ریاضی جامع تجربی میکرو گاج

میانگین: 4.2 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۶۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۴۸٬۰۰۰

قطع
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
۹۷۸۶۲۲۰۳۰۶۱۵۳

ریاضی جامع تجربی میکرو گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ریاضی جامع تجربی میکرو گاج ( تک جلدی ) نویسندگان محمد جواد لطفی,سجاد عظمتی ویژه کنکور 1403

ریاضیات تجربی جامع کنکور میکرو گاج

کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور میکروگاج یک کتاب جامع و کاربردی است که به داوطلبان شرکت در آزمون کنکور علوم تجربی در درس ریاضی کمک می‌‌کند. این کتاب با هدف تقویت مهارت‌های ریاضی داوطلبان در سطح دبیرستان و آمادهسازی آن‌ها برای قسمت ریاضی آزمون کنکور تهیه شده است.

کتاب بانک تست ریاضی تجربی جامع کنکور میکروگاج شامل تمام مباحث ریاضیات از جمله جبر، هندسه، آمار و احتمال و توابع است. این کتاب با بهره‌گیری از مباحث کتاب‌های درسی مدارس و کتاب‌های آموزشی، مجموعه‌ای جامع از تست‌های متنوع و چندگزینه‌ای تهیه کرده است.

بررسی مزایای کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور میکرو انتشارات گاج

مزیت اصلی این کتاب این است که تست‌های آن به درستی و منظم طبقه‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید مباحث مدنظر خود را با توجه به نقاط ضعف خود تمرین کنید. همچنین، در پایان هر تمرین، پاسخ‌های کاملی به همراه توضیحات دقیق و جامع وجود دارد تا بتوانید عملکرد و اشتباهات خود را بررسی کنید.

علاوه بر تست‌های آمادگی برای آزمون کنکور، این کتاب همچنین به شما در آموزش روش‌های حل مسئله و تکنیک‌های لازم برای انجام سوالات ریاضی کمک می‌کند. از این رو، با مرور این کتاب و حل تست‌های موجود در آن، می‌توانید خود را برای امتحان کنکور ریاضی تجربی آماده کنید و بهترین نتیجه را از آن کسب کنید.

نکات و ویژگی های تکمیلی کتاب 

در کل، کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور میکروگاج یک منبع مفید و جامع است که برای داوطلبان کنکورعلوم تجربی و به عنوان یک ابزار آمادگی مناسب برای آزمون قابل استفاده است.

ریاضی تجربی گاج جزئی از کتاب‌های جدید سری میکرو می باشد که تغییرات و ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به سایر کتاب‌های گاج دارد و همین ویژگی باعث جذابیت این کتاب برای دانشآموزان شده است. این کتاب درسنامه ندارد و فقط شامل تست و پاسخنامه تشریحی است.  کتاب فوق  شامل تمام مطالب ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم است و مطالب این سه پایه را در این کتاب به صورت کامل می‌توان مشاهده کرد. مباحث کتاب به شکل موضوعی چیده شده است. کتاب موجود دارای 15 فصل است و مانند فصل هفتم که شامل مباحث مثلثات است، به صورت کلی کلیه مباحث مثلثات از هر سه پایه درسی را در بر میگیرد.

نکته‌ایی که در خصوص پاسخنامه این کتاب موجود است این است که کتاب پاسخنامه کلیدی ارائه نداده است و پاسخنامه تشریحی تمامی فصل‌ها در انتهای آن آمده است. در فهرست کتاب تعداد شماره صفحات هر درس با توجه به‌ هر فصل آمده، ولی به صورت کلی شماره صفحه پاسخ تشریحی هر فصل در آن اشاره‌ای نشده است. تعداد صفحات این کتاب 767 است در مجموع دارای 4362 تست می‌باشد و مولفان آن علی منصف شکری و سجاد عظمتی می باشند.

بررسی جلد و ظاهر کتاب 

از جهت ظاهری کتاب با خلاقیت بسیار بالایی طراحی و صفحهآرایی شده به گونه‌ایی که می‌توان گفت وسواس بسیاری در طراحی آن به خرج  داده شده و سعی بر آن بوده که از هر چیزی  استفاده کند تا کتاب برای مخاطبان خود یعنی دانش آموزان جذابیت داشته باشد. 

یکی از مهمترین ویژگی‌های بانک تست ریاضی تجربی جامع میکرو گاج تعداد بالای تست‌های آن است که مفیدتر و کامل‌تر از یک کتاب معمولی است. تست‌های با رنگ زرد مناسب دانشآموزانی است که دنبال کتاب دوم برای مطالعه هستند. همچنین تست‌های بنفش دارای سطح بالاتری هستند. بنابراین دانشآموزانی به دنبال سطح بالاتری هستند معمولا دو منبع را تهیه میکنند. 

چرا باید از  ریاضیات تجربی جامع کنکور میکرو گاج بهره بگیریم؟

این کتاب می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا همه سوالات ریاضی خود را با یک کتاب پاسخ دهید و مفید واقع شوید. سطحبندی تست‌ها، تعداد تست‌های بالا و پاسخنامه چند رنگ و زیبای آن از مهمترین ویژگی‌های این کتاب است. واضح است که استفاده از این سری کتاب‌های انتشارات گاج باید در طول سال دوازدهم و از ابتدای سال تحصیلی و همراه با آزمون های آزمایشی یا تدریس دبیر همراه باشد تا دانش آموزان به نتیجه مطلوب برسند.

تست‌ها و سوالات شامل مباحث زیر است: 

  •    مجموعه، الگو و دنباله
  •    توان گویا و عبارتهای جبری
  •    نامعادلات و معادلات
  •    معادلات درجه دو و تابع درجه دو
  •    تابع
  •    تابع نمایی و لگاریتم
  •    مثلثات
  •    حد و پیوستگی
  •    مشتق
  •    کاربرد مشتق
  •    شمارش بدون شمردن
  •    احتمال
  •    آمار و توصیفی
  •    هندسه پایه
  •    هندسه تحلیلی

نکته قابل توجه درباره تست‌ها این است که  تعداد بسیار کمی از تست‌های دو گزینه‌ای و سه گزینه‌ای هم در بین تست‌ها هستند که در واقع تست‌های آموزشی محسوب می‌شوند و علت وجود این تست‌ها از باب این است که در ابتدای مباحث درسی می‌خواهند تسلط خواننده را بسنجند. بهتر است اگر در حل این تست‌ها مشکلی وجود دارد پیش از حل تست‌های چهارگزینه‌ای جزوه یا منبع آموزشی که مرتبط با آن است با دقت بالایی مطالعه شود و با تکرار و تمرین به حل آنها اشراف پیدا کنيد. 

اجزای کتاب ریاضی جامع میکرو  گاج

کتاب ریاضیات جامع تجربی میکرو گاج از 4 قسمت تشکیل میشوند:

  • قسمت اول: درسنامه جامع و کاربردی
  • قسمت اول: سوالات کنکور ادوار گذشته با پاسخ نامه کاملا تشریحی به طوری که میتوان گفت درسنامه کامل در پاسخ نامه ها دارد درسنامه جامع و کاربردی
  • قسمت دوم: پرسش های تشریحی و نمونه سوالات استاندارد از منابع کتب جدید
  • قسمت سوم: پرسش های چهارگزینه ای و تست های استاندارد تالیفی با پاسخ های کاملا تشریحی

 بررسی سوالات و تست‌ها 

تعداد بالای تست

تنوع تست

حفظ چارچوب کنکور و کتاب درسی

پاسخنامه رنگی و کامل

ظاهر زیبا و جذاب

فاقد درسنامه

فاقد پاسخنامه کلیدی

سخن پایانی

ریاضی تجربی جامع کنکور میکرو گاج می‌تواند به عنوان یک منبع جامع و کامل برای مطالعه و آمادگی در آزمون کنکور مورد استفاده دانشآموزان قرار گیرد و منبع مفیدی برای آن‌ها باشند.

با اتمام این بانک سوالات ، یک چشم انداز جدید از دانش و فهم به دست خواهید آوردید. این بانک سوالات به شما در درک بهتر و عمیقتر مباحثی که مورد بحث قرار گرفته شد کمک می‌کند. پس از این بانک تست جامع و کامل، می‌توانید با اطمینان بیشتر به مباحث درس در سطح پیشرفته‌تر بپردازید و دانش خود را با تلاش و تمرین زیادتر بهبود ببخشید. با پاسخ‌دهی به سوالات کتاب بانک تست ریاضی تجربی همواره می‌توانید به اهداف خود در کنکور سراسری برسید و تجربه خوبی از دوران کنکوری خود کسب کنید و به موفقیت دست پیدا کنید. 

هدف انتشارات گاج و نویسندگان از تحریر این کتاب راحتی شما دانش آموزان عزیز و رسیدن به بهترین رتبه در کنکور سراسری است. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML