ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

میانگین: 3 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۶۲٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۳۰۰٬۴۶۰

ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

سال نهم سال مهمی در بین مقاطع تحصیلی به حساب می‌آید چرا که سال قبل از تعیین رشته برای دانش‌آموزان است. در این راستا استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی برای تقویت پایه دانش‌آموزان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم از انتشارات خیلی سبز یکی از منابع خوب و مناسب برای پیشرفت و تقویت پایه نهم است. این کتاب تمام دروس پایه نهم را پوشش می‌دهد و به عنوان یک منبع کامل می‌تواند در کنار کتاب تحصیلی به پیشرفت دانش‌آموزان کمک کند. با ما همراه باشید تا ساختار کتاب را با هم بررسی کنیم.

معرفی ساختار کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز توسط گروه مولفان خیلی سبز تالیف و منتشر شده است. این کتاب یک منبع خوب و مناسب برای دانش‌آموزان نهم است و شامل مباحث کتاب ریاضی، علوم تجربی، فارسی، عربی و انگلیسی است. 

کتاب علوم شامل 15 فصل، کتاب فارسی شامل 6 فصل، کتاب ریاضی شامل 8 فصل، کتاب عربی شامل 10 درس و کتاب انگلیسی نیز 6 درس را شامل می‌شود. 

در ادامه مطالب 5 کتاب پایه که در این کتاب پوشش داده شده را بررسی می‌کنیم.

1-علوم تجربی 

علوم تجربی پایه نهم شامل 15 فصل است که مطالب مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای آموزش مطالب کتاب ابتدا یک درسنامه کامل و جامع ارائه شده است که مطالعه آن برای درک مطالب کتاب بسیار موثر است. به تصویر زیر نگاه کنید، درس‌هایی که در کتاب علوم تجربی پایه نهم تدریس می‌شود از قرار زیر است.

ماجراهای علوم نهم خیلی سبز

در فهرست کتاب اطلاعاتی را از قبیل عنوان فصل‌ها به همراه شماره صفحات را مشاهده‌ می‌کنید. همچین دو آزمون نوبت اول و دوم نیز در کتاب علوم تجربی در نظر گرفته شده است و در انتهای فصل نیز پاسخ‌نامه تشریحی آورده شده است. بعد از اتمام فصل هفتم یک آزمون از نیم سال اول گرفته می‌شود و بعد از اتمام کل فصل‌ها آزمون نیم سال دوم را داریم. این آزمون‌ها به میزان تسلط دانش‌آموز به سوالات و همچنین محک زدن توانایی‌هایش کمک زیادی می‌کند.

در بخش درسنامه کتاب توضیحات کاملی به صورت درس به درس آورده شده و سپس پرسش‌های متنوع و زیادی از مطالب کتاب آورده شده که با پاسخ به آن‌ها می‌توانید خود را برای امتحانات پایان ترم آماده کنید و نتیجه خوبی بگیرید. در ادامه به عنوان نمونه از هر کدام از این بخش‌ها یک تصویر قرار داده‌ایم تا با ساختار کتاب بیشتر آشنا شوید. 

2-فارسی

کتاب فارسی همراه همیشگی دانش‌آموزان است و از دوران اول ابتدایی دانش‌آموزان با آن خو گرفته‌اند. بسیاری از دانش‌آموزان کتاب فارسی را دوست دارند و از خواندن آن لذت می‌برند چرا که مطالب و اشعار آن روح انسان را جلا می‌دهد. در فهرست این کتاب می‌توانیم درس‌هایی که در پایه نهم آموزش داده می‌شود را مشاهده کنیم.

همانطور که در فهرست کتاب فارسی مشاهده می‌کنید، این کتاب شامل 6 فصل است که هر کدام چند درس را در خود جای داده‌اند. در کل 17 درس در فصل‌های این کتاب گنجانده شده است. دو آزمون نیز در این کتاب قرار داده شده که یکی در پایان فصل سوم و دومی در پایان فصل ششم است. پاسخ‌نامه تشریحی نیز بعد از اتمام آزمون نیم سال دوم قرار دارد. در ادامه برش‌هایی از کتاب را مشاهده می‌کنید. 

3-ریاضی

درس ریاضی یکی از دروس سخت در اکثر مقاطع است و نیاز به تمرین و تلاش بیشتری دارد تا نتیجه خوبی حاصل شود. این کتاب در کنار کتاب درسی شما می‌تواند با پرسش‌های متنوعی که دارد شما را برای مواجه با هر نوع سوالی در آزمون‌های پایان ترم آماده کند و موفقیت شما را تضمین کند. در کتاب ریاضی سال نهم 8 فصل گنجانده شده و بعد از هر 4 فصل اول و دوم یک آزمون نیز آورده شده است که می‌توانید توانایی خود را بسنجید. در ادامه مطالعه صفحاتی از این کتاب را با هم می‌بینیم.

4-عربی

درس عربی یکی از دروس پایه نهم است که شامل 10 درس است و بعد از هر 5 درس آن یک آزمون قرار داده شده است. کتاب عربی نیز به علت قواعد زیادی که دارد ممکن است بسیاری از دانش‌آموزان را دچار چالش کند. با مطالعه این کتاب می‌توانید از درسنامه‌های کامل آن نهایت استفاده را ببرید و برای امتحانات پایان ترم آماده شوید. بد نیست فهرست این کتاب را نیز با هم مشاهده کنیم.

در فهرست کتاب عربی درس‌ها به همراه شماره صفحات کتاب مشخص شده و بعد از درس پنجم و دهم آزمون نیم سال اول و دوم را داریم که برای تسلط به مباحث بسیار خوب است. بعد از اتمام درس‌ها نیز پاسخ‌نامه تشریحی قرار داده شده است.

5-انگلیسی

پنجمین کتاب که در این کتاب جامع بررسی شده کتاب انگلیسی است. در فهرست کتاب همانطور که مشخص است 6 درس به همراه دو آزمون قابل مشاهده است.

در این کتاب، گرامر درس‌ها به خوبی توضیح داده شده است و می‌توانید با مطالعه آن خلاء‌های آموزشی خود را پر کنید. در ادامه بخش از کتاب را در قالب تصویر مشاهده می‌کنید.

ویژگی‌های ظاهری کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

طرح روی جلد کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز خیلی جالب به نظر نمی‌رسد ولی صفحه‌آرایی و انتخاب رنگ‌های متنوع و منایب در صفحات آن، هم چنین انتخاب فونت‌های متنوع و مناسب برای هر بخش‌های مختلف از نقاط قوت کتاب است. تمام اشکال به خوبی و دقت زیاد رسم شده است. لحن کتاب نیز ساده و روان است. این کتاب 550 صفحه دارد که در مقایسه با مطالبی که در خود جای داده طبیعی است. 

نحوه خرید کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

برای خرید کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین کتاب را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

دانش‌آموزان نهم می‌توانند کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز را با 17 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. وبسایت تلکتاب برای اکثر کتاب‌های کمک آموزشی تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته است تا همه دانش‌آموزان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

جمع‌بندی

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز یکی از منابع کامل و غنی برای پایه نهم به حساب می‌آید و پوشش دهی خوبی روی مطالب کتاب درسی دارد. سوالات متنوع آن سبب می‌شود دانش‌آموز توانایی پاسخ‌دهی به هر نوع سوالی را پیدا کند و به این ترتیب آزمون‌های پایان ترم خود را به خوبی پشت سر بگذارد و سال‌های بعدی که اهمیت زیادی در زندگی هر دانش‌آموزی دارد را با قدرت شروع کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML