تست حسابان و ریاضی جامع جلد اول خیلی سبز

میانگین: 4 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۶۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
522
نوع جلد

تست حسابان و ریاضیات پایه جلد اول خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب تست حسابان و ریاضی جامع جلد اول خیلی سبز جلد سوال

حسابان و ریاضیات پایه جامع جلد اول خیلی سبز

«انتشارات خیلی سبز» کتاب های تست و سوالات چهارگزینه ای را ارائه می دهد که در بین دانش آموزان دبیرستانی و معلمان محبوبیت پیدا کرده است. کتاب حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز پرفروش ترین کتاب ریاضی آمادگی کنکور است.

 از زبان ساده استفاده می کند، بخش های کتاب درسی گام به گام و مجموعه ای از سوالات از آسان تا دشوار را ارائه می دهد. این کتاب شامل سوالات داخلی و خارجی با پاسخ های کلیدی است که آن را به منبعی ارزشمند برای دانش آموزان تبدیل کرده است. نویسندگان رسول محسنی منش, سروش موئینی, علی شهرابی, کوروش اسلامی هستند. نسخه الکترونیکی کتاب نیز موجود است. برای یادگیری و آمادگی بهتر، جمع بندی و ایجاد خلاصه تشویق می شود. تست‌های تمرینی، استاندارد یا ساختگی، به اندازه‌گیری سطح دانش کمک می‌کنند.

این کتاب جامع در دو جلد تنظیم شده است. جلد اول (608 صفحه) شامل کتاب درسی و تست ها و جلد 2 (436 صفحه) پاسخ های تشریحی است. نسخه جدید شامل افزایش قابل توجهی در تعداد تست ها است که به 3398 عدد رسیده است.

این کتاب در 12 فصل تشکیل شده است که شامل ریاضی پایه دهم، ریاضی پایه یازدهم و ریاضی پایه دوازدهم است. موضوعات رایج در فصل اول خلاصه شده است که شامل مطالب اساسی از هر سه کتاب درسی است.

5 فصل اول بر روی حسابان کلاس دوازدهم و مواد مرتبط تمرکز دارد، در حالی که فصل های باقی مانده ریاضیات پایه دهم و حسابان کلاس یازدهم را شامل می شود. هر فصل به چندین درس تقسیم می شود که با شماره صفحه و تست های مربوطه فهرست شده است.

مشخصات کتاب حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز

 

وزن

1.46کیلوگرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

 

دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی

تالیف

 

رسول محسنی منش, سروش موئینی, علی شهرابی, کوروش اسلامی

تعداد صفحه

608

درسنامه

دارد

تعداد تست

3398

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

نشده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

دو جلدی

شابک

 

 

بخش های مختلف کتاب

کتاب حسابان و ریاضی پایه جامع کنکور جلد اول خیلی سبز از سه بخش تشکیل شده است که شامل:

  •    درسنامه
  •    تست
  •    پاسخنامه کلیدی

که در ادامه به طور مفصل به بررسی هر کدام می پردازیم.

   بررسی درسنامه

کتاب حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز حاوی درسنامه های مفصل و کاربردی است. هر فصل با صفحه سبز رنگی شروع می شود که نکات مهمی مانند تعداد تست های کنکور سراسری، موضوعات کلیدی با سوالات زیاد و موضوعات پیش نیاز را به طور خلاصه بیان می کند. این کتاب برای دانش‌آموزانی مناسب است که از آن در کنار راهنمایی معلم استفاده می‌کنند یا قبلاً از منابع دیگر آگاهی دارند.

کتاب‌های درسی در درس‌هایی با موضوعات در بخش‌های جداگانه طبقه‌بندی شده‌اند. هر درس شامل یک یا چند تست آموزشی با پاسخ های تشریحی است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا درک خود را به کار گیرند. کتب درسی دارای جداول و نمودارهای مختلفی هستند که آنها را برای مرور و آماده سازی آزمون جذاب و مفید می کند.

از ویژگی‌های کلیدی کتاب حسابان و ریاضی پایه جامع کنکور جلد اول می‌توان به توضیحات دقیق، فرمول‌های قرار داده شده در کادرهای آبی، جداول کاربردی برای یادگیری بهتر، سرفصل‌های نوشته شده با رنگ آبی، برجسته‌سازی نکات مهم، کادر مشخص برای یادداشت‌ها، توضیحات واضح و قابل فهم، و لحن محاوره‌ای در برخی از درس‌ها اشاره کرد. همچنین در این کتاب تست های ساده با پاسخ های تشریحی و مثال های تشریحی برای برخی موضوعات ارائه شده است.

بررسی تست ها

حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز شامل بانک تست 3398 تستی بدون احتساب تست های فصلی می باشد. بانک آزمون شامل تست های تالیفی، تست های کتاب های درسی و کنکور سراسری می باشد. هر آزمون با یک شکل برای نشان دادن سطح دشواری آن همراه است که به دانش آموزان در طول دوره تجدید نظر کمک می کند.

نویسندگان نظراتی را با فونت متفاوت و رنگ آبی در برخی بخش‌ها برای ارائه یادآوری و کمک در حل سؤالات ارائه کرده‌اند. همچنین تست های هدفمند و مهم را با شکلک های آبی و تست های سخت و ترکیبی را با شکلک های خاص مشخص کرده اند.

مانند سایر کتاب های تست بسیار سبز، تست های این جلد از آسان به دشوار در هر مبحث مرتب شده اند. این چیدمان و تنوع انواع آزمون ها، بانک آزمون را برای دانش آموزان تمام مقاطع مفید می کند. تعداد تست های هر فصل به میزان دروس مربوطه تنظیم می شود.

با توجه به حجم بالای تست ها، توصیه می شود دانش آموزان با مشورت اساتید یا مشاوران خود از برنامه ای مناسب برای استفاده بهینه از این کتاب استفاده کنند.

   بررسی پاسخنامه کلیدی

جلد اول کتاب جامع حسابان و ریاضی تست خیلی سبز شامل پاسخنامه کلیدی مربوط به بانک آزمون می باشد. این منبع برای دانش‌آموزان و معلمان بسیار مهم است و پاسخ‌های صحیحی را برای همه سؤالات ارائه می‌دهد.

دسترسی به کلید پاسخ به دانش آموزان اجازه می دهد تا پاسخ های خود را مرور کنند، اشتباهات را شناسایی کنند و مهارت های درک و حل مسئله خود را بهبود بخشند.

 

پاسخ حسابان جامع خیلی سبز

ویژگی ظاهری کتاب

کتاب حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز تالیف آقایان رسول محسنی منش و علی شهرابی و با همکاری سروش معینی و کوروش اسلامی است.این کتاب 608 صفحه را شامل می شود و دارای یک جلد جذاب مرتبط با موضوع حسابان است که از طرح رنگی آبی، خاکستری و سیاه در سراسر طراحی آن استفاده شده است.

کتاب در 12 فصل تنظیم شده است. پنج فصل اول موضوعات تدریس شده در کلاس دوازدهم را پوشش می دهد، در حالی که فصل های بعدی به ترتیب اهمیت به موضوعاتی از کلاس های دهم و یازدهم می پردازند.

هر فصل شامل آزمون هایی با پاسخ های تشریحی و توضیحات ویدیویی است که به مرور زمان در وب سایت بسیار سبز در دسترس خواهد بود. دانش آموزان می توانند با اسکن کد QR روی جلد به این فیلم ها دسترسی داشته باشند. ضمناً برای دریافت سوالات کنکور سراسری 1401 نیز می توان از همین روش استفاده کرد.

به طور خلاصه جلد اول کتاب «حسابان و ریاضی پایه، تست خیلی سبز» منبعی کاملاً طراحی شده و جامع با توضیحات تصویری و دسترسی به سؤالات کنکور سراسری برای دانش آموزان ارائه می دهد.

این کتاب مناسب چه افرادی است؟

کتابحسابان و ریاضی پایه جامع کنکور جلد اول خیلی سبز برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم ریاضی فیزیک به ویژه با راهنمایی معلم یا مشاور پیشنهاد می شود. چیدمان موضوعی کتاب ممکن است از ترتیب دقیق سه کتاب درسی پیروی نکرده و برای دانش آموزان پایه پایین مناسب نباشد.

این کتاب برای دانش آموزان در تمام سطوح مفید است. با این حال، دانش آموزان متوسط و ضعیف با تسلط کمتر بر مباحث، قبل از امتحان تست های این کتاب، باید در جای دیگری مطالعه کنند. دانش آموزان قوی می توانند از آن به عنوان منبع اصلی خود استفاده کنند و در صورت لزوم آن را با مطالعه دیگری حاوی سؤالات چالش برانگیز تکمیل کنند.

در خاتمه می توان گفت جلد اول کتاب حسابان و ریاضی پایه تست خیلی سبز برای دانش آموزان مقاطع بالاتر مخصوصاً با حمایت معلم یا مشاور مناسب می باشد. دانش‌آموزان متوسط و ضعیف باید قبل از استفاده از این کتاب در جای دیگری مطالعه کنند، در حالی که دانش‌آموزان قوی می‌توانند از آن به عنوان منبع اصلی خود استفاده کنند، و احتمالاً در صورت نیاز منابع سؤال چالش‌برانگیزتری را تکمیل کنند.

این کتاب را بخریم یا نخریم؟

اگر می‌خواهید تست‌های باکیفیت زیاد، کتاب درسی مختصر، پاسخ‌های جامع و روش‌های حل سریع می‌خواهید، این کتاب را بخرید.

اگر کتاب درسی مفصل و جامع تری را ترجیح می دهید و درصدهای بالا در کنکور را هدف قرار می دهید و به دنبال تست های جامع تری هستید، این کتاب را نخرید.

قیمت حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز

این کتاب از مجموعه تست های خیلی سبز است و برای ارائه تست های با کیفیت بالا و بانک سوالات جامع برای دانش آموزانی که در پایه دهم و یازدهم دروس ریاضی و فیزیک تحصیل می کنند، طراحی شده است.

این کتاب شامل طیف گسترده ای از تست ها، پاسخ های دقیق و روش های حل سریع برای کمک به دانش آموزان برای آماده شدن موثر برای امتحانات است.

چه دانش آموزی باشید که به دنبال تمرین اضافی هستید و چه معلمی که به دنبال منابع ارزشمند برای دانش آموزان خود هستید، این کتاب می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی برای تقویت درک ریاضی و مهارت های حل مسئله شما باشد. قیمت حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز 377.650 تومان نشان دهنده ارزش و کاربرد این کتاب تست جامع است.

خرید کتاب حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز

برای خرید حسابان و ریاضی پایه جلد اول انتشارات خیلی سبز (سوالات) به همراه سایر کتاب های درسی و کمک آموزشی می توانید به سایت تلکتاب مراجعه کنید. در وب سایت، مجموعه گسترده ای از مطالب آموزشی، از جمله کتاب مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد همچنین برای خرید پاسخ حسابان و ریاضی جامع جلد دوم خیلی سبز میتوانید از همین سایت به راحتی و مطمعن اقدام کنید

یکی از مزایای خرید از تلکتاب این است که آنها تحویل رایگان در منزل شما ارائه می دهند و شما را از دردسر رفتن به یک کتابفروشی فیزیکی نجات می دهد. این به شما امکان می‌دهد کتاب‌ها را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید و این کار را راحت و کارآمد می‌کند.

جمع بندی

کتابحسابان و ریاضی پایه جامع کنکور جلد اول خیلی سبز از سری تست های خیلی سبز است و برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در حال تحصیل در رشته های ریاضی و فیزیک طراحی شده است. این کتاب یک بانک تست با سوالات با کیفیت بالا و پاسخ های جامع ارائه می دهد تا به دانش آموزان کمک کند تا برای امتحانات خود به طور موثر آماده شوند.

ساختار کتاب شامل 12 فصل است که موضوعات مربوط به پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را در بر می گیرد، اگرچه ممکن است ترتیب دقیقاً مطابق با سه کتاب درسی نباشد. آزمون ها از آسان به دشوار مرتب شده اند و برای دانش آموزان در سطوح مختلف مناسب است.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML