌آموزان را در تثبیت مطالب و تمرین کردن به‌مرور آنها یاری می‌کنند.
  4.     تست‌های "از هر در سخنی": این تست‌ها در پایان هر فصل آورده شده‌اند و به صورت ترکیبی از تمام بخش‌های هر فصل تشکیل شده‌اند. این تست‌ها به‌عنوان یک آزمون کلی، تمام مطالب یک فصل را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند و آنها را برای آموزش و تسلط بیشتر آماده می‌کنند.

در پایان کتاب، پاسخنامه کلیدی تمام تست‌ها در چند صفحه ارائه شده است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا پاسخ‌های درست را بررسی و برنامه‌ریزی برای ارتقاء عملکرد خود انجام دهند.

به‌طور کلی، کتاب "شیمی جامع کنکور خیلی سبز" با توجه به تعداد زیاد تست‌ها، پوشش جامع مطالب و تمرین‌های متنوع، یک منبع موثر و کامل برای آمادگی در زمینه شیمی و کنکور است.

  •     پاسخنامه کلیدی

 

 

 

این بخش از کتاب "شیمی جامع کنکور جلد 1 خیلی سبز" در انتهای جلد اول قرار دارد و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا پاسخ‌های کلیه پرسش‌های کتاب را به صورت کاملاً خلاصه و کلیدی در تنها چند صفحه ملاحظه کنند. این بخش شامل جواب‌های خلاصه و مختصر سوالات ارائه شده در کتاب می‌شود.

معمولاً پاسخنامه کلیدی به صورت فهرستی از شماره سوالات و جواب‌های درست مربوط به آنها طراحی می‌شود. این فهرست به‌صورت جدول یا فهرست نقاطی ارائه می‌شود تا دانش‌آموزان به راحتی بتوانند جواب‌های درست را پیدا کنند و به سوالات خود نتیجه بگیرند.

لازم به ذکر است که این پاسخنامه کلیدی تنها جواب‌های خلاصه و کلیدی را ارائه می‌دهد و جواب‌های تشریحی به‌صورت جداگانه در جلد دوم کتاب قرار دارند. پاسخنامه‌های تشریحی، به جزئیات بیشتری پرداخته و توضیحات کامل‌تری در مورد روش‌ها و مراحل حل سوالات ارائه می‌دهند. همچنین، در برخی موارد ممکن است نکات مهم و کاربردی مربوط به کنکور و حل سوالات نیز در این پاسخنامه‌های تشریحی داده شده باشند.

قیمت شیمی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

کتاب "شیمی جامع کنکور خیلی سبز" به عنوان یک کتاب جامع با کیفیت بالا تولید می‌شود که شامل مطالب و تست‌های بسیاری برای مرور و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون کنکور است. این کتاب معمولاً با کیفیت خوبی از نظر چاپ و کاغذ تهیه می‌شود و به همین دلیل قیمت کمی ندارد.

به دلیل حجم بالای مطالب و پوشش مفاهیم شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم در این کتاب، قیمت آن نسبت به کتاب‌های کوچک‌تر ممکن است بیشتر باشد. اما این قیمت با توجه به کیفیت بالای محتوا، چاپ با کیفیت و استفاده از چاپ تمام رنگی برای راحتی خوانندگان به نظر منصفانه می‌آید.

اگر قصد خرید این کتاب را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌ها و ناشران مختلف اقدام به خرید کتاب کنید. علاقه‌مندان می‌توانند از فروشگاه‌های آنلاین و وبسایت‌های مختلف از جمله تلکتاب نیز این کتاب را سفارش دهند. همچنین، برخی از فروشگاه‌ها و ناشران ممکن است تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای برای خرید اینترنتی ارائه دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

خرید شیمی جامع جلد اول خیلی سبز

برای خرید کتاب شیمی جامع جلد اول خیلی سبز و دریافت آن درب منزل، به سایت تلکتاب مراجعه کنید، کتابها را به سبد خرید اضافه کنید و مبلغ سفارش را پرداخت کنید. تحویل کتاب در تهران یک روز کاری و در شهرستان‌ها با پست پیشتاز حداکثر سه روز کاری خواهد بود.

تلکتاب فروشگاه آنلاینی است که کتابهای کمک آموزشی انتشارات خیلی سبز و سایر ناشران کمک آموزشی را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد. مجموعه کتابهای دکتر نیما سپهری نیز با تخفیف و ارسال رایگان در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید هر زمان از سال کتابهای مورد نظر خود را با تخفیف و قیمت مناسب و ارسال رایگان سفارش داده و به درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید کتابهای کمک آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی تا کنکور را آنلاین سفارش داده و دریافت نمایید. 

کلام آخر

انتشارات خیلی سبز برای درس شیمی برنامه ویژه ای دارد و همواره بهترین منابع برای این درس را به بازار عرضه کرده است که در زیر اسامی این کتاب ها که ویژه تست میباشد آورده شده است

شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز

شیمی یازدهم تست خیلی سبز

شیمی جامع کنکور جلد دوم خیلی سبز

شیمی دهم تست خیلی سبز

تست شیمی دوازدهم خیلی سبز

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML