اقتصاد جامع کنکور مهروماه

میانگین: 4 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۰٬۰۰۰
- 15%
‎تومان۲۸۹٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
260
نوع جلد
وزن
450

اقتصاد جامع کنکور مهروماه

ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه ویژه کنکور 1403 شامل:

اقتصاد جامع کنکور مهروماه

کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه از جامع‌ترین منابع ویژه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته علوم انسانی است. این کتاب شامل کتابنامه و بانک تست است که آن را به یکی از کامل‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی تبدیل می‌کند. این منبع بی‌نظیر هیچ کم و کاستی ندارد و تمام مباحث مطابق با کتاب درسی بیان شده‌اند. ذکر نکات مهم و کلیدی از ویژگی‌های برجسته کتاب است و توجه دانش‌آموزان را به جزئیات معطوف می‌کند. با تهیه و مطالعه این کتاب می‌توان به تسلط بالایی در درس اقتصاد رسید و درصد بالایی در کنکور به دست آورد. پاسخ‌نامه از دیگر بخش‌های کتاب است که به‌صورت تشریحی و کلیدی بیان شده‌ و در تفهیم بهتر دروس تأثیرگذار است.

ویژگی‌های اقتصاد جامع کنکور مهروماه

ویژگی‌های ظاهری کتاب بسیار قابل توجه بوده و هیچ نقصی ندارد. جلد و صفحات کتاب به‌صورت رنگی و خلاقانه طراحی شده‌اند. متریال کتاب کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای صفحه‌آرایی فوق‌العاده‌ای است. محتوای کتاب نیز دارای ویژگی‌های زیر است:

  •    مطابق با آخرین تغییرات موجود در کتاب درسی است.

  •    دارای درس‌نامه کامل و تشریحی ویژه کنکور و تدریس است.

  •    تمامی مباحث درس اقتصاد را پوشش می‌دهد.

  •    سؤالات کنکورهای سال اخیر و آزمون‌های جامع درسی و آزمایشی را شامل می‌شود.

  •    تست‌ها به‌صورت طبقه‌بندی شده هستند.

  •    مخصوص کنکور سال‌های 1403، 1404 و 1405 است.

  •    دارای پاسخ‌نامه کلیدی و تشریحی برای تمام سؤالات است.

روش‌های پاسخ تشریحی به صورت خلاقانه آموزش داده شده‌ و راه‌حل‌های تستی نیز در آن وجود دارند. مطالب فراتر از کتاب برای قوی‌تر شدن پایه اقتصاد در کتاب قید شده که بهتر است قبل از مراجعه به آن درس‌نامه را به‌صورت کامل مطالعه کنید.

درس‌نامه اقتصاد جامع کنکور انتشارات مهروماه

درس‌نامه کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه ویژه پایه دهم رشته علوم انسانی طراحی شده است و به تمام مباحث درس اقتصاد این پایه می‌پردازد. درس‌نامه کامل و دقیق بوده و خط به خط تمام صفحات کتاب درسی در آن عنوان شده‌اند. علاوه بر آن نکات کنکوری و مهم هر صفحه کتاب درسی استراج شده است. به این ترتیب علاوه بر آوردن متن کتاب درسی، بررسی و ذکر نکات آن آورده شده است. در ابتدای شروع هر درس کدهای QR به چشم می‌خورند که با اسکن آنها با حل مسائل مواجه می‌شوید. 

تصویر
درس اقتصاد جامع مهروماه تلکتاب

برای حل مسائل از تصویر کمک گرفته شده است. یکی از نقاط قوت درس‌نامه این کتاب هایلایت کردن کلمات کلیدی است که در کنکور بسیار استفاده شده‌اند. در هر فصل درس‌نامه کادرهایی را مشاهده خواهید کرد که نکات تستی در آنها قید شده و جهت یادآوری هستند تا دانش‌آموزان همواره حواسشان را جمع کنند. پس از توضیحات لازم درباره هر مبحث از کتاب، مثال و تست قرار داده شده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مطالب در ذهن آنها به خوبی جا بیفتد. 

طراحی سوالات در اقتصاد جامع مهروماه

وجود جدول و نمودار از دیگر ویژگی‌های مهم این بخش از کتاب است. در خلال مطالب آموزشی تست‌هایی را مشاهده می کنید که به‌صورت ترکیبی یا موضوعی طراحی شده‌اند و پاسخ آنها نیز در کتاب قرار گرفته است. قرار گرفتن مطلب درسی و تست‌های مربوطه در کنار هم تسلط دانش‌آموزان را به مبحث موردنظر بیشتر می‌کند و دواطلبان هم زمان می‌توانند مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنند. 

در انتهای درس‌نامه با دو عبارت «تعاریف» و «فرمول‌های کتاب درسی» روبه‌رو می‌شوید. در این قسمت‌ها به تعریف کلمات مهم و فرمول‌ها به‌صورت یک جا پرداخته شده است. ناگفته نماند که مؤلفان در ابتدای هر درس مشاوره درسی ارائه می‌دهند که با مطالعه آن با نحوه بیان مطالب و آموزش آنها آشنا خواهید شد. مشاوره درسی کمک می‌کند تا مطالب را به‌صورت اصولی و صحیح آموزش ببینید.

 

تصویر
تست اقتصاد جامع مهروماه تلکتاب

 

تست اقتصاد جامع کنکور مهروماه

تست‌های کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه به بیش از 1000 عدد می‌رسند که ترکیبی از تست‌های تألیفی و کنکوری هستند. تست و تمرین از دیگر بخش‌های مهم کتاب به شمار می‌رود که بعد از درس‌نامه قرار گرفته‌اند. طراحی تست‌ها به دو صورت درس به درس و آزمون جامع است. قبل از مراجعه به این بخش لازم است درس‌نامه را با حوصله و دقت مطالعه کنید تا بتوانید تست‌ها را پاسخ دهید.

سؤالات تألیفی استاندارد هستند و مطابق با کتاب درسی و مسیر کنکور طراحی شده‌اند. این سؤالات از مهم‌ترین بخش‌های درس‌نامه طرح شده‌اند. سطح سؤالات مطرح شده متنوع است و از ساده تا دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. پس از تست‌های 4 گزینه‌ای نوبت به آزمون‌های جامع می‌رسد. آزمون‌های جامع دارای زمان مشخصی هستند که با شرکت در آنها می‌توانید سطح دانش و تسلط خود را در درس اقتصاد بسنجید. تعداد تست‌های طرح شده عبارت‌اند از:

فصل

عنوان

تست

1

اصول انتخاب در کسب و کار

194

2

بازیگران اصلی در میدان اقتصاد

233

3

اقتصاد، رشد و پیشرفت

330

4

اقتصاد در خانواده

80

5

آزمون های درس به درس( 14 آزمون)

155

آزمون های جامع (6 آزمون)

105

پاسخنامه تشریحی و کلیدی

تعداد آزمون‌های درس به درس 14 و تعداد آزمون‌های جامع 6 است. تست‌های چالشی نیز برای دانش‌آموزان قوی طراحی شده‌اند که سرعت عمل و مهارت را در تست‌زنی افزایش می‌دهند. تست‌های مطرح شده تمام آزمون‌های کنکور داخلی و خارجی سال‌های اخیر را پوشش می‌دهند. 

پاسخ‌نامه اقتصاد جامع کنکور مهروماه

پاسخ‌نامه کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه کامل بوده و به دو صورت کلیدی و تشریحی است. پاسخ‌نامه‌ها در انتهای کتاب واقع شده‌اند و دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  •    بررسی تمام گزینه‌های درست و غلط در صورت لزوم

  •    بیان پاسخ‌های تشریحی با زبانی ساده و روان

  •    وجود راه‌حل کامل برای مسائل

  •    ارائه نکات مهم در قالب کادرهای رنگی

  •    وجود جداول و نمودارهای متنوع

پاسخ‌ها به‌صورت کاملاً ملموس بیان شده‌اند که فهم آن برای تمام دانش‌آموزان راحت باشد. در صورت مطالعه کامل درس‌نامه، فهم پاسخ‌های تشریحی آسان‌تر می‌شود. به این ترتیب پیشنهاد می‌شود ابتدا درس‌نامه را کامل بخوانید و سپس به سراغ تست و پاسخ‌های آن بروید. 

در حل مسائل اقتصاد روش‌های خلاقانه و ساده‌ای معرفی شده که با به کارگیری آنها می‌توانید با سرعت بیشتری تست‌ها را پاسخ دهید. کادرهای نکته و تست در کتاب پراکنده شده‌اند که نکات کلیدی و مطالب مهم را ارائه می‌دهند. همچنین پاسخ‌های کامل و دقیق باعث می‌شوند تا دانش‌آموزان متوجه اشتباهات خود شوند و آنها را برطرف کنند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML