ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم

از جمله موارد قابل توجه برای تمامی دانش آموزان ریاضی و تجربی، انتخاب و خرید کتاب کمک درسی مناسب است. از آنجایی که درس شیمی یکی از دروس اصلی و تخصصی است، خرید کتاب کمک درسی شیمی یازدهم سبب بهبود سطح علمی دانش آموز می‌شود. به همین جهت اغلب مشاوران و کارشناسان تحصیلی برای استفاده از کتاب کمک درسی یازدهم تأکید فراوانی دارند. توجه داشته باشید که اگر داوطلب آزمون کنکور هستید، هرگز تنها به یک الی دو منبع اکتفا نکنید. به هر میزان که سطح اطلاعات درسی شما بالاتر رود، به همان نسبت شانس موفقیت‌تان در آزمون نهایی به ویژه در کنکور افزایش می‌یابد. به دلیل وجود منابع متعدد درسی، شاید کمی انتخاب منبع مناسب کار سخت و دشواری باشد. به همین جهت ما در این مطلب قصد داریم که برای آشنایی بیشتر دانش آموزان و داوطلبان به معرفی بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم بپردازیم.

بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم کدامند؟

بسیاری از دانش آموزان برای کسب نمره بالاتر در آزمون نهایی و یا شرکت در کنکور، به دنبال منابع کمک درسی و تستی جامع هستند. از آنجایی که کسب نمره بالا در آزمون نهایی یکی از شروط اصلی موفقیت برای قبولی در کنکور است، نمره شیمی در کارنامه بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت کتاب‌های کمک درسی متعدد و متنوعی در بازار موجود است که سطح رضایت دانش آموزان را برآورده می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و معتبرترین منابع آموزشی درس شیمی اشاره می‌کنیم.

کتاب کمک درسی شیمی یازدهم خیلی سبز

کتاب کمک درسی شیمی یازدهم خیلی سبز با مفاهیم کامل و جامع مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و همچنین مشاوران تحصیلی قرار گرفته است. این کتاب به عنوان یکی از منابع عالی و کاربردی برای کنکور شناخته شده است. تست‌های طبقه بندی شده کتاب شامل تست‌های تالیفی و تست‌های آزمون سراسری مرتبط به سال‌های گذشته است. این نمونه سوالات به صورت ترکیبی در این مجموعه جمع آوری شده است. دانش آموزان پس از تست زنی می‌توانند به بخش پاسخنامه کتاب مراجعه کنند و از نحوه پاسخ دهی صحیح خود مطمئن شوند. در‌واقع مؤلف کتاب سعی کرده که با تست‌های ارائه داده شده در کتاب درسی شیمی یازدهم خیلی سبز، نیاز دانش آموزان را پاسخگو باشد.

کتاب کمک درسی تست شیمی یازدهم نشر الگو

اگر دنبال کتابی هستید که دارای درسنامه‌های کنکوری و تست‌های استاندارد باشد، خرید کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو گزینه معقولی است. تست‌های کتاب تا حد بسیار زیادی مشابه تست‌های کنکور سراسری هستند. درسنامه‌های خلاصه و مفید این کتاب با بیان ساده کاملاً قابل فهم بوده و دانش آموزان به راحتی می‌توانند با مطالب ارتباط برقرار کنند. همچنین نکات کلیدی و جمع‌بندی مطالب از دیگر محتواهای کاربردی کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو محسوب می‌شود. گفتنی است که تمامی مطالب کتاب اصلی در این کتاب به طور مختصر پوشش داده شده و در پی آن سوالات تستی و تمرینات متنوع آورده شده است.

کتاب کمک درسی تست شیمی یازدهم نشر مبتکران

از دیگر منابع رایج و کتاب‌های کمک درسی پایه یازدهم درس شیمی، می‌توان به کتاب تست شیمی یازدهم مبتکران اشاره کرد. همیشه انتشارات مبتکران با نگاه تازه‌تری به بازار می‌آید. از طراحی جلد کتاب گرفته تا محتویات داخل کتاب تماماً با سایر مجموعه‌ها کمی متمایز است. شاید این تمایز بیشتر برای نوع بیان مطالب با جدول‌ها و نمودارهای آموزشی است. در هر صورت در این کتاب شاهد درسنامه های جامع همراه با سوالات تستی و نکات کنکوری خواهید بود. همچنین پرسش‌های چهار گزینه‌ای کنکور سراسری در بخش‌هایی از کتاب آمده است. نمونه سوالات طبقه بندی شده با سطح‌های متفاوت ساده، متوسط و سخت در این کتاب مناسب تمامی دانش آموزان طراحی شده است.

کتاب کمک درسی میکرو شیمی یازدهم گاج

کتاب کمک درسی میکرو شیمی یازدهم گاج یکی دیگر از شناخته شده‌ترین کتاب‌های کمک درسی در میان دانش آموزان است. ویژگی اصلی این کتاب شامل مجموعه سوالات تستی تالیفی و کنکوری است که با آزمون سراسری کاملاً مطابقت می‌کند.

کتاب کمک درسی شیمی یازدهم قلم چی ( کتاب آبی )

انتشارات قلم چی نامی آشنا برای تمامی دانش آموزان و حتی فارغ التحصیلان دانشگاهی است. اینبار کتاب شیمی یازدهم قلم چی در میان سایر کتاب‌های کمک درسی بسیار خوش درخشیده است. درسنامه‌های مفید و مختصر، مطالب کاملاً مفهومی، تست های طبقه بندی و همچنین پاسخنامه جامع و تشریحی از جمله ویژگی‌های شاخص این کتاب محسوب می‌شود. بیان مباحث در این کتاب به گونه‌ای است که حتی ضعیف ترین دانش آموز هم علاقمند مطالب می‌شود.

کتاب کمک درسی سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

یکی از بهترین و کمیاب‌ترین کتاب‌های کمک درسی که می‌توانید با خرید یک کتاب اما از سه کتاب به طور یک‌جا بهره مند شوید. کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج شامل سه بخش آموزش، تست و تمرین است. مثال‌های آموزشی کاربردی همراه با نمونه سؤالات جامع کنکوری از جمله مشخصه های اصلی  کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج به شمار می‌آید. قابل ذکر است که تمامی تست‌ها و تمرین‌ها به صورت موضوعی در کتاب عنوان شده است. ناگفته نماند که سوالات تشریحی به صورت جای خالی و یا درست و غلط همراه با نکات کنکوری نیز  در این کتاب آورده شده است.

پرطرفدارترین کتاب‌های جمع‌بندی شیمی یازدهم کدامند؟

کتاب‌های جمع‌بندی شیمی از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی پایه یازدهم محسوب می‌شود. دانش آموزان با مطالعه انواع کتاب‌های جمع‌بندی نه تنها به درک عمیق‌تری از مفاهیم و مطالب کتاب پی می‌برند. بلکه رویکرد و نگاه تازه‌تری نسبت به نکات آموزشی و درسنامه‌های توضیحی پیدا می‌کنند. در نتیجه به این کتاب‌ها، کتاب‌های جمع‌بندی گفته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین نمونه‌های کتاب‌های جمع‌بندی شیمی یازدهم آشنا  شوید.

کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران

کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران، از دیگر کتاب‌های کمک درسی مختص به دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی است. این کتاب شامل بخش‌های توضیحات مطالب درسی، تمرینات متنوع در قالب سوالات کنکوری و تالیفی می شود. هر یک از فصل‌های کتاب دارای ۱۰ تا ۱۵ سوال تستی است. دانش آموزان پس از مطالعه مطالب توضیحی می‌توانند یک‌سره به سراغ سوالات تستی مرتبط با همان فصل بروند. همچنین مطالب جمع‌بندی هم در کتاب آمده است که تا حد زیادی به سطح علمی دانش آموزان کمک می‌کند.

کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم نشر الگو

از دیگر کتاب‌های پرفایده و سودمند برای جمع‌بندی مطالب درسی، کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم نشر الگو است. توجه داشته باشید که مطالب تکراری و یا اضافی در این کتاب دیده نمی‌شود. نوع مطالب و مفاهیم کاملاً جدید بوده و چه بسا حتی برای دانش آموزان تازگی دارد. حتی پس از مطالعه این کتاب با رویکرد جدیدی از مطالب شیمی روبرو می‌شوید. به همین جهت تأکید ما برای تهیه کتاب‌های کمک درسی، استفاده از چندین منبع معتبر است. بدین ترتیب می‌توانید از هر یک مجموعه ها مفاهیم جدیدی بیاموزید.

کتاب جیبی شیمی یازدهم خیلی سبز

از دیگر کتاب‌های کمک درسی معتبر برای تقویت شیمی پایه یازدهم، استفاده از مفاهیم کاربردی کتاب جیبی شیمی یازدهم خیلی سبز است. این کتاب مجموعه‌ای کاملاً جمع و جور است که می‌توانید آن را با خود به راحتی همه جا حمل کنید. تمامی مطالب اصلی کتاب شیمی به صورت خلاصه و مفید در این کتاب جیبی جمع آوری شده است. سرفصل‌ها و درسنامه‌ها را شما می‌توانید در این کتاب کوچک  بخوانید و از نکات کلیدی آن بهره مند شوید.

بهترین نمونه‌های کتاب‌های کمک درسی شیمی یازدهم ویژه امتحانات کدامند؟

نمونه کتاب‌های کمک درسی شیمی یازدهم شب امتحانی از دیگر منابع معتبری است که از سوی دانش آموزان با استقبال بسیار قابل توجهی روبرو شده است. این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی شامل انواع تمرینات متنوع و آزمون‌های مختلف تستی است که مهارت دانش اموز را در پاسخ دهی به سوالات متفرقه بالا می‌برد.

کتاب کمک درسی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی سبز

کتاب‌های شب امتحانی از دیگر کتاب‌های کمک درسی پر مخاطب است. کنکوری‌ها و آن دسته از دانش آموزانی که نگران قبولی در آزمون نهایی با نمرات بالا هستند، حتماً کتاب شب امتحان شیمی یازدهم خیلی سبز را در لیست خریدهای خود قرار دهند. در این کتاب نمونه امتحانات به صورت نوبت اول و نوبت دوم آمده است. آزمون‌ها تماماً حاوی مطالب درسی بوده و دانش آموز پیش از تست زنی و پاسخگویی به سؤالات حتماً بایستی کتاب اصلی را به خوبی مطالعه کرده باشد. ناگفته نماند که خلاصه‌ای از بخش‌های مختلف کتاب اصلی هم در کتاب شب امتحان شیمی آورده شده است که می‌توانید از این بخش هم کمال استفاده را ببرید.

کتاب کمک درسی پرسمان شیمی یازدهم گاج

شرح مختصری از تمامی مطالب کتاب اصلی در قالب درسنامه در کتاب کمک درسی پرسمان شیمی یازدهم گاج آورده شده است. دانش آموزان پس از مطالعه کامل درسنامه می‌توانند شروع به تست زنی سوالات کنند. در این کتاب نمونه انواع سوالات مختلف را خواهید دید. سوالات تالیفی، کنکوری همراه با نمونه از سوالات آزمون سراسری مرتبط با سال‌های گذشته در این کتاب موجود است. یک کتاب بسیار کامل و جامع که نکات کلی را به دانش آموز یادآور می‌شود.

کتاب کمک درسی ماجرای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز

جذابیت‌های بصری در کنار مفاهیم درسی از جمله خصوصیات کتاب ماجرای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز است. در این کتاب خلاصه‌ای از درسنامه‌ها در قالب جمع‌بندی آمده است. کتاب ترکیبی از آموزش محور و تست محور بوده و بیشتر برای جمع‌بندی و مرور مطالب مناسب است. همچنین نمونه سوالات کنکوری استاندارد همراه با پاسخنامه از دیگر امتیازها این کتاب محسوب می‌شود.

کتاب کمک درسی کار شیمی یازدهم گاج

اصولاً ریتم کتاب‌های کار بیشتر بر پایه نمونه سوالات تستی بی جواب است. در‌واقع دانش آموز بایستی برای پیدا کردن جواب‌ها به اطلاعات خودش متکی باشد. همچنین دانش آموزان می‌توانند برای پاسخ به سوالات از معلمان خود نیز کمک بگیرند. پرسش‌های تیپ بندی و طبقه بندی شده از جمله خاصیت اصلی این کتاب است. هدف این کتاب مهارت تست زنی و همچنین آشنایی با انواع سوالات کنکوری برای دانش آموزان است.

کتاب کمک درسی سوالات پرتکرار شیمی یازدهم قلم چی

در کتاب سوالات پرتکرار شیمی یازدهم قلم چی، مجموعه‌ای از مباحث اصلی، نکات کنکوری و همچنین نمونه سوالات تالیفی و البته پرتکرار جمع‌آوری شده است. در‌واقع در این کتاب گزیده‌ای از نکات و مفاهیم هر فصل همراه با نکات کنکوری آمده است. دانش آموزان می‌توانند با مطالعه این کتاب به راحتی جمع‌بندی تمامی مطالب را به راحتی دوره کنند.

انواع بهترین کتاب‌های تست پیشرفته و آموزش محور به عنوان منابع دوم برای قبولی کدامند؟

انتخاب برخی از کتاب‌های کمک درسی به عنوان منابع دوم پیشنهاد می‌شود. در‌واقع خرید این‌گونه کتاب‌ها در قیاس با کتاب‌هایی که تا پیش از این به معرفی‌شان پرداختیم، ضروری نیست. اما مطالعه منابع دوم برای قبولی با توجه به جزئیاتی که در آن پرداخته شده است، خالی از لطف هم نیست. در این بخش به بررسی و معرفی نمونه‌هایی از منابع دوم کتاب کمک درسی شیمی یازدهم می‌پردازیم.

کتاب آزمون شیمی یازدهم فار

کتاب آزمون شیمی یازدهم فار از آن دسته کتاب‌هایی است که به تمامی دانش آموزان به‌خصوص آن دسته از کسانی که به دنبال نمونه سوالات سخت و چالشی هستند، توصیه می‌شود. در‌واقع نمونه سوالات این کتاب کاملاً با سوالات آزمون سراسری مطابقت دارد و حتی بخشی از سوالات بسیار سخت و خارج از محدوده آموزشی کتاب است. همین موضوع سبب جذابیت و متفاوت بودن این کتاب شده است. همچنین نکات تکمیلی و توضیحات کنکوری بخش دیگری از کتاب را تشکیل می‌دهد.

کتاب پاور تست شیمی یازدهم مهروماه

کتاب پاور تست شیمی یازدهم مهروماه یکی دیگر از کتاب‌های خاص و برجسته در بازار پرفروش کتاب‌های کمک درسی است. تست‌های مفهومی، پاسخنامه کامل و تشریحی همراه با راه حل‌های استراتژیک از جمله مشخصه‌های اصلی کتاب پاور تست شیمی یازدهم مهروماه محسوب می‌شود. گفتنی است که این کتاب تمامی تست‌های عمومی و کاربردی درس شیمی را پوشش داده است. به همین جهت با مطالعه و تست زنی سوالات این کتاب، به بانک نمونه سوالات کنکوری به راحتی دسترسی خواهید داشت.

کتاب شیمی یازدهم پیشرفته نردبام خیلی سبز

شیمی یازدهم پیشرفته نردبام خیلی سبز با درسنامه های عمیق و مفهومی، آموزش‌های کاربردی خود را در اختیار دانش آموزان قرار داده است. این کتاب شامل تمامی سطوح از جمله سطح ضعیف تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. در‌واقع اگر از جمله شاگردان ضعیف و یا بسیار باهوش هستید، به راحتی می‌توانید از مفاهیم کتاب بهره مند شوید. یک کتاب خودآموز در قالب درسنامه‌های تکمیلی و نمونه سوالات تالیفی تمام آن چیزی است که اغلب دانش آموزان برای جمع‌بندی و مرور مطالب به دنبالش هستند.

کتاب سه سطحی شیمی یازدهم قلم چی

کتاب سه سطحی شیمی یازدهم قلم چی شامل تست‌های شناس‌نامه دار و همچنین نمونه سؤالات تستی چهار گزینه ای است که اغلب از این کتاب به عنوان منبع دوم استفاده می‌شود. این کتاب کم حجم و کاربردی بیشتر مناسب آن دسته از دانش آموزانی است که در صدد مرور کلی مطالب هستند.

سخن پایانی

با توجه به توضیحات داده شده در رابطه با معرفی بهترین کتاب کمک درسی یازدهم شیمی، دانش آموزان می‌توانند مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. هر یک از انواع کتاب کمک درسی یازدهم شیمی ، ویژگی‌های منحصر به خود را دارا می‌باشند. در‌واقع هر یک از کتاب‌ها دارای مفاهیم تازه، تکنیک های کنکوری همراه با نکات کلیدی هستند که درس‌ها و آموزه‌های تازه‌ای را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند. توصیه می‌شود که دانش آموزان برای درس با اهمیت شیمی یازدهم ، حداقل از دو الی سه منبع معتبر استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML