ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
مهروماه

مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه از جمله سری کتاب‌ کمک درسی و کتاب کمک آموزشی است که مانند سایر محصولات مشابه دارای توضیحات تکمیلی به همراه نمونه سوالات تستی کنکور و همچنین پاسخنامه است. این روزها با توجه به طیف متنوعی از کتاب‌های کمک آموزشی شاید کمی خرید کتاب کمک درسی برای برخی از متقاضیان با دشواری‌هایی همراه باشد. اما ما اینجا هستیم تا شما را با بهترین انتشارات فعال در حوزه تولید و نشر کتاب‌های جامع کمک درسی آشنا کنیم. انتشارات مهر و ماه از جمله معروف‌ترین انتشاراتی است که میان دانش آموزان سر و صدای زیادی بپا کرده است. این انتشارات با بهره گیری از دانش روز آموزشی و همچنین استفاده از متدها و تکنیک‌های آموزشی توانسته مجموعه‌ای از جامع‌ترین کتاب‌ها را به تالیف درآورد. قابل ذکر است که تهیه مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه توصیه بسیاری از مشاوران تحصیلی و استادان دانشگاهی است. در ادامه تا انتها با ما همراه باشید تا به معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات مهر و ماه بپردازیم.

معرفی انواع کتاب های کمک درسی انتشارات مهر و ماه

پیش از آنکه به سراغ معرفی محصولات انتشارات مهروماه برویم، باید بگوییم که مجموعه کتاب‌های این انتشارات مانند مابقی محصولاتی که در بازار هستند، دارای درسنامه‌های خلاصه شده است. دانش آموزان می‌توانند با مطالعه درسنامه ها دیدگاه کلی تری درباره مفاهیم اصلی کتاب به دست آورند. بدین ترتیب پس از خواندن دقیق درسنامه می‌توان به سراغ پاسخ دهی به سوالات تستی رفت. برای پاسخ دهی سؤالات نگران درست یا غلط بودن جواب‌ها نشوید. چرا که در پایان هر یک از فصل‌ها پاسخنامه تشریحی آورده شده است.

مجموعه کتاب‌های جامع و تست مهر و ماه

مجموعه کتاب‌های جامع و تست مهروماه ویژه کنکوری‌ها یک گزینه انتخابی بسیار مناسب است. این مجموعه برگرفته از مهمترین نکات تستی برای حل سوالات تستی و همچنین درسنامه‌های مفهومی است. ناگفته نماند که در این مجموعه از تست‌های آزمون قلم چی و سوالات تستی آزمون سراسری، سوالات تستی آزمون‌های قدیمی‌تر به صورت تالیفی هم استفاده شده است. از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های عربی جامع مهروماه، هندسه جامع مهروماه و ریاضی جامع مهروماه اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های لقمه مهروماه

مجموعه کتاب‌های لقمه از جمله معروف‌ترین کتاب‌های انتشارات مهر و ماه است. در‌واقع انتشارات مهروماه با رونمایی از مجموعه کتاب‌های لقمه در بازار فروش کتاب‌های کمک درسی، شناخته شد. مجموعه کتاب‌های لقمه مهروماه همانطور که از نامش پیداست، به شرح مختصری از درسنامه‌ها همراه با سوالات تستی پرداخته است. در آغاز کار مجموعه کتاب‌های لقمه انتشارات مهروماه شامل درس‌های ادبیات، آرایه‌های ادبی و تاریخ ادبیات می‌شد. اما در حال حاضر این مجموعه به درسنامه‌های تکنیکی‌تری از جمله  کتاب‌های ضرب و تقسیم و محاسبات سریع پرداخته است. در هر صورت این مجموعه از نظر مفاهیم کاربردی و اصولی دارای جمع‌بندی‌های مناسبی است که می‌توان از مطالب آن به خوبی بهره مند شد. در این میان کتاب‌های لغت و املای فارسی لقمه، تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی لقمه مهروماه، واژگان تکمیلی کنکور لقمه از جمله پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهر و ماه

انتشارات مهروماه از جمله انتشارات موفقی است که سهم بسیاری در موفقیت اکثریت دانش آموزان در کنکور سراسری دارد. همه ساله مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهروماه با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان روبرو م‌ شود. این مجموعه با تلاش بسیاری از ناشرین کنکور گردآوری شده تا نمونه سوالات شبیه سازی شده در آن تألیف و طراحی شود. به همین دلیل مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهروماه را می‌توان یک منبع جامع برای کنکوری‌ها دانست. مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهر و ماه شامل کتاب‌های کنکوریوم انسانی، کنکوریوم تجربی و کنکوریوم ریاضی می‌شود. همچنین کتاب کنکوریوم عمومی هم شامل نکات کلیدی و سوالات جامع دروس عمومی است.

مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی مهروماه

ساختار مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی مهروماه تقریباً مشابه مجموعه کتاب‌های لقمه است. با این تفاوت که در این مجموعه بیشتر شاهد جمع‌بندی‌های کلی، نکات کلیدی و مفاهیم اصلی هستیم. در‌واقع دانش آموزان پس از مطالعه کتاب‌های کمک درسی اصلی می‌توانند برای مرور و جمع‌بندی مطالب از مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی مهروماه بهره مند شوند. این مجموعه شامل کتاب‌های جمع‌بندی شیمی، جمع‌بندی دین و زندگی، جمع‌بندی فارسی و جمع‌بندی عربی می شود. محوریت کتاب بر اساس سوالات تستی و جمع‌بندی های مفهومی است.

مجموعه کتاب‌های سمپادیوم مهروماه

کتاب‌های سمپادیوم مهروماه  شامل مجموعه سؤالات آزمون تیزهوشان می‌شود. در‌واقع همانطور که مجموعه کتاب‌های کنکوریوم به نوعی شبیه سازی آزمون سراسری است. این مجموعه هم سوالات آزمون مرتبط با تیزهوشان را شبیه سازی کرده است. این مجموعه مختص به آزمون های تیزهوشان پایه ششم و نهم است که در اختیار علاقمندان قرار دارد.

مجموعه کتاب‌های آزمون پلاس مهر و ماه

مجموعه کتاب‌های آزمون پلاس مهر و ماه از دیگر کتاب‌های معتبر و محبوبی است که فروش بسیار بالایی دارد. این مجموعه را می‌توان معادل کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز و یا کتاب‌های موج آزمون های نشر الگو نامید. درسنامه‌های خلاصه، همراه با آزمون‌های آزمایشی تالیفی از جمله ویژگی‌های اصلی این مجموعه است. در‌واقع محوریت اصلی این مجموعه ترکیبی از آموزش محور و تست محور است. ناگفته نماند که بسیاری از نمونه سوالات تالیفی از مجموعه آزمون‌های قلم  چی و کنکور سراسری هم در این مجموعه جمع آوری شده است. اگر به دنبال خرید یک مجموعه معتبر کنکوری هستید، خرید مجموعه کتاب‌های آزمون پلاس مهر و ماه را از دست ندهید.

مجموعه کتاب‌های آموزش فضایی مهر و ماه

 شاید نام مجموعه کتاب‌های آموزش فضایی مهروماه کمی برایتان عجیب باشد. اما این مجموعه واقعاً فضایی است و در تعداد محدودی منتشر می‌شود. درسنامه‌های تکمیلی بخش عمده‌ای از این مجموعه را تشکیل می‌دهد. در‌واقع از آنجایی که گاهی اوقات درک سرفصل‌های کتاب اصلی دشوار است، مفاهیم خلاصه شده با بیانی ساده و روان در این مجموعه مجدد با لحن دیگری عنوان شده است. به همین جهت دانش آموزان با مفاهیم این مجموعه ارتباط بهتری برقرار می کنند. همچنین نمونه سوالات تستی چهار گزینه‌ای همراه با پاسخنامه تشریحی به سطح اطلاعات دانش آموز نیز کمک بسیاری می‌کند. از جمله پرفروش‌ترین این مجموعه می‌توان از کتاب‌های ریاضیات تجربی آموزش فضایی مهر و ماه اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان و کمپلکس مهر و ماه

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان و کمپلکس مهروماه از دیگر بهترین مجموعه‌های انتشارات مهر و ماه است.این مجموعه بیشتر متمرکز بر روی آزمون‌های تیزهوشان است. مقاطع ابتدایی و متوسطه اول می‌توانند از مفاهیم این مجموعه به نحو احسن استفاده کنند. ناگفته نماند که این مجموعه برای پایه‌های ششم و نهم به شکل پیشرفته‌تری نیز منتشر می‌شود.

مجموعه کتاب‌های کارآموز یا کتاب کار مهر و ماه

مجموعه کتاب‌های کارآموز مهروماه  بیشتر شامل درسنامه های خلاصه، تمرینات متنوع و همچنین آزمون‌های تشریحی است. البته توجه داشته باشید که ماهیت تمامی کتاب‌های کارآموز یا کتاب کار، سوالات تستی یا تشریحی بی جواب است. به همین دلیل از این مجموعه بیشتر در سر کلاس و به یاری معلم، به سوالات پاسخ داده می‌شود. گاهی اوقات معلم‌ها از این مجموعه به عنوان تکلیف در خانه برای دانش آموزان استفاده می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های آموزش و تست یا پاورتست مهر و ماه

مجموعه کتاب‌های آموزش و تست یا پاور تست مهروماه همانطور که از نامش پیداست، درسنامه های تکمیلی به همراه تست‌های طبقه بندی شده است. مجموعه تست‌های تالیفی این کتاب فقط مرتبط با یک کتاب درسی بوده و شامل چند کتاب نمی‌شود. همین وجه تمایز اصلی این مجموعه با کتاب‌های جامع مهروماه است. نمونه سوالات تالیفی، سوالات آزمون کنکور متعلق به سال‌های قبل و سایر سوالات متفرقه چهار گزینه ای از جمله ویژگی‌های شاخص این مجموعه است. اگر در صدد خرید یک منبع جامع و کاربردی برای آمادگی در کنکور هستید، خرید مجموعه کتاب‌های آموزش و تست یا پاور تست مهروماه را فراموش نکنید. کتاب‌های پاور تست ریاضی دهم، پاورتست حسابان یازدهم ، پاور تست آمار و احتمال و همچنین پاورتست ریاضی یازدهم از جمله پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند.

مجموعه کتاب‌های امتحانوفن مهر و ماه

آیا می‌خواهید در امتحانات تشریحی پایان سال معدل خوبی کسب کنید؟ پس منتظر چه هستید؟ خرید مجموعه کتاب‌های امتحانوفن مهروماه مملو از نمونه سوالات تشریحی به همراه پاسخنامه است. از آنجایی که شرط معدل در قبولی آزمون کنکور مؤثر است، پیشنهاد می‌شود حتماً برای امتحانات پایانی از این مجموعه بهره مند شوید.

مجموعه کتاب‌های درس پک مهر و ماه

تمرینات کتاب درسی به همراه نمونه سوالات به صورت قدم به قدم در مجموعه کتاب‌های درسی پک مهرو ماه آورده شده است.  اگر چنانچه به هر علتی نتوانستید سر کلاس حاضر شوید، نگران نباشید. مطالعه مجموعه کتاب‌های درس پک مهر و ماه آن را جبران می کند. از جمله پرفروش ترین این مجموعه می‌توان از کتاب‌های گام به گام دوازدهم مهر و ماه و همچنین کتاب گام به گام منتشران مهر و ماه نام برد.

مجموعه کتاب‌های آزمون سراسری مهروماه

مجموعه کتاب‌های آزمون سراسری مهروماه ویژه کنکوری‌ها گزینه بسیار مناسبی است. این مجموعه شامل انواع مختلف نمونه سوالات چهار گزینه‌ای، نمونه سؤالات آزمون های قلم چی و همچنین نمونه سوالات مرتبط با آزمون‌های سراسری سالیان قبل است که در یک مجموعه جمع آوری شده است. آشنایی با انواع سوالات تستی و همچنین نحوه پاسخدهی به سوالات از جمله ویژگی‌های شاخص این مجموعه به شمار می‌آید.

مجموعه کتاب‌های استراتژی کنکور مهروماه

مجموعه کتاب‌های استراتژی کنکور مهر و ماه دقیقاً عمل‌کردی شبیه به کتاب‌های آزمون سراسری دارد. منتهای مراتب به جزئیات ریزتر و ظریف‌تری پرداخته است. نحوه مطالعه و تست زنی به صورت جامع در این مجموعه آورده شده است.

مجموعه کتاب‌های تمرین تئوری مهروماه

از سری کتاب‌های جدید انتشارات مهروماه می‌توان به مجموعه کتاب‌های تمرین تئوری اشاره کرد. این کتاب آموزش محور همراه با توضیح نکات کلیدی و درسنامه‌های تکمیلی، دانش آموزان را برای پیشروی سریع‌تر آماده می‌کند. انواع و اقسام سؤالات تشریحی، سوالات تستی همراه با پاسخنامه از جمله محتویات این مجموعه محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

با توجه به توضیحات گفته شده درباره معرفی انواع کتاب‌های انتشارات مهروماه، شما دانش آموزان عزیز می‌توانید با مراجعه به بخش فروش محصولات تلکتاب، کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. فروش مجموعه کتاب‌های مهر و ماه با تضمین بهترین قیمت بازار و ارسال رایگان از جمله مزایای سایت محبوب تلکتاب است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML