ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
خیلی سبز

معرفی انواع کتاب‌های انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز از آن دسته انتشاراتی است که با بیان مفاهیم آموزشی ساده و روان خود توجه بسیاری از دانش آموزان را به خود جلب کرده است. در‌واقع شما در مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سخت با پیچیدگی‌های آموزشی روبرو نیستید. تلاش این مجموعه با هدف رشد و ارتقاء سطح پیشرفت دانش آموزان و ارائه مطالب کاربردی در انواع کتاب کمک درسی است. به همین جهت اگرچه رقابت در زمینه توزیع و عرضه کتاب‌های کمک درسی بسیار است اما همچنان دانش آموزان از خرید کتاب کمک درسی انتشارات خیلی سبز استقبال قابل توجهی از خود نشان می‌دهند. تفکر آموزش قابل فهم، مطالب ساده و روان از جمله ویژگی‌های شاخص مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز محسوب می‌شود. همچنین تیپ بندی نمونه سوالات تالیفی، درسنامه‌های توضیحی و نکته‌های کلیدی از دیگر مشخصه‌های این مجموعه است. دانش آموزان در هر سطح و پایه‌ای که باشند به راحتی می‌توانند با درسنامه‌های جامع و در عین حال کاربردی و مؤثر، برای آزمون‌های ورودی کنکور سراسر آماده شوند. در ادامه تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید تا با معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز آشنا شوید.

معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز

به گفته مشاوران تحصیلی و استادان دانشگاهی، درسنامه‌های مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز کاملاً به صورت جامع همراه با سؤالات چهار گزینه‌ای، تمرینات متنوع و پاسخنامه تشریحی آورده شده است. همچنین مجموعه نکات کلیدی و کاربرد این نکات در چگونگی حل تست‌ها از دیگر شاخصه‌های اصلی کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز به شمار می‌آید. همچنین دانش آموزان با مطالعه کتاب‌های کمک درسی انتشارات سبز، با مجموعه تست‌های طبقه بندی شده، سوالات تالیفی، نمونه سوالات آزمون سراسری و حتی تست‌های آزمون قلم چی روبرو خواهند شد که از دروس اصلی برداشت شده‌اند. اگر بخواهیم به طور خلاصه یک نگاه اجمالی روی پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز داشته باشیم، می‌توانیم از کتاب‌های عربی جامع خیلی سبز، زیست یازدهم و دوازدهم خیلی سبز و شیمی دوازدهم خیلی سبز را نام ببریم.

مجموعه کتاب‌های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز همانطور که از نامش پیداست واقعاً تجربه شگفت انگیزی را برای دانش آموزان به ارمغان آورده است. این مجموعه با در نظر گرفتن درسنامه‌های جامع و کاربردی مرتبط با هر یک از سرفصل‌ها، توانسته در بالا بردن تقویت درک مطلب دانش آموزان به خوبی عمل کند. علاوه بر آن ما در این مجموعه شاهد سوالات تستی، سوالات تشریحی و همچنین سؤالات کنکوری هستیم. در‌واقع هر آنچه که دانش آموز به آن نیاز دارد، در این مجموعه گردآوری شده است. از جمله نقاط قوت این مجموعه آن است که مفاهیم کلیدی ۳ کتاب در یک کتاب آورده شده است. در نتیجه دانش آموز با صرف یک هزینه کاملاً به صرفه می‌تواند از یک کتاب جامع و بسیار کاربردی که در‌واقع شامل سه کتاب می‌شود، بهره ببرد. با خرید این کتاب دیگر نیازی به خرید سایر کتاب‌های کمک درسی به صورت جداگانه نیست. گفتنی است که دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند از مفاهیم این مجموعه به صورت پایه‌ای تا سطح پیشرفته استفاده کنند.

مجموعه کتاب‌های جامع و تست خیلی سبز

داوطلبان کنکور سراسری گوش به زنگ باشند، مجموعه کتاب‌های جامع و تست خیلی سبز مختص به شماست. مهم نیست که دانش آموز بسیار ضعیف و یا بسیار قوی هستید، این مجموعه مناسب حال تمامی دانش آموزان است. در این مجموعه با توجه به طرح انواع سوالات جامع کنکوری، پرسش و پاسخ‌های تشریحی و درسنامه‌های تکمیلی، شانس موفقیت شما در کنکور تا حد زیادی بالا می‌رود. دانش آموزان می‌توانند از ابتدا درسنامه های توضیحی کتاب را به خوبی مطالعه کنند و به دنبال آن سوالات تستی را پاسخ دهند. در پایان کتاب پاسخنامه تشریحی آورده شده است که کاملاً برای دانش آموز مفهومی باشد. به جرات می‌توان گفت با خرید کتاب‌های جامع و تست خیلی سبز دیگر نیازی به شرکت در کلاس‌های گران قیمت کنکور نیست. این مجموعه یک راهنمای کلیدی و جامع برای موفقیت تحصیلی شماست.

مجموعه کتاب‌های موضوعی خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های موضوعی خیلی سبز در ابتدا با نام کتاب‌های هفت خان ویژه بخش‌های ادبیات فارسی تألیف شدند و به بازار آمدند. در‌واقع این مجموعه از تألیف آرایه‌های ادبی، تاریخ ادبیات، دین و زندگی، دستور زبان، املاء و لغت آغاز شد. در حال حاضر ما شاهد مجموعه بی‌نظیر کتاب‌های موضوعی خیلی سبز با عناوین کتاب‌های زیست گیاهی، مسائل شیمی و زیست تصویری  هستیم. دانش آموزان با مطالعه هر یک از عناوین مذکور می‌توانند به راحتی مروری بر روی مباحث درسی داشته باشند. از جمله ویژگی‌های کتاب‌های موضوعی یا کتاب‌های هفت خان خیلی سبز، درسنامه‌های توضیحی به همراه نمونه سوالات ترکیبی است. محتویات و مفاهیم جامع کتاب‌های موضوعی به گونه‌ای است که تا به امروز سطح رضایت اغلب کنکوری‌ها را به دست آورده است.

مجموعه کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز

کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز مجموعه سوالات تالیفی بدون پاسخ هستند. معمولاً معلمان و مشاوران تحصیلی کتاب‌های کار را به عنوان تکلیف در منزل و یا حتی تکلیف کلاسی به دانش آموزان می‌سپارند. بدین ترتیب با توجه به نمونه سوالات تالیفی و پرسش و پاسخ در سر کلاس دانش اموزان با دقت نظر بیشتری به مفاهیم پی می‌برند. توصیه می‌شود که کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز از سال‌های ابتدایی تحصیلی تهیه شود. البته این مجموعه فقط شامل سوالات تستی نیست. بلکه دارای درسنامه‌های توضیحی، سؤالات تشریحی و همچنین تمرینات متنوع است. لازم به ذکر است که که این مجموعه برای تمامی سال‌های تحصیلی از مقطع پیش دبستانی تا پیشرفته مناسب بوده و تمامی دانش آموزان با توجه به پایه تحصیلی‌شان می‌توانند از کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز بهره مند شوند.

مجموعه کتاب‌های من و درسام برای ۲۰ گرفتن خیلی سبز

همانطور که می‌دانید معدل نهایی برای قبولی در کنکور از اهمیت بسیاری برخوردار است. در نتیجه مجموعه کتاب‌های من و درسام برای ۲۰ گرفتن خیلی سبز این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید تسلط بیشتری بر روی مفاهیم و مطالب درسی داشته باشید. از طرف دیگر به هر جهت برای قبولی در امتحانات نهایی پیشنهاد می‌شود که حتماً از کتاب کمک درسی بهره ببرید و چه کتابی بهتر از انتخاب مجموعه کتاب‌های من و درسام برای ۲۰ گرفتن.  قابل ذکر است که این مجموعه سال‌های تحصیلی از مقطع دبستان تا متوسطه دوم را شامل می‌شود. همچنین این مجموعه دربرگیرنده آزمون‌های تستی و تشریحی همراه با پاسخنامه جامع است. درسنامه‌های تکمیلی به همراه نکات کلیدی در این مجموعه سبب می‌شود که شانس قبولی خود را در امتحانات نهایی بسیار بالا ببرید.

مجموعه کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز

آن دسته از دانش آموزانی که به خوبی بر تمامی مفاهیم درسی مسلط شده‌اند و به دنبال کتابی برای دوره و یا مرور درس‌ها هستند، انتخاب مجموعه کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز، گزینه بسیار مناسبی برایشان است. در‌واقع دانش آموزان به هر اندازه که اطلاعات بالایی درباره نحوه آشنایی با سوالات تستی داشته باشند، به همان میزان نیز درصد قبولی در آزمون نهایی و یا کنکور را برای خود بالاتر برده اند. این مجموعه برای جمع‌بندی مفاهیم و مطالب کتاب همراه با پاسخدهی به انواع نمونه سوالات تالیفی بسیار کاربردی و مفید است. اگرچه این مجموعه فاقد درسنامه‌های توضیحی است، اما انواع نمونه سوالات کنکوری، آزمون‌های استاندارد و سؤالات چالشی در آن آمده است که دانش آموزان می‌توانند با پاسخ‌دهی به سوالات به خوبی سطح اطلاعات خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

مجموعه کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز در‌واقع یادآور آزمون‌های اصلی کنکور برای دانش آموزان است. این مجموعه دربرگیرنده رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی است. در تمامی این مجموعه‌ها انواع سوالات کنکوری آمده است که دانش آموزان را برای کنکور به خوبی آماده می‌کند. همچنین در بخش‌هایی از کتاب پاسخنامه های تشریحی برای هر قسمت از سوالات تستی آمده است که بسیار برای ارتقاء اطلاعات دانش آموز کمک دهنده است.

مجموعه کتاب‌های نردبام خیلی سبز

کتاب‌های نردبام خیلی سبز از آن دسته کتاب‌هایی است که از سطح معمولی شما را به سطح پیشرفته در کوتاهترین زمان ممکن می رساند. این مجموعه به واقع یک پیشروی به یکباره را در همه دانش اموزان به وجود می‌آورد. به همین دلیل اگر به دنبال خرید یک منبع استاندارد و جامع هستید، ما به شما خرید مجموعه کتاب‌های نردبام خیلی سبز را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه شامل درسنامه‌های مختصر، سوالات تستی و نکته محور می‌‌شود. تیپ بندی سؤالات طبقه بندی شده در این مجموعه تا کنون توانسته سطح رضایت اغلب دانش آموزان را به دست آورد.

مجموعه کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز

از جمله رایج‌ترین کتاب‌هایی که میان تمامی دانش آموزان طرفدار بسیاری دارد، مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز است. این مجموعه ترکیبی از مفاهیم و کلیات پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را در خود گنجانده است. کنکوری‌های رشته‌های ریاضی و تجربی می‌توانند از این منبع جامع برای مرور کلی درس‌ها بهره‌مند شوند. همچنین نمونه سوالات کنکور سراسری و نمونه سوالات مشابه در این مجموعه جمع آوری شده است. ناگفته نماند که مجموعه شامل پاسخنامه تشریحی، نکات مهم کنکوری، نمودارها و جدول‌های مقایسه‌ای مرتبط با مفاهیم نیز است.

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز مناسب برای دانش آموزان پایه دبستان و متوسطه اول است. همانطور که از نام کتاب مشخص است، این مجموعه مختص به آن دسته از دانش آموزانی است که قصد شرکت در آزمون‌های تیزهوشان را دارند. به مراتب برای آمادگی در آزمون‌های مرتبط با تیزهوشان نیاز به منابع معتبری است که دانش آموزان بتوانند از مفاهیم آن استفاده کنند. در این میان انتشارات سبز با نشر مجموعه کتاب‌های تیزهوشان توانسته در میزان موفقیت این گروه از دانش آموزان سهم بزرگی داشته باشد.

مجموعه کتاب‌های پرتقال خیلی سبز

کتاب‌های پرتقال خیلی سبز از مجموعه کتاب‌های تیزهوشان است که به درک بهتر و پرورش استعداد دانش آموزان می‌افزاید.  در‌واقع این کتاب شامل متونی است که پس از خواندن آن سؤالاتی به دنبال آن آورده شده است که سطح استعداد و توانایی ذهنی دانش آموز را می‌سنجد. این مجموعه مختص تمام پایه‌های ابتدایی از دوم تا ششم است.

مجموعه کتاب‌های هوش مالتیپل خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های هوش مالتیپل خیلی سبز هم نظیر کتاب‌های پرتقال خیلی سبز در دسته بندی کتاب‌های تیزهوشان قرار می‌گیرد. تمرینات متنوع و سوالات مرتبط با آزمون‌های تیزهوشان به همراه پاسخنامه تنها مرکزیت این کتاب محسوب می‌شود. این مجموعه مختص به مقطع ابتدایی و متوسطه اول فراهم شده است.

مجموعه کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز

دانش اموزان شب امتحانی هم حتی دیگر لازم نیست نگران باشند. چرا که انتشارات خیلی سبز حتی به فکر این گروه هم نیز بوده است. مجموعه کتاب‌های شب امتحانی خیلی سبز بهترین گزینه برای دانش آموزانی است که مرور و جمع‌بندی مطالب را به شب امتحان موکول می‌کنند. طرح سوالات امتحانات پایانی تنها شالوده اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد. درسنامه های خلاصه و مفید همراه با سوالات متنوع امتحانی به‌اضافه پاسخ‌نامه برای دانش آموزان شب امتحانی معجزه می‌کند. پس تا دیر نشده حتماً خرید مجموعه کتاب‌های شب امتحانی خیلی سبز را در اولویت قرار دهید.

مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز

اگر تمایل به حمل کتاب‌های سنگین و پر حجم را ندارید، انتشارات خیلی سبز پیشنهاد بهتری برایتان دارد. مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز دقیقاً مخصوص به شماست. تمام نکات کلیدی، مفاهیم اصلی و کاربردی درسنامه‌ها در این کتاب جیبی، شیک و جمع و جور آمده است. شما به راحتی می‌توانید کتاب‌های جیبی خیلی سبز را با خود حمل کنید. علاوه بر آن در هر کجایی که باشید می‌توانید آن را به راحتی از جیبتان درآورید و مخصوص مطالعه شوید. شما می‌توانید بهترین جمع‌بندی ها را در مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز بیابید.

مجموعه کتاب‌های پیشتاز خیلی سبز

دانش آموزان دبستانی و متوسطه اول، گوش به زنگ باشند که مجموعه کتاب‌های پیشتاز خیلی سبز برای آنان تدارک دیده شده است. به گفته بسیاری از مشاوران تحصیلی استفاده از کتاب کمک درسی از همان دوره دبستان تا مراحل پیشرفته تحصیلی بسیار پیشنهاد می‌شود. در نتیجه با توجه به آنکه مجموعه کتاب‌های پیشتاز خیلی سبز برای دوره دبستان فراهم شده است، از آن به عنوان یک مکمل درسی بسیار جامع حتی در مدرسه‌ها استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

انتشارات خیلی سبز در میان سایر انتشارات به خوشنامی بسیاری معروف است. فن بیان ساده، محتواهای مفهومی و مطالب کاربردی تمام آن چیزی است که در مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز آورده شده است. دانش آموزان در هر مقطع و سطحی که باشند می‌توانند به راحتی با مراجعه به بخش فروش محصولات تلکتاب، کتاب‌های مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند تا در اسرع وقت و به صورت رایگان به دستشان برسد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML