ریاضی یازدهم تست خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۴۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۵۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
424
نوع جلد
وزن
650

ریاضی یازدهم تست خیلی سبز

کتاب ریاضی یازدهم تست انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌ها برای پشت سر گذاشتن دوره‌های مربوط به کنکور و بالا بردن راندمان درسی به حساب می‌آید. این کتاب یکی از کتاب‌های کم‌نظیر و فوق‌العادۀ تست انتشارات خیلی سبز به شمار می‌رود که دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از آن دوره‌ای موفقیت‌آمیز را پشت سر بگذارند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در این کتاب که به مطالب ریاضی ۲ پرداخته شده؛ و درسنامه‌های خلاصه و مروری به علاوه ۱۴۷۱ تست وجود دارد.

 

در رابطه با حجم کتاب نیز باید بیان کنیم که به میزان ۴۶۴ صفحه می‌باشد. در قسمت مقدمه کتاب تست ریاضی یازدهم خیلی سبز در رابطه با تمامی فصول‌ و اهمیت آن‌ها مطالب لازم بیان شده است و همچنین شما می‌توانید با اهمیت این درس در کنکور و نیز سال دوازدهم به‌راحتی آشنایی لازم را پیدا کنید. علاوه بر این مورد به‌خوبی فرا می‌گیرید که نحوه استفاده درست از کتاب ریاضی یازدهم تست خیلی سبز چگونه می‌باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی کامل ریاضی یازدهم تست انتشارات خیلی سبز بپردازیم پس با ما همراه باشید.

آشنایی با سرفصل‌های ریاضی یازدهم تست خیلی سبز

پیش از هر چیزی باید این نکته را بیان کنیم زمانی که دانش‌آموزان به سراغ کتاب‌های مربوط به تست کنکور یا کتاب‌های کمک درسی می‌روند می‌خواهند با سرفصل‌های موجود به‌خوبی آشنایی لازم را پیدا کنند. در ادامه سعی می‌کنیم آنها را به‌صورت کامل معرفی کنیم.

  • فصل یک، هندسه تحلیلی و جبر: در وهله اول باید این نکته را ذکر نماییم که در این فصل تنوع فوق‌العاده بیشتری نسبت به سایر فصل‌های دیگر وجود دارد. در ابتدا به مرور کامل دستگاه مختصات و طرح چند مفهوم جدید مربوط به آن می‌پردازد و پس از پشت سر گذاشتن این دوره شما می‌توانید با معادله و تابع درجه دوم آشنایی لازم را پیدا کرده و آن را بررسی نمایید و در نهایت نیز تمامی مباحث مربوط به معادلات گویا و رادیکالی نیز توضیح داده شده است.

  • فصل دوم، هندسه: در بخش مربوط به هندسه تمامی روش‌های ترسیمی به‌طور کامل بیان شده است. شما می‌توانید با تمامی موارد در رابطه با رویکرد برخورد با مسائل هندسه به‌راحتی آشنایی پیدا کنید.

  • فصل سوم، تابع: باید این نکته را بیان کنیم که فصل سوم در ادامه فصل پنجم ریاضی دهم قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است به بیان این موضوع نیز بپردازیم که شما با یک سری مطالب و مفاهیم جدید آشنایی لازم را پیدا می‌کنید. البته در فصل اول ریاضی دوازدهم نیز یک سری مطالب در ادامه همین فصل فرا می‌گیرید.

  • فصل چهارم، مثلثات: یکی دیگر از سرفصل‌های مهم ریاضی یازدهم، تست خیلی سبز مربوط به مثلثات می‌باشد. البته این فصل مانند تابع در هر سه کتاب ریاضیات متوسطه وجود دارد.

  • فصل پنجم، توابع نمایی و لگاریتمی: در این فصل شما می‌توانید با تمامی موارد در رابطه با توابع نمایی و لگاریتمی و کاربردهای مربوط به آن آشنا شوید و باید بدانید که این مورد فقط در کتاب یازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

  • فصل ششم، حد و پیوستگی: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فصول یازدهم و در حالت کلی ریاضیات متوسطه دوم مربوط به بخش حد و محاسبه حد می‌باشد. این امکان فراهم شده تا یک مقدمه لازم از مبحث حد را در کتاب یازدهم به صورت کامل مطالعه نمایید و پس از پشت سر گذاشتن این دوره در فصل سوم ریاضی دوازدهم با مفهوم کلی و کامل بی‌نهایت در حد‌گیری آشنا خواهید شد.

  • فصل هفتم، آمار و احتمال: در این فصل شما می‌توانید ادامه فصول ششم و هفتم ریاضی دهم را مورد مطالعه قرار دهید و در سال دوازدهم نیز در فصل هفتم قانون احتمال کل را فرا خواهید گرفت.

ساختار کلی ریاضی یازدهم تست خیلی سبز

در این بخش قصد داریم برای شما بیان کنیم که کتاب تست ریاضی یازدهم خیلی سبز به چه صورت بوده و ساختار کلی آن چگونه است. در وهله اول باید بیان کنیم که این کتاب تک جلدی است و به ترتیب شامل مواردی می‌شود که در ادامه از آنها نام خواهیم برد.

  • درسنامه 

  • پرسش‌های مربوط به چهار گزینه‌ای 

  • پاسخنامه تشریحی 

  • پاسخنامه کلیدی

به این موضوع توجه داشته باشید که تمامی سرفصل‌ها تعداد و نام درس‌ها مطابق با کتاب اصلی می‌باشد.

 

ویژگی‌های درسنامه

در مطالب بالا نیز بیان کردیم هر یک از درس‌ها دارای درسنامه مجزا و مخصوص به خود می‌باشد که پس از پشت سر گذاشتن هر یک می‌توانید تست‌های مربوط به آن را مشاهده بفرمایید. طبقه‌بندی تست و درسنامه‌ها یک روش فوق‌العاده خوب و مناسب برای دستیابی به تسلط لازم و بالاتر است.

در رابطه با ویژگی‌های تست این کتاب باید بیان کنیم که سطح متوسط و رو به بالا دارد.

دارای یک سری سوالات ساده بوده که البته تعداد آنها کم است.

سوالات هر یک از مباحث درسنامه از ساده شروع شده و به هر میزانی که جلو بروید با سوالات دشوار و بسیار دشوار مواجه خواهید شد.

برخی ویژگی‌های‌ پاسخنامه تشریحی

برخی از ویژگی‌های مهم مربوط به پاسخنامه تشریحی عبارتند از:

  • توضیحات مربوط به هر یک از سوال‌ها به آن اندازه است که دانش‌آموزان به‌راحتی متوجه روش حل آن خواهند شد.

  • برخی از سوالات مربوطه دارای راه‌حل‌های دوم و سوم بوده که به‌طور کلی راه‌حل اول آن تشریحی و به صورت طولانی و راه‌حل‌های بعدی آن نیز تستی و کوتاه می‌باشد.

برخی از ویژگی‌های پاسخنامه کلیدی

باید بیان کنیم که صفحات ۴۵۹ تا ۴۶۴ که به عنوان آخرین صفحات کتاب ریاضی یازدهم تست انتشارات خیلی سبز تلقی می‌شوند، دارای پاسخنامه کلیدی تمامی تست‌های موجود در کتاب بوده و هر یک از آنها دارای تفکیک فصل می‌باشد.

         فصل

           عنوان

          تعداد تست

۱

هندسه تحلیلی و جبر

۳۳۴

۲

هندسه

۱۵۸

۳

تابع

۲۷۸

۴

مثلثات

۱۳۸

۵

توابع نمایی و لگاریتمی

۲۲۹

۶

حد و پیوستگی

۱۶۶

۷

آمار و احتمال

۱۶۸

مجموع

مجموع

۱۴۷۱

 

 

 

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید در رابطه با ریاضی 11 تست انتشارات خیلی سبز مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که با خرید ریاضی یازدهم تست خیلی سبز می‌توانید تمامی سوالات و تست‌های مربوطه را با روش‌هایی کاملاً ساده و کاربردی حل کنید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML