بانک تست فیزیک پایه تجربی میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
320
نوع جلد

بانک تست فیزیک پایه تجربی میکرو گاج

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب بانک تست فیزیک پایه تجربی میکرو گاج دهم و یازدهم جلد اول شامل: ویژه کنکور 1403 به بعد

فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج

 انتشارات گاج برای کنکور کتاب‌های فراوانی را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج می‌باشد. نویسندگان این کتاب محمد آهنگر، سعید احمدی و بهروز نادرینژاد هستند. کتاب فوق از سوالات تستی به همراه پاسخنامه کلیدی تشکیل شده است. این کتاب شامل مطالب و نکات آموزشی درس فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته تجربی می‌باشد. سوالات تستی و پاسخنامه آن‌ها در ۳۶۶ صفحه منتشر شده‌اند که می‌توان گفت این کتاب، یک مجموعه تستی جامع از فیزیک پایه دهم و یازدهم است که دانش‌آموزان با مطالعه آن می‌توانند به درصد بالایی از سوالات فیزیک این مقاطع تحصیلی رشته تجربی پاسخ دهند. علاقهمندان به این کتاب می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر مطالب زیر را مطالعه کنند.

سوالات تستی بانک کتاب فیزیک پایه تجربی جلد 1 میکرو گاج

 مولفان کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج با هدف ارائه تست‌های کنکور و تالیفی آن را منتشر کرده‌اند. نویسندگان این کتاب در حدود ۲۳۰۰ سوالات تستی را در این کتاب ارائه داده‌اند که دانش‌آموزان با مطالعه آن‌ها می‌توانند با انواع گوناگون سوالات چهار گزینه‌ای سال‌های گذشته فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی آشنا شوند و سطح آمادگی خود را برای پاسخ دادن به سوالات متعدد فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی در آزمون سراسری افزایش دهند. در این بخش سعی می‌کنیم شما را با جزئیات سوالات تستی این کتاب آشنا کنیم مطالعه این بخش می‌تواند برای علاقهمندان مفید و جذاب باشد.

 

تست فیزیک پایه جلد اول میکرو گاج

 

وجود داشتن تعداد تست کافی در هر فصل

یکی از امتیازات کتاب فیزیک پایه تجربی جلد یک میکرو گاج سوالات چهار گزینه‌ای است که در هر فصل ارائه می‌شوند. تعداد این سوالات به اندازه کافی است و برای ارزیابی دانش‌آموز بسیار مفید می‌باشند. درحقیقت محتوای آموزشی که در فصل‌های مختلف کتاب فیزیک وجود دارند در قالب تست به دانش‌آموز آموزش داده می‌شود. به دلیل آن که سوالات تستی به شکل میکرو طبقهبندی در کتاب قرار گرفته‌اند بنابراین تمام مباحث درسی و مفاهیم آموزشی بررسی شده‌اند. نحوه ارائه تست‌ها در هر فصل از آسان به سخت می‌باشند همچنین مولفان سعی کرده‌اند سوالات تستی متنوعی را در هر فصل قرار دهند. سوالات چهارگزینه‌ای که در این کتاب ارائه شده‌اند از انواع سوالات محاسباتی هستند که ذهن داوطلب کاملا مشغول این محاسبات می‌شود؛ بنابراین با انجام دادن این سوالات محاسباتی، سرعت پاسخ دادن تمرین‌های محاسباتی داوطلب افزایش پیدا می‌کند.

انتشارات

گاج

پایه

دهم و یازدهم

رشته تحصیلی

تجربی

نویسندگان

محمد آهنگر، سعید احمدی، بهروز نادری نژاد

تعداد صفحات

۳۳۶

نحوه پاسخ دهی

پاسخنامه کلیدی

تست‌های جمع بندی

دارد

سری

میکرو طبقه‌ بندی

نحوه ارائه تست‌ها

آسان به سخت

 

جمع‌آوری سوالات تستی از منابع متعدد

یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج این است که سوالات چهارگزینه‌ای که در این کتاب ارائه شده‌اند از منابع مختلف گرد‌آوری شده‌اند. منابع مختلف این سوالات تستی شامل، تست‌های کنکور سراسری، تمرین‌های موجود در کتب درسی و سوالات تالیفی می‌باشند. مولفان برای آشنا شدن دانش‌آموزان با انواع تست‌های آزمون سراسری تعدادی از این تست‌ها را در کتاب فوق ارائه داده‌اند همچنین به منظور پوشش دادن تمام محتوای آموزشی موجود در کتاب درسی، تعدادی سوالات تالیفی را نیز در این کتاب قرار داده‌اند. یکی از خصوصیات مثبت تست‌های تالیفی این است که برخی از آن‌ها ایده‌های جدیدی را مطرح می‌کنند. به علاوه تعداد زیاد سوالات تستی موجود در این کتاب سبب می‌شود که دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور آمادگی خوبی پیدا کنند.

کسب رتبه بالا در کنکور با یک قدم تا ۱۰۰

در کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج بخشی به نام یک قدم تا ۱۰۰ وجود دارد که برای دانش‌آموزانی که تمایل دارند در کنکور سراسری رتبه برتر به دست آورند مطالعه آن توصیه می‌شود. در واقع یکی از خصوصیات فوقالعاده تست‌های موجود در این کتاب بخش جذاب یک قدم تا ۱۰۰ می‌باشد. در این بخش تست‌هایی وجود دارند که سطح بالایی دارند. یک قدم تا ۱۰۰ در انتهای هر فصل وجود دارد که داوطلبان با مطالعه آن می‌توانند به درصد بسیار بالایی از سوالات آزمون سراسری پاسخ دهند. همچنین هدف از ارائه این نوع از تست‌ها پوشش دادن همه مطالب درسی می‌باشد.

ارائه تست‌های جمعبندی در آغاز هر فصل

داوطلبانی که خود را برای کنکور سراسری آماده می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که زمانی را برای جمعبندی مطالبی که مطالعه کرده‌اند اختصاص بدهند. زمان جمعبندی از اهمیت زیادی برخوردار است و سوالاتی  و مطالبی که در زمان جمعبندی مطالعه می‌شود چکیده‌ای از کل مباحث کتاب‌های درسی و کمک آموزشی می‌باشد. این مطالب چکیده نقش بسیار مهمی در موفقیت داوطلب ایفا می‌کنند. نویسندگان کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج نسبت به این موضوع مهم آگاه بوده‌اند و برای این که دانش‌آموزان بتوانند از زمان جمعبندی بیشترین استفاده را داشته باشند در ابتدای هر فصل تعدادی تست قرار داده‌اند که شماره‌های آن‌ها نیز مشخص است. با مطالعه این تست‌ها میزان موفقیت دانش‌آموز در کنکور افزایش می‌یابد.

نحوه پاسخ دهی به سوالات تستی 

تعداد زیادی از کتاب‌های تستی در بازار وجود دارند که برای پاسخ دادن به سوالات تستی از دو شیوه تشریحی و کلیدی استفاده می‌کنند. اما در برخی از کتاب‌های تستی موجود در بازار نیز برای پاسخ دادن به سوالات چهارگزینه‌ای صرفا از یک شیوه پاسخ کوتاه یا تشریحی استفاده می‌کنند. در کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج برای سوالات تستی، پاسخنامه کلیدی در نظر گرفته شده است و پاسخنامه فیزیک پایه تجربی میکرو گاج در جلد دوم قرار دارد.

لازم به ذکر است کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو گاج و همچنین پاسخنامه فیزیک دوازدهم تجربی میکرو گاج در همین سایت عرضه شده است

چه افرادی می‌توانند از کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج استفاده کنند؟

بر اساس توضیحاتی که ذکر شد کتاب نامبرده برای همه افرادی که قصد دارند در آزمون سراسری شرکت کنند یک منبع مطالعه مفید می‌باشد. ارائه انواع سوالات چهارگزینه‌ای از منابع متعدد در این کتاب سبب می‌شود که داوطلبان با تنوع سوالات کنکور آشنا شوند و زمانی که در جلسه کنکور حاضر می‌شوند مشاهده تست‌های مختلف برایشان غیرمنتظره نباشد و آرامش خود را از دست ندهند.

سخن پایانی

کتاب فیزیک پایه تجربی جلد اول میکرو گاج بر اساس استانداردهای آموزش و پرورش تالیف شده است و همه دانش‌آموزان می‌توانند از این کتاب برای کسب نتایج برتر در کنکور سراسری استفاده کنند. استفاده از منابع تستی متنوع برای گردآوری این کتاب از امتیازات آن محسوب می‌شود. وجود این بانک تست سطح علمی داوطلبان را بالا می‌برد. طراحی تست‌های کتاب فوق در نهایت دقت انجام شده است به طوری که دانش‌آموزان پس از مطالعه آن ابهامی درباره مطالب کتاب فیزیک برایشان باقی نمی‌ماند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML