کنکوریوم رشته ریاضی PROMAX مهروماه

میانگین: 4 (7 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۳۳۷٬۵۰۰

کنکوریوم رشته ریاضی PROMAX مهروماه

کنکوریوم رشته ریاضی PROMAX مهروماه یک مجموعه آموزشی است که مبتکر و صاحب ایده چاپ دفترچه سوالات کنکور از سال 1395 تا 1402 است. این پیج شامل دو مجموعه دو بخشی است که بخش اول شامل دفترچه سوالات و بخش دوم شامل جلد پاسخنامه است. کنکوریوم ریاضی کتابی است که در دوران جمع‌بندی استفاده می‌شود که به مرور و جمع‌بندی مطلب در طول دوره تحصیل می پردازد. این مجموعه شامل دو بسته‌ی آبی رنگ است که یکی سایز بزرگ و دیگری سایز کوچک‌ دارد. این پکیج غنی از سوالات کنکور است به طوری‌که دارای ۲۴ دفترچه سوالات کنکور که ۱۲ دفترچه آن مربوط به سوالات داخل کشور و ۱۲ دفترچه دیگر آن مختص سوالات خارج از کشور است. بخشی بسیار مهم این مجموعه به صورت فیزیکی در پکیج قرار دارد که شامل ۵ دفترچه ۲ دوره سوالات سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ در داخل و خارج از کشور است که این سوالات به صورت تالیفی شبیه سازی شده است که با اسکن QR به صورت آنلاین در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. اگر داوطلب رشته ریاضی هستید و دنبال یک بسته مفید برای قبولی با بهترین رتبه هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این مجموعه ارزشمند بیشتر آشنا شوید. 

ساختار کنکوریوم رشته ریاضی پرومکس مهروماه

کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه از دفترچه استراتژی کنکور، راهنمای فعال سازی اپلیکیشن کنکوریوم، دفترچه پاسخ‌نامه کلیدی، دفترچه سوالات کنکور سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ کنکور سراسری داخلی و خارجی، 

دفترچه استراتژی کنکور، ۲۴ پاسخ‌برگ برای ۱۲ کنکور و کتاب پاسخ‌نامه تشریحی تشکیل شده است. 

  •     دفترچه سوالات شامل ۱۲ نمونه سوال کنکور در داخل و خارج از کشور است که کاملا مشابه دفترچه کنکور سراسری است و با متناسب آخرین تغییرات درسی سال ۱۴۰۲ است که با اسکن کد QR بر روی پکیج می‌توانید به سوالات اضافی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. با استفاده از این مجموعه به دامنه‌ی وسیعی از سوالات کنکور دسترسی خواهید داشت.

  •     ۲۴ نوع پاسخبرگ در مجموعه قرار دارد که دقیقا مشابه پاسخبرگ‌های کنکور سراسری است‌ شما می‌توانید هنگام پاسخ‌گویی به این سوالات از آنها استفاده کنید و شرایط جلسه کنکور را به طور کامل تجربه کنید. 
  •      این مجموعه دارای یک دفترچه‌ی پاسخنامه کلیدی سوالات است که شما ‌می‌توانید از پاسخگویی به سوالات به درصد گیری سریع دست یابید. 

  •     دفترچه استراتژی کنکور یک هدیه ویژه از انتشارات مهروماه است که نکات بسیار خوب و مفید به داوطلبان معرفی می‌کند. این دفترچه بودجه بندی سوالات کنکور، تغییرات ظاهری، درجه‌ی سختی سوالات و تغییرات محتوایی مباحث را بررسی می‌کند. 
  •     پاسخ‌نامه تشریحی به شکل دفترچه است که به صورت کتاب رنگی به چاپ رسیده است. رفرنسی به سوال مورد نظر که طراحی شده پاسخ می‌دهد. 

  •     بروشور راهنمایی اپلیکیشن به راحتی استفاده می‌شود که می‌توان پاسخبرگ‌ها را اسکن نمود تمام دستورالعمل‌ها راجع به استفاده الکترونیکی کتاب را در این بروشور نوشت. 

ویژگی‌های ظاهری کنکوریوم رشته ریاضی انتشارات مهروماه 

کتاب کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه یک مجموعه بسیار زیبا، مرتب و جذاب است که دارای یک پکیج بزرگتر با جلد آبی و یک پکیج کوچک‌تر با جلد رنگ آبی است. پکیج کوچک‌تر مختص کنکور دی ماه ۱۴۰۱ است که شامل دفترچه‌ی سوال، پاسخ‌برگ، استراتژی کنکور و پاسخ تشریحی است. نظم موجود در این پکیج به یاد آوری نظم ذهنی داوطلبان در هنگام جمع‌آوری مطالب کمک می‌کند. شکل ظاهری محصولات این پکیج شباهت زیادی به کنکور سراسری دارد به طوری‌که از نظر پاسخ‌برگ و دفترچه سوالات شباهت زیادی به دفترچه و پاسخ‌برگ‌ کنکور سراسری دارد. دفترچه‌ی پاسخ تشریحی به صورت رنگی است که تمام نمودارها و شکل‌ها را با گرافیک خوب نمایش می‌دهد. 

جمع بندی کتاب کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه

تمام داوطلبان کنکور رشته ریاضی برای مرور مطالب خوانده شده می‌توانند از بخش جمع بندی کتاب کنکوریوم ریاضی مهروماه استفاده کنند. سوالات موجود در این پکیج سوالات کنکور سراسری است و برای داوطلبان در هر سطحی علمی مناسب است. داوطلبان رشته ریاضی می‌توانند در دوران جمع‌بندی و مرور دروس از این پکیج جذاب و مفید استفاده کنند. این پکیج به عنوان یک منبع دست اول برای مطالعه دانش‌آموزان استفاده می‌شود دانش آموزان ضعیف و متوسط برای یادگیری بهتر مطالب درسی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. داوطلبان قوی برای جمع‌بندی و مرور می‌توانند از تست‌ این مجموعه استفاده کنند اگر به دنبال تست‌های چالشی و پیچیده هستید باید از منابع دیگری استفاده‌ نمائید. 

نکات مهم در هنگام خرید کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه

داوطلبان رشته‌ی ریاضی برای قبولی صد درصد در کنکور سراسری می‌توانند از مجموعه کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه استفاده کنند این کتاب دارای دفترچه سوالات است که به شما کمک می‌کند با طیف وسیعی از سوالات چند سال اخیر کنکور رشته ریاضی آشنا شوید. این مجموعه دارای سوالات اضافی و آزمون‌های آنلاین است که با کمک QR کد موجود بر روی بسته می‌توانید به سوالات دسترسی داشته باشید. 

این مجموعه شباهت زیادی به کنکور سراسری دارد و برای آشنایی با فضای کنکور مناسب است. پاسخ سوالات کاملا تشریحی و جامع است که حاوی نکات جذاب و استراتژی کنکور است. که به کمک این نکات می‌توانید تغییرات کنکور سراسری را مشاهده کنید و با سیاست طراحی سوالات آن آشنا شوید. دفترچه استراتژی کنکور یک مجله کوتاه است که سرشار اطلاعات مشاوره‌ای است و برای داشتن یک استراتژی مناسب برای راهنمایی کنکور است که در هنگام انتخاب خرید کنکوریوم رشته ریاضی باید به آن توجه داشته باشید. این دفترچه از تغییرات اخیر کنکور در دی ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ بحث می‌کند. در پایان هر درس یک بخش آنالیز قرار دارد که به توزیع سوالات دروس هر پایه، تیپ‌بندی سوالات کنکور و رویکرد‌های احتمالی آینده صحبت می‌کند.

سخن پایانی   

کتاب کنکوریوم مهروماه رشته ریاضی از دو جلد تشکیل شده که جلد اول مختص سوالات کنکور و جلد دوم مربوط به پاسخ‌نامه سوالات است. ترکیب سوالات، هماهنگ با سوالات آزمون سراسری است که پشت سر هم قرار گرفته است. هدف از تالیف کتاب کنکوریوم مهروماه شبیه‌سازی فضا کنکور برای دانش آموزا‌ن است که زمان را به خوبی مدیریت می‌کنند و سرعت عمل لازم برای پاسخگویی به سوالات را دارند. ترتیب قرارگیری آزمون به گونه‌ای است که داوطلبان با روند تغییرات در طراحی سوالات آشنا هستند و تا حدی نحوه طرح سوال در کنکور را پیش بینی می‌کنند. کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه دارای موارد زیر است که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  •     دفترچه اختصاصی
  •     دفترچه عمومی 
  •     پاسخ‌برگ 
  •     پاکت‌های محرمانه پاسخنامه کلیدی

برای موفقیت در آزمون سراسری تنها تسلط بر مطالب درسی کافی نیست بلکه باید بر استرس و اضطراب روز کنکور غلبه کرد و با آرامش خاطر به سوالات چهار‌گزینه‌ای پاسخ داد. دانش‌آموزان رشته ریاضی به غیر از دروس عمومی باید به سوالات ریاضی، فیزیک و شیمی پاسخ دهند که پاسخ‌دهی به این سوالات به محاسبات نیاز دارد. دانش آموزان ضمن تسلط بر مفاهیم درسی باید سوالات سخت را به آسانی پاسخ دهند و در وقت خود صرفه‌جویی بنمایند. کتاب کنکوریوم مهروماه رشته ریاضی باعث ایجاد فضای کنکور می‌شود که میزان آمادگی به پاسخ دهی سوالات را تا حد امکان بالا می‌برد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML