ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
مبتکران

انتشارات مبتکران از جمله قدیمی‌ترین انتشاراتی است که دهه‌های مختلف با کتاب‌های آن به نوعی سروکار داشته‌اند. در حال حاضر هم این انتشارات به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین انتشارات در میان متقاضیان شناخته شده است. ویژگی اصلی انتشارات مبتکران را می‌توان در تعهد آموزشی نسبت به نشر انواع کتاب کمک درسی دانست. گفتنی است که مجموعه کتاب‌های انتشارات مبتکران تا به الان به بیش از ۲۰۰ چاپ رسیده است. خرید کتاب کمک درسی جزء جدایی ناپذیر از دوران تحصیلی است. در این میان مجموعه کتاب‌های کمک درسی انتشارات مبتکران یکی از بهترین گزینه هایی است که به تمام دانش آموزان پیشنهاد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات مبتکران آشنا کنیم.

معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات مبتکران

با توجه به تغییر نظام آموزشی که در سالهای اخیر شاهدش بودیم، انتشارات مبتکران به عنوان یکی از پیشگام‌ترین انتشارات، کتاب‌های درسی و کمک درسی خود را با نسل جدید تطبیق داد. این تطبیق و سازگاری سبب شد تا حتی در نحوه طبقه بندی کتاب‌های این انتشارات تغییراتی به وجود آید. به همین جهت مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران و مجموعه کتاب‌های مرشد مبتکران روانه بازار شد. علاوه بر آن مجموعه کتاب‌های تست مبتکران نظیر کتاب‌های زبان انگلیسی شهاب اناری و کتاب‌های شیمی دهم، شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم به پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شدند.

مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران

مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران ویژه مقطع‌های اول تا نهم است. در این مجموعه علاوه بر درسنامه‌های توضیحی، نمونه سوالات تشریحی و همچنین نمونه سوالات تستی چهار گزینه‌ای هم آمده است. می‌توان مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران را از این نظر معادل مجموعه سیر تا پیاز انتشارات گاج محسوب کرد. از جمله مشخصه‌های این مجموعه می‌توان به پاسخنامه تشریحی به همراه نمونه سوالات تستی سطح بالاتر اشاره کرد. اینگونه نمونه سوالات تستی باعث ارتقاء سطح دانش متقاضیان می‌شود. به همین دلیل مجموعه کتاب‌های رشادت نه تنها مختص به تمامی دانش آموزان بلکه مناسب برای تیزهوشان نیز می‌شود. از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های رشادت می‌توان از کتاب‌های علوم هشتم و نهم رشادت، عربی هشتم و نهم رشادت نام برد.

مجموعه کتاب‌های مرشد مبتکران

از جمله سری کتاب‌های معتبر انتشارات مبتکران که جزء دسته بندی پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است، مجموعه کتاب‌های مرشد مبتکران است. کتاب‌های مرشد ویژه پایه‌های پنجم تا دوازدهم منتشر شده است. محور اصلی کتاب‌های مرشد در‌واقع تست محور هستند. به همین دلیل از این نظر به درستی پاسخگوی نیاز تمامی دانش آموزانی است که می‌خواهند خود را برای کنکور آماده کنند. همچنین در این کتاب درسنامه‌ها به صورت کاملاً خلاصه همراه با سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی آورده شده است. از جمله ویژگی‌های مجموعه کتاب‌های مرشد افزودن نمونه سوالات المپیادهای علمی و همچنین آزمون های ورودی تیزهوشان است. دانش اموزان می‌توانند انواع کتاب‌های تستی و کتاب‌های کمک درسی خودشان را از دسته بندی مجموعه کتاب‌های مرشد مبتکران انتخاب کنند.

مجموعه کتاب‌های فیل مبتکران

مجموعه کتاب‌های فیل مبتکران برای واحدها و دروس بسیار محدودی به چاپ رسیده است. در‌واقع اگر به دنبال خرید کتابی هستند که بتوانید یک جمع‌بندی کامل و مرور جامعی بر روی مطالب درسی داشته باشید، ما خرید کتاب‌های فیل مبتکران را پیشنهاد می‌کنیم. به همین جهت مطالعه مجموعه کتاب‌های فیل بیشتر برای ایام عید تا قبل از کنکور توصیه می‌شود. اگر کنکوری هستید حتماً خرید کتاب‌های فیل را در لیست خریدهای خود اضافه کنید. این مجموعه شامل درسنامه‌های توضیحی، پرسش و پاسخ سوالات تستی و به طور کلی خلاصه‌ای از مفاهیم دروس در قالب نمونه سؤالات آورده شده است. از جمله پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های فیل می‌توان به کتاب‌های فیل شیمی دهم و فیل  شیمی یازدهم اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های کار و تمرین و یوز مبتکران

در کتاب‌های کار و تمرین و یوز مبتکران، خلاصه درسنامه‌ها به صورت فصلی در کتاب عنوان شده است. علاوه بر آن در این مجموعه، انواع تمرینات متنوع و همچنین نمونه سؤالات ترمی هم آورده شده است. این مجموعه از کتاب‌های کار و تمرین و یوز، مختص به پایه هفتم تا نهم بوده و پیشنهاد می‌شود که برای خرید از مشاوره با معلمان خود کمک بگیرید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. از جمله پرفروش‌ترین این مجموعه می‌توان از کتاب‌های کار ریاضی چهارم، کار ریاضی پنجم و کار ریاضی ششم نام برد.

مجموعه کتاب‌های شهاب مبتکران

مجموعه کتاب‌های شهاب مبتکران مختص به پایه‌های پنج تا دهم تحصیلی اختصاص یافته است. این مجموعه شامل درسنامه‌های توضیحی پیشرفته، تمرین‌ها و نمونه سوالات چهار گزینه ای است. به گفته بسیاری از مشاوران تحصیلی این مجموعه با هدف طراحی یک کتاب فوق برنامه‌ای و حتی سطح بالاتر از کتاب درسی منتشر شده است. دسته بندی سوالات مبتنی بر سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته از جمله ویژگی‌های شاخص مجموعه کتاب‌های شهاب مبتکران محسوب می‌شود. در این میان کتاب‌های ریاضی هشتم شهاب، ریاضی نهم شهاب و همچنین ریاضی دهم شهاب در میان دانش آموزان و کنکوری‌ها با استقبال بسیار بی‌نظیری روبرو شده است.

مجموعه کتاب‌های کنکور پلاس مبتکران

اگر داوطلب رشته علوم انسانی هستید، خرید مجموعه کتاب‌های کنکور پلاس مبتکران را از دست ندهید. این مجموعه به دروس عمومی و دروس تخصصی رشته انسانی اختصاص دارد. این مجموعه مانند سایر مجموعه کتاب‌های مبتکران ساختار تست محور دارد. همچنین شامل درسنامه‌های توضیحی، نمونه سوالات چهار جوابی به همراه پاسخنامه تشریحی می‌شود که بسیار به کار دانش آموزان رشته انسانی می‌آید.

مجموعه کتاب‌های تیزهوشان مبتکران

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون‌های تیزهوشان را دارند، می‌توانند از مفاهیم مجموعه کتاب‌های تیزهوشان مبتکران نهایت استفاده را ببرند. این مجموعه برای پایه‌های ششم و نهم تدارک دیده شده است. امکان مطالعه مفاهیم درسی به صورت عمیق‌تر و پیشرفته‌تر از جمله ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شود. برای شرکت در آزمون‌های تخصصی تیزهوشان، کتاب‌های ریاضی هفتم تیزهوشان، ریاضی هشتم تیزهوشان و همچنی ریاضی نهم تیزهوشان پیشنهاد می‌شود.

مجموعه کتاب‌های المپیاد مبتکران

بدون شک با شنیدن نام المپیاد به یاد المپیاد ریاضی خواهیم افتاد. مجموعه کتاب‌های المپیاد مبتکران شامل نمونه سوالات مرتبط با المپیاد ریاضی ششم تا المپیاد ریاضی نهم است. در این مجموعه سوالات تستی، سوالات تالیفی در سطح پیشرفته برای دانش آموزان آورده شده است.

مجموعه کتاب‌های حرفه‌ای‌های مبتکران

آن دسته از دانش آموزانی که خود را برای امتحانات ورودی مدرسه‌ها برتر آماده می کنند، می‌توانند از مجموعه کتاب‌های حرفه‌ای های مبتکران بهره مند شوند. در واقع این مجموعه مختص به تیزهوشان بوده و فقط برای پایه نهم به چاپ رسیده است. کتاب ریاضی نهم حرفه‌ای ها بیشتر به دلیل درسنامه‌های پیشرفته و همچنین نمونه سوالات برتر و تمرین‌های متنوع مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان تیزهوش قرار گرفته است.

مجموعه کتاب‌های موضوعی و حک مبتکران

سری دیگری از مجموعه کتاب‌های کنکوری ، مجموعه کتاب‌های موضوعی و حک مبتکران است. این مجموعه دربرگیرنده موضوعات  و بخش‌های گوناگون دروس ادبیات فارسی است. در‌واقع در این مجموعه هر آنچه که مرتبط با حوزه ادبیات فارسی است، از جمله درسنامه‌های توضیحی، نکات کلیدی، سوالات چهار جوابی و پاسخنامه تشریحی وجود دارد. از جمله کتاب‌های محبوب این مجموعه می‌توان به کتاب‌های قرابت معنایی محک و آرایه‌های ادبی محک اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌های اقیانوس و گذرنامه مبتکران

مجموعه کتاب‌های اقیانوس و گذرنامه مملو از نکته‌های کلیدی و نمونه سوالات تستی مرتبط با پایه دوم متوسطه است. کتاب‌های گذرنامه شامل درسنامه‌ها و توضیحات تکمیلی به صورت دسته بندی شده همراه با نمونه سؤالات تستی و تشریحی است. کتاب‌های اقیانوس هم دارای درسنامه‌های تکمیلی، نمونه سوالات تستی، پاسخنامه تشریحی و همچنین نمونه سوالات تستی میکرو است.

کلام پایانی

در این بخش به توضیح مختصری درباره معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی انتشارات مبتکران پرداختیم. برای دسترسی و خرید آسان مجموعه کتاب‌ها می‌توانید به بخش فروش سایت تلکتاب مراجعه نمایید. سفارش سریع، تحویل محصولات در کوتاهترین زمان ممکن و همچنین ارسال رایگان از جمله خدمات سایت معتبر تلکتاب است. پس تا دیر نشده همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML