نردبام گسسته و آمار و احتمال جامع خیلی سبز

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۰۰٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۳۳۲٬۰۰۰

قطع
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
نوبت چاپ
اول
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
تعداد جلد
یک
نگارش کتاب
اول
شابک
9786222306557

نردبام گسسته و آمار و احتمال جامع خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب نردبام گسسته و آمار و احتمال جامع خیلی سبز

 کتاب‌ نردبام گسسته و آمار پیشرفته انتشارات خیلی سبز،  با هدف ارائه آموزش های تکمیلی و افزایش تسلط دانش آموزان بر مطالب درسی، هم‌اکنون در رده کتاب‌های پرفروش و پرکاربرد دانش آموزان کنکوری 1403 قرار گرفته است. کتاب‌های نردبام خیلی سبز به‌دلیل ایده جدید و مطابقت با سطح آزمون‎‌های آزمایشی، منحصربه‌فرد هستند و یک نوع منبع عالی برای درس روانشناسی محسوب می‌شوند. همچنین این کتاب‌  برای رسیدن به درصدهای بالا در کنکور بسیار مناسب است. درواقع، این سری کتاب‌ها مناسب دانش آموزان مستعد و پر تلاشی است که مطالب اولیه و پایه‌ای خود را به خوبی آموخته و اکنون مصمم است آماده کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی شود و از پس سوالات سخت آن بر بیاید.

کتاب‌های نردبام خیلی سبز برای هر سه پایه( دهم، یازدهم، دوازدهم) تالیف شده است؛ اما به‌طور کلی کاربرد بیشتر و جدی‌تری برای دانش آموزان کنکوری یعنی دوازدهمی دارد.

 در این مطلب به ویژگی و تحلیل کامل کتاب نردبام گسسته و آمارواحتمال جامع کنکور خیلی سبز ویژه دانش آموزان رشته انسانی پرداخته می‌شود.

درباره کتاب نردبام گسسته و آمار خیلی سبز

 اگر به طور کلی این کتاب را بررسی کنیم، از لحاظ سختی، سطح درسنامه ها و سوالات موجود در این مجموعه از کتاب‌های خیلی سبز، از کتب درسی آموزش و پرورش بالاتر بوده و به سطح کنکورهای سراسری نزدیک تر است. در واقع دلیل نامگذاری این سری از کتاب‌های خیلی سبز نیز به همین منظور است، کتاب نردبام یعنی پله‌ای برای رسیدن به اوج موفقیت! کتاب‌های نردبام باعث بالا بردن سطح دانش شما در دروس اختصاصی می‌شوند و به شما تکنیک‌های تست زنی را در قالب نکته به درستی آموزش می‌دهند.

این کتاب دارای تست‌های چالشی و ترکیبی است، تست‌های متمایز و جذاب این کتاب، باعث شده است کتاب‌های نردبام خیلی سبز خیلی زود محبوب دانش آموزان شوند و آنها را هر روز برای آزمون‌های مشابه کنکور سراسری بیشتر آماده کنند. با استفاده از این کتاب می‌توانید به سوالات دشوار و سخت مسلط شده و همزمان با آن سطح دانش و یادگیری خود را محک بزنید.

نکته حائز اهمیت درباره مجموعه کتاب‌های نردبام خیلی سبز، استاندارد بودن تمامی تست‌های آن است. این موضوع به معنای این است که تمامی تست‌های دشوار طراحی شده از مفاهیم کتاب اصلی بوده و هیچ‌گونه مطلب اضافی و خارج از کتاب برای سردرگم کردن دانش آموزان ندارد. همین موضوع کتاب را برای کسب رتبه‌های  برتر در کنکور سراسری مناسب کرده است.

ویژگی‌های کتاب نردبام خیلی سبز

کتاب‌های خیلی سبز در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و استانداردترین کتاب‌های کنکور هستند. این برند شامل زیرشاخه‌های زیادی مانند سری نردبام، ماجراهای منو درسام، شب امتحان و .. است.
در اینجا به ویژگی‌های کتاب خیلی سبز سری نردبام اشاره می‌شود.

  • سطح پیشرفته و بالاتر از متن کتاب های درسی
  • ارائه تست های مکمل و تالیفی پیشرفته
  • ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته انسانی
  •  تست های طبقه بندی و سطح بندی شده
  • درسنامه مفهومی و منطبق با کتاب درسی
  • تمرکز ویژه به نگرش جدید کنکور و پوشش بینظیر کتاب درسی
  • شامل سوالات کنکور سراسری

تفاوت کتاب‌های نردبام گسسته خیلی سبز با دیگر کتاب‌ها

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، نقطه تمایز کتاب‌ نردبام گسسته خیلی سبز داشتن سوالات کنکوری و سطح بالا است. در واقع تمرکز کتاب بر روی نکات جمع‌بندی و تکمیلی مباحث بوده تا دانش آموزان بتوانند درصدهای خود را در آزمون‌های  آزمایشی به‌طور قابل توجهی افزایش دهند.
سطح تست و درسنامه کتاب‌های نردبام، ضمن استاندارد بودن، بالا است و می‎‌تواند شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی کند؛ بنابراین دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب و سوالات فراتر از کتاب درسی و منبعی مکمل برای کسب درصد های عالی در کنکور سراسری هستند، این سری کتاب‌ها بسیار برایشان مناسب است.

ساختار کتاب های نردبام گسسته و آمار و احتمال کنکور انتشارات خیلی سبز

کتاب حاضر منبع مناسبی برای یادگیری صفر تا صد مباحث درسی نیستند ، بلکه  تمرکز کتاب بر روی قوی‌تر کردن دانش آموزان با سطح متوسط رو به بالا است. بنابراین دانش آموزان کمی ضعیف‌تر باید  ابتدا مطالب درسی را از منابعی همچون کتب درسی، جزوات معلمان و یا درسنامه های مفصل تر مطالعه کرده و بیاموزند؛ سپس جهت حل کردن تست های سطح بالا و چالشی از این کتاب ها استفاده کنند. در این قسمت به ساختار و محتوای کتاب نردبام خیلی سبز اشاره می‎‌شود.

درسنامه نکته محور

در ابتدای کتاب درسنامه‌ای خلاصه و مفید وجود دارد که بیشتر نکته محور است.  به‌طور معمول درسنامه‌های نکته محور نردبام کوتاه‌تر از دیگر درسنامه‌های کتاب‌های دیگر است و همین ویژگی باعث شده است این کتاب‌ها برای مرور نیز مناسب باشند.
همچنین، می‌توانید قبل از حل سوالات و محک زدن سطح دانشتان، مروری بر درسنامه و نکات کتاب داشته باشید تا بتوانید بهتر متوجه ایده‌های سوالات شوید.

تست

در ادامه کتاب به انواعی از تست‌های مهم برخورد می‌کنید. تست‌های کتاب با درجه سختی متفاوتی تالیف شده‌اند اما به‌طور کلی، تست‌های سخت و سطح بالا و ترکیبی به تعداد زیادی وجود دارند.
 همچنین، کنار تست های تالیفی، تست های کنکور‌های سراسری سال های گذشته و بعضی از سوالات آزمون های موسساتی از جمله قلم چی وجود دارد که دانش آموزان می توانند پس از مرور درسنامه های مختصر موجود به حل این تست های گوناگون بپردازند.

پاسخنامه

در انتها پاسخنامه تشریحی کلیه سوالات وجود دارد تا دانش آموزان بتوانند پاسخ خود را با پاسخ صحیح مقایسه کنند و اگر نکته‌ای برایشان جدید است آن را فرا بگیرند. همچنین در پاسخنامه کتاب نردبام خیلی سبز به بررسی کلیه گزینه ها و ذکر نکات مهم تستی پرداخته شده است. همچنین پاسخنامه کلیدی کلیه سوالات در انتهای کتاب به جهت دسترسی راحت تر دانش آموزان به پاسخ ها وجود دارد.

آزمون جامع

در پایان کتاب تعدادی آزمون جامع وجود دارد تا دانش آموزان بتوانند پس از پاسخ گویی به کلیه تست های کتاب  و مسلط شدن به انواع سوالات سخت و دشوار، سطح دانش خود را پس از یادگیری نکات کتاب محک بزنند و خود را به چالش بکشند.

نکات مهم درباره کتاب‌های نردبام خیلی سبز

در این قسمت به نکات و ویژگی‎های قابل توجه کتاب نردبام گسسته و آمار خیلی سبز اشاره می‌شود که دانستن آنها خالی از لطف نیست! 
1. در درسنامه این کتاب تلاش شده تا مطالب هرچه شفاف‌تر توضیح داده شود تا دانش آموزان بتوانند به خوبی متوجه نحوه حل سوالات دشوار و سخت شوند.
2. درسنامه نکته محور کتاب دارای انواع زیادی از جدول و نمودارهای مهم است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را در ذهن خود طبقه‌بندی کنند.

3. در این کتاب فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی به نحو پیشرفته پاسخ داده شده است.
4. در انتهای درسنامه هر درس، کلیدواژه‌ها و مثال های مهم هر درس  وجود دارد تا دانش آموزان بتوانند هنگام مرور به سرعت به آنها دسترسی داشته باشند.
5. قرارگیری تست‌های منتخب آزمایشی و کنکور‌های سال قبل، از نقاط مهم کتاب‌های نردبام است.

جمع‌بندی

در این نوشته کتاب‌ نردبام روانشناسی خیلی سبز به طور کامل بررسی شد و مزایای آن نسبت به دیگر برند‌ها تحلیل شد. سری نردبام از انتشارات خیلی سبز، از کتاب‌های محبوب برای رسیدن به درصد های عالی کنکور سراسری است. این کتاب با ساختار ویژه خود به جمع‌بندی و تسلط بر روی سوالات دشوار می‌پردازد و شما را برای آزمون‎های آزمایشی به‌خوبی آماده می‌کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML