ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
انتشارات گاج

انتشارات گاج یکی از جامع‌ترین و معتبرترین انتشارات کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی است که مورد تأیید تمام مشاوران تحصیلی و حتی استادان دانشگاهی هم قرار گرفته است. خرید کتاب کمک درسی به‌خصوص برای آمادگی در آزمون‌های متفرقه از جمله موارد حائز اهمیتی است که بایستی در اولویت آموزشی تمام دانش آموزان قرار بگیرد. به مراتب با آگاهی بیشتر درباره معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج، می‌توانید خرید بهتر و مناسب‌تری برای انتخاب کتاب کمک درسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع کتاب‌های آموزشی و کاربردی انتشارات گاج بپردازیم.

معرفی انتشارات گاج

انتشارات گاج از سوی گروه آموزشی جوکار در سال ۱۳۸۱ شکل گرفت. در‌واقع شخصی به اسم ابوالفضل جوکار ایده تاسیس این گروه را اجرایی نمود. از آنجایی که کنکور همچنان به شکل یک سد سرسخت، پیش روی تمام دانش آموزان قرار گرفته است. انتشارات گاج از آن سال‌ها به اکنون همواره در تلاش بوده تا با نشر و توزیع بهترین و جامع‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی، راه را برای تمامی دانش آموزان در سراسر ایران هموار کند. بیان شیوا و در عین حال ساده همراه با مفاهیم بسیار کاربردی از جمله ویژگی‌های کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج محسوب می‌شود. ناگفته نماند که تمام مطالب کتاب‌ها، نحوه دسته بندی و مفاهیم مجموعه کتاب‌های انتشارات گاج، کاملاً تحت نظارت استادان فرهیخته و مشاوران آموزشی شکل گرفته است. نوآوری، خلاقیت، ساده کردن محتواهای درسی برای فهم بهتر دانش آموزان که در نظام آموزشی سابقه نداشته است را می‌توان به خوبی در مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات گاج رویت نمود. بنابراین دانش آموزان در هر سطح و مقطع تحصیلی که باشند می‌توانند حتی برای امتحانات میان دوره‌ای از مفاهیم و مطالب کتاب‌های کمک درسی گاج بهره مند شوند.

شروع فعالیت انتشارات گاج

آغاز فعالیت انتشارات گاج با تمرکز بر کتاب‌های کمک درسی، کتاب‌های آموزش محور و کتاب‌های تست زنی برای کنکور شروع شد. به تدریج این مجموعه تصمیم گرفت تا کتاب‌های کمک درسی میان دوره‌ای حتی برای سنین پیش دبستانی تا تحصیلات تکمیلی را ارائه دهد. مولفان مجرب و توانمند این مجموعه حتی ارائه برنامه‌های فراتر از کتاب‌های کمک درسی و آموزشی را هم در نظر دارد تا بتواند سهم موثرتری در سیستم آموزشی و ارائه کتاب‌های متنوع داشته باشد. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به مجموعه کتاب‌های آزمون بزرگ، سیر تا پیاز، امتحان یار و گاج نقره‌ای نام برد.

انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج کدامند؟

اگر دنبال کامل‌ترین مطالب درسی همراه با نمونه سؤال و پاسخ‌های تشریحی جامع هستید، خرید کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج را از دست ندهید. در این بخش به برخی از بهترین و رایج‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات گاج می‌پردازیم.

مجموعه کتاب‌های میکرو طبقه بندی گاج

کتاب‌های میکرو طبقه بندی از جمله رایج‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات گاج است. مجموعه کتاب‌های میکرو طبقه بندی شامل تست‌های کنکور سراسری و تالیفی است.همانطور که از نام کتاب مشخص است، درسنامه‌ها به صورت دسته بندی در کتاب آمده است. به همین دلیل مجموعه تست‌ها بر اساس هر یک از درس‌های کتاب تألیف شده است. بسیاری از مدرسین از مجموعه کتاب‌های میکرو طبقه بندی به عنوان کتاب‌های کمک درسی در سر کلاس استفاده می‌کنند. در نتیجه دانش آموزان پس از یادگیری هر درس می‌توانند به تست‌های طبقه بندی در کتاب‌های میکرو مراجعه کنند. بدین شکل دانش آموزان می‌توانند درک بهتری از مفاهیم و مطالب کتاب داشته باشند. ناگفته نماند که بخش‌هایی از کتاب به پاسخ‌های تشریحی اختصاص دارد. در نتیجه اگر چنانچه دانش آموز نتواند به سؤالات تستی چهار گزینه‌ای به درستی جواب دهد، می‌تواند به بخش پاسخ‌های تشریحی کتاب مراجعه کند. مطالب کاملاً با بیانی ساده و قابل فهم در کتاب آورده شده است که برای تمامی دانش آموزان مناسب است. از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های میکرو طبقه بندی می‌توان از کتاب‌های فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم میکرو نام برد.

مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج

مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج از دیگر محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که میان دانش آموزان شناخته شده است. ویژگی اصلی مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز در جمع آوری محتویات ۳ کتاب در ۱ کتاب است. در‌واقع شما با خرید یک کتاب صاحب مفاهیم اصلی و آموزنده سه کتاب به طور یک‌جا می شوید. بخش های اصلی کتاب‌های سیر تا پیاز شامل درسنامه، نمونه سوالات تشریحی، نمونه سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی است. منظور از بخش درسنامه در‌واقع محتویات آموزشی مرتبط با هر یک از درس‌های کتاب است. همچنین نمونه سؤالات امتحانی مرتبط با هر مبحث در کتاب آورده شده است. مجموعه نمونه سوالات در برگیرنده نمونه سوالات آزمون‌های دانشگاه سراسری، دانشگاه آزاد و همچنین نمونه سوالات متفرقه است. از دیگر ویژگی‌های ممتاز مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج می‌توان به آشنایی دانش آموزان با انواع نمونه سوالات و همچنین درک مطلب بهتر اشاره کرد. گفتنی است که با تهیه مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز دیگر نیازی به خرید کتاب‌های تست به صورت جداگانه نیست. در‌واقع شما می‌توانید به طور یک‌جا از مفاهیم  و کلیات ۳ کتاب در ۱ کتاب بهره مند شوید. از پرفروش ترین سری کتاب‌های سیر تا پیاز می‌توان به  کتاب‌های عربی سیر تا پیاز گاج، فارسی دهم سیر تا پیاز گاج، فارسی یازدهم سیر تا پیاز گاج و فیزیک یازدهم سیر تا پیاز گاج اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های کارپوچینو گاج

کتاب‌های کارپوچینو به کتاب‌های کار معروف هستند. کتاب‌های کارپوچینو شامل تعداد سوالات مشخص برای هر یک از درس‌ها است. اما ویژگی این سوالات آن است که بدون پاسخ طراحی شده اند. در‌واقع شیوه کاری و نحوه آموزش کتاب‌های کارپوچینو به گونه‌ای طراحی شده که معلمان سر کلاس پاسخ سوالات کتاب را به همراه دانش آموزان پاسخ دهند. حتی معلمان می‌توانند از مجموعه کتاب‌های کارپوچینو به عنوان تکلیف در خانه به دانش آموزان محول کنند. از دیگر بخش‌های کتاب شامل مجموعه سوالاتی است که همراه با پاسخ‌های تشریحی آورده شده است. این سوالات مرتبط با مباحث میان ترم و پایان سال است که به صورت دوره‌ای تألیف شده‌اند. بدین ترتیب دانش آموزان می‌توانند به خوبی با انواع نمونه سوالات آشنا شوند.  در این میان کتاب‌های کارپوچینو ریاضی سوم، کارپوچینو جامع پیش دبستانی و همچنین کارپوچینو ریاضی پیش دبستانی در میان دانش آموزان با استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است. البته این‌ها فقط نمونه‌هایی از کتاب‌های کارپوچینو گاج هستند.

مجموعه کتاب‌های پرسمان گاج

مجموعه کتاب‌های پرسمان از دیگر محصولات بی‌نظیر انتشارات گاج است. مفاهیم درسی و آموزشی، سؤالات تستی چهار گزینه‌ای به همراه پاسخ‌های تشریحی در این کتاب‌ها به صورت جامع تدارک دیده شده است.خاصیت کتاب‌های پرسمان بیشتر به عنوان یک مکمل تحصیلی در تمام دوران تحصیل به کار دانش آموز می اید. در‌واقع مطالعه مجموعه کتاب‌های پرسمان گاج این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا بتوانند در آزمون های کلاسی، آزمون های ترمیک و همچنین آزمون های پایان سال تحصیلی موفق شوند. گفتنی است که حجم کتاب‌های پرسمان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک و قابل مطالعه برای تمامی دانش آموزان باشد. از جمله مشخصات اصلی مجموعه کتاب‌های پرسمان، توضیحات مرتبط با مفاهیم کتاب اصلی به منظور قبولی در امتحانات نهایی است. به همین دلیل هیچ توضیح اضافه‌تر و خارج از کتاب‌های درسی در کتاب‌های پرسمان نیست. البته از آنجایی که شرط معدل در کنکور سراسری مؤثر است، مطالعه مجموعه کتاب‌های پرسمان بسیار مفید بوده و شانس شما را در کنکور تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد.

مجموعه کتاب‌های آی کیو IQ و آی کیو پلاس IQ+ گاج

از دیگر کتاب‌های کاربردی انتشارات گاج، کتاب‌های بی‌نظیر آی کیو و آی کیو پلاس است. این مجموعه اگرچه دارای سوالات تستی کمتری در قیاس با کتاب‌های میکرو هستند،  اما طراحی سؤالات قوی‌تر و حتی کمی بالاتر از سطح سؤالات کنکور هستند. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که دانش آموزان مطالعه کتاب‌های آی کیو را در کنار مطالعه کتاب‌های میکرو در برنامه درسی روزانه شان بگنجانند. توجه داشته باشید که کتاب‌های آی کیو را نبایستی به عنوان اولین منبع تست زنی استفاده کرد. در‌واقع کتاب‌های آی کیو را می‌توان مکملی برای تمامی کتاب‌های کمک درسی گاج دانست. معمولاً دانش آموزانی که از سطح دانش نسبتاً بالاتری برخوردار هستند، از خرید مجموعه کتاب‌های آی کیو و آی کیو پلاس استقبال بیشتری می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های ای کیوEQ گاج

مجموعه کتاب‌های EQ بیشتر برای دو مقطع ابتدایی و متوسطه تألیف شده اند. در مقطع ابتدایی این مجموعه شامل درس‌های فارسی، ریاضی، اجتماعی، علوم تجربی و هدیه‌های آسمان است که در یک کتاب گردآوری شده اند.مقطع متوسطه اول هم شامل درس‌های عربی، علوم تجربی، انگلیسی و فارسی است که در یک کتاب آمده است. ویژگی اصلی این مجموعه‌ها آن است که مفاهیم چندین کتاب در یک کتاب جمع‌آوری شده است. به همین دلیل تا حد بسیار زیادی کار را برای دانش آموزان آسان‌تر کرده است. اساس این کتاب‌ها به عنوان کتاب‌های کمک درسی میان تحصیلی است. محتویات کتاب شامل درسنامه‌های آموزشی و سوالات تستی مرتبط با کتاب اصلی است.همچنین پاسخ‌های تشریحی هم در انتهای کتاب آمده است.

مجموعه کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت گاج

کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت یک مجموعه دو جلدی ویژه آمادگی برای آزمون کنکور است. در این مجموعه، جدل اول به سؤالات تست زنی همراه با پاسخ‌های کلیدی جمع آوری شده است. جلد دوم مجموعه‌ای از سؤالات تستی به همراه پاسخ‌های تشریحی است. این دو جلد کتاب مختص به آن دسته از دانش آموزانی است که تمایل به مرور مطالب با استفاده از تست زنی دارند، است. در‌واقع شما می‌توانید با مطالعه این دو کتاب و پاسخ دهی به مجموعه سؤالات ۴ گزینه‌ای یک جمع‌بندی کلی از مفاهیم و مطالب داشته باشید. از جمله ویژگی‌های جلد دوم مجموعه کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت می‌توان به توضیحاتی درباره چرایی پاسخ‌های درست و غلط اشاره کرد. بدین ترتیب دانش آموز با سوالات تستی تکنیکی به خوبی آشنا می‌شود.

مجموعه کتاب‌های  قند و عسل گاج

اگر می‌خواهید سطح دانش خود را محک بزنید، حتماً خرید مجموعه کتاب‌های قند و عسل گاج را در فهرست خرید هایتان قرار دهید. این مجموعه شامل نمونه سوالات تیزهوشان، سؤالات کنکور و همچنین سوالات مرتبط با آزمون‌های رایج در مدرسه‌ها است. کتاب‌های قند و عسل ویژه مقاطع دبستان، متوسطه اول و دوم و کنکور علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی تدارک دیده شده است.  این مجموعه شامل سوالات چهار گزینه‌ای مفهومی همراه با درسنامه‌های آموزشی است. بیان شیوا و روان مطالب در این مجموعه به گونه‌ای است که تمامی دانش آموزان در هر سطحی که باشند می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مطالعه این مجموعه تا حد بسیار زیادی در قبولی در امتحانات نهایی و همچنین کنکور بسیار موثر است.

مجموعه کتاب‌های موضوعی گاج

مجموعه کتاب‌های موضوعی همانطور که از نامش پیداست، به موضوعات پراکنده مرتبط با مفاهیم درسی پرداخته است. در‌واقع مفاهیم در این مجموعه، گلچینی از مطالب اصلی و کاربردی است. دانش آموز با مطالعه این مجموعه قادر خواهد بود سطح اطلاعات و دانستنی‌های خود را بسنجد. از جمله ویژگی‌های شاخص این مجموعه می‌توان به قدرت درک بهتر و تقویت ذهنی دانش آموز اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های امتحان یار گاج

اگر دنبال بهترین و جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی هستید، ما به شما خرید مجموعه کتاب‌های امتحان یار را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموع برگرفته از آزمون‌های جامع و استانداردی است که به موفقیت در امتحانات نوبت اول و امتحانات نهایی دانش آموز کمک بسیاری می‌کند. پس مطالعه مجموعه کتاب‌های امتحان یار را در طول سال تحصیلی دست‌کم نگیرید. دانش آموزان با مطالعه این مجموعه قادر خواهند بود که درک بهتری از مفاهیم کتاب اصلی داشته باشند. در نتیجه شانس موفقیت‌شان در امتحانات میان دوره ای و پایان تحصیلی بسیار بالا می‌رود.

مجموعه کتاب‌های خط ویژه گاج

اگر به دنبال خرید مجموعه کتابی برای جمع‌بندی یا مرور مطالب هستید، خرید مجموعه کتاب‌های خط ویژه گاج گزینه بسیار مناسبی است. معمولاً این مجموعه برای دانش اموزان به اصطلاح شب امتحانی بسیار مفید است. هرچند که بایستی از قبل مفاهیم کتاب را به خوبی آموخته باشید. این مجموعه شامل درسنامه ها و توضیحات تکمیلی به همراه سؤالات چهار گزینه ای است. مجموعه کتاب‌های پرفروش خط ویژه شامل کتاب‌های زبان انگلیسی خط ویژه گاج، فیزیک دوازدهم خط ویژه گاج، ادبیات فارسی خط ویژه گاج و نظایر اینهاست.

مجموعه کتاب‌های آس گاج

کتاب‌های آس گاج کمی با سایر مجموعه‌های گاج کمی متفاوت است. دلیل این تمایز بیشتر طرح معماها و کشف پروژه‌هایی است که در محتویات کتاب آمده است. دانش آموز با مطالعه این کتاب می‌تواند علاوه بر حل کردن معماهای آن، مفاهیم آموزشی کتاب را به درستی تحلیل کند. در این مجموعه علاوه بر معماهای آموزشی، سؤالات چهار گزینه‌ای تستی و تشریحی هم طراحی شده است. بهره‌مندی از نکات کلیدی و همچنین امکان استفاده از ویدیوهای آموزشی به همراه این مجموعه آمده است.

نحوه خرید و سفارش مجموعه کتاب‌های گاج

برای خرید مجموعه کتاب‌های گاج در کوتاهترین زمان ممکن و تضمین بهترین قیمت بازار می‌توانید به مرکز تخصصی توزیع کتاب‌های آموزشی و کتاب‌های کمک درسی یعنی سایت تلکتاب مراجعه کنید. زمان برای برنامه‌ریزی تحصیلی تمامی دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد. پس چه بهتر که با مراجعه به بخش فروش انواع کتاب‌های درسی و کمک درسی انتشارات گاج در سایت تلکتاب، سفارش کتاب‌های مورد نظر خود را ثبت کنید. ثبت سفارش و ارسال کتاب‌ها به صورت کاملاً رایگان، در اسرع وقت و در محل از جمله مزایای خرید کتاب کمک درسی از تلکتاب است. پس تا دیر نشده زمان را از دست نداده و همین حالا مجموعه کتاب‌های بی‌نظیر گاج را از تلکتاب سفارش دهید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML