کنکوریوم رشته تجربی مهروماه

میانگین: 4.4 (5 رای)
  • نویسنده :
  • شابک : 9786003173125

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۴۰۵٬۰۰۰

کنکوریوم رشته تجربی مهروماه

کنکوریوم رشته تجربی مهروماه از درسنامه و تست تشکیل شده که نسبتا خلاصه و جامع است که به حل تست‌های کنکور سراسری کمک خوبی می‌کند. در این مجموعه تست‌های تالیفی و کنکور سراسری با روند مناسبی بر روی هم قرار می‌گیرد و در پایان هر فصل یک آزمون‌های مقدماتی از دانش‌آموز گرفته می‌شود. کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه از پرفروش‌ترین کتاب‌های این دسته است و مورد علاقه بسیاری دانش آموزان است. 

کنکوریوم تجربی

ویژگی‌های بارز کنکوریوم رشته تجربی مهروماه 

کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه در واقع یک درسنامه خلاصه است که با موضوعات کنکوری شروع شده و کم کم به سمت کتاب‌های موضوعی می‌رود و که شامل کتاب‌های تکنیکی می‌باشد. این کتاب در روز‌های قبل از آزمون‌ آزمایشی استفاده می‌شود که باعث مرور و یادآوری مطالب خوانده شده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه برای مرور زمان‌های پایانی قبل از امتحان مناسب و کامل است. برای دانش آموزان در روزهای پایانی منتهی به کنکور فضای آزمون سراسری را شبیه سازی می‌کند. این مجموعه توسط ناشرین کنکورهای سال‌های گذشته داخل و خارج از کشور گردآوری شده است.

این کتاب دارای دو آزمون عمومی و اختصاصی است که پاسخ‌نامه تشریحی به صورت جداگانه ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای نکات مشاوره‌‌ای و اطلاعات آماری از سال‌های گذشته است. در این مجموعه دروس عمومی به 

صورت جداگانه آموزش داده می‌شود که دانش آموزان می‌توانند از رشته‌های هنر و زبان بهره‌مند شوند. 

حجم عمده‌ای از این کتاب را درسنامه در برگرفته است که سرعت پیشروی کمی دارد که شامل سوالات تشریحی و تستی است. اگر به دنبال درسنامه مفصل هستید و ضعف‌های پایه‌ای در درس‌های خود دارید این سری از کتاب‌ برای شما مناسب‌تر است که همواره از فروش خوبی برخوردار است. 

تاثیر مثبت کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه 

کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه در میان دانش‌آموزان کنکوری به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود. این کتاب درسنامه‌های نسبتا مختصری دارد که بعد از هر تمرین یک آزمون پایانی گرفته می‌شود. درسنامه‌های نکته‌وار از تعداد تست‌های طبقه بندی شده که با تیترهای زیادی از هم جدا می‌شود. این کتاب تمام تمارین به صورت گام به گام آموزش می‌دهد، تمام تمارین کتاب درسی در یک جلد گردآوری شده که دانش‌آموزان می‌توانند از جواب سوالات کتاب بهره مند شوند. این مجموعه شامل کنکورهای نظام جدید از سال ۱۳۹۸ به بعد است که در زمینه مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی قدم برداشته است. این کتاب برای درس‌های مختلف به چاپ رسیده که نحوه مطالعه و تست زنی به شکل تخصصی در هر درس آموزش می‌دهد. 

این کتاب به عنوان کتاب کار شناخته شده که شامل انواع و اقسام سوالات تشریحی و تستی است که دارای پاسخنامه مختلفی است. در بعضی از موارد تست‌های آزمون‌های قلم‌چی و تست‌های قدیمی به عنوان زیر خاکی در میان آنها دیده می‌شود. در سال‌های اخیر چاپ کتاب‌های تست شبیه سازی کنکور سراسری رشد زیادی داشته و در اکثر انتشارات‌ها این کتاب چاپ و به فروش می‌رسد. این کتاب بهترین ابزار برای شبیه سازی فضای کنکور است که در آنها هماهنگی کامل بین مشخصات ظاهری و محتوایی، نوع چاپ، فونت، محل انجام محاسبات و غیره دیده می‌شود.

این مجموعه داری ویژگی‌های منحصر به فردی است که بر روی قبولی در آزمون کنکور مناسب‌ترین گزینه است و تاثیر خوبی می‌گذارد. 

  •     طراحی سوالات تستی استاندارد و مطابق به آخرین آزمون‌های کنکور 
  •     دارا بودن دفترچه سوالات عمومی و تخصصی برای شبیه سازی کنکور 
  •     اپلیکیشن اسکن برگه برای پاسخ‌نامه و صدور کارنامه هوشمند به صورت الکترونیکی 
  •     رعایت بودجه‌بندی، چیدمان و تنوع در سوالات برای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان 
  •     دارا بودن آزمون کنکور و جمع‌بندی در روزهای پایانی مانده به کنکور 
  •     تنظیم سطح دشواری سوالات مطابق با کنکور و پیش‌بینی سوالات کنکور سراسری
  •     ارائه پاسخ‌نامه تشریحی در جلد مجزا که شامل نکات متون دوران جمع بندی 
دفترچهکنکوریوم تجربی

کنکوریوم رشته تجربی مهروماه برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

 کنکوریوم رشته تجربی مهرو ماه با هدف شبیه‌سازی فضای کنکور سراسری و جمع‌بندی آن تالیف شده است که مخاطب اصلی آن دانش‌آموزان کنکوری و پایه دوازدهم هستند که بر روی یادگیری و قبولی در کنکور تاثیر خوبی می‌گذارد. بهتراست قبل از استفاده از این کتاب مفاهیم دروس را به خوبی یاد بگیرید و آمادگی لازم و سرعت عمل کافی داشته‌باشید.

 کتاب کنکوریوم یکی از بهترین کتاب‌های موجود است که به جمع‌بندی دروس تخصصی و عمومی‌ می‌پردازد که در کنار آن‌ها پاسخ‌نامه کلیدی و پاسخ برگ وجود دارد. در جلد پاسخنامه تشریحی به پاسخ تشریحی و تفصیلی کلیه سوالات می‌پردازد.

ساختار کنکوریوم رشته تجربی مهروماه

 کتاب کنکوریوم رشته تجربی مهروماه برای داوطلبان رشته‌ی تجربی فضایی کاملا شبیه سازی شده است که شامل قسمت‌های زیر است:

  •     در این مجموعه ۱۲ آزمون سراسری داخلی و ۱۲ آزمون سراسری خارجی از کشور وجود دارد که از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۲برای داوطلبان رشته تجربه گرد آوری شده است. این دفترچه شامل سوالات کنکور سراسری است که از نظر شکل ظاهری تفاوت چندانی با کنکور سراسری ندارد. سوالاتی کنکور مطابق با تغییرات کتاب درسی در نظام جدید است که کاملا شبیه سازی شده است. 
  •     تعداد دفترچه سوالات به همراه پاسخ نامه در این مجموعه قرار گرفته است، داوطلبان می‌توانند برای پاسخ دادن به سوالات از آنها استفاده نمایند و با اسکن پاسخبرگ و بارگذاری آن با اپلیکشن مرور و یادگیری سریع داشته باشند. پکیچ کنکوریوم تجربی دارای پاسخ‌نامه تشریحی است که علاوه بر پاسخ تمام سوالات توضیحات خوبی برای یادگیری بیشتر مطالب به دانش آموزان داده می‌شود. تمامی قرنول‌های فیزیک و ریاضی به صورت کامل و رنگی در این پاسخ‌نامه چاپ شده است‌. سطح سوالات و رفرنس که سوال از آن مطرح شده در این بخش نوشته شده است که شامل نقشه راه، جعبه ابزار، سوال چی میخواد، میانبر، مشاوره، دام تستی، شبیه ساز، مرور، جعبه اسرار و نقد کنکور و غیره را شامل می‌شود. یک بروشور کوچک در این بخش قرار دارد که راهنمای استفاده از اپلیکشن است که می‌توانید رتبه و تراز خود را در آزمون بسنجید. 
  •     در این محصول یک پاسخنامه‌ی کلیدی وجود دارد که برای درصد‌گیری سریع می‌توانید به از آن استفاده کنید که به صورت یک دفترچه است. یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های موجود در این مجموعه استراتژی کنکور است که آخرین تغییرات کنکور تجربی، درصد تکرار سوالات در کنکور سال‌های قبل، درصد سختی، تیپ‌های مختلف و بودجه بندی سوالات و غیره در این دفترچه قرار داده است. این دفترچه یک جلسه مشاوره کامل و نکات مشاوره در اختیار داوطلبان تجربی قرار می‌دهد. 
  •     یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های موجود در پکیج کنکوریوم تجربی استراتژی کنکور است که مشخصات کامل کنکور را بیان می‌کند که به یک جلسه مشاوره کامل نیاز است که نکات مشاوره‌ای خوبی به داوطلبان تجربی ارائه می‌دهد. 
پاسخ کنکوریوم تجربی

جمع بندی

مجموعه کنکوریوم تجربی یک بسته سبز رنگ است که غیر از پاسخنامه تشریحی سوالات سایر اقلام موجود را در بسته در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات و پاسخبرگ کاملا مشابه دفترچه آزمون و پاسخ‌برگ کنکور سراسری است که باعث شبیه سازی فضایی برای کنکور در منزل می‌شود. که علاوه بر کاهش استرس با نحوه‌ی آزمون دادن در جلسه کنکور آشنا می‌شوید. این مجموعه از نظر فونت، سایز، صفحه‌بندی و تمام مشخصات ظاهری با کنکور سراسری شباهت دارند حتی در محل محاسبات با کنکور تفاوت چندانی ندارند. پاسخ‌نامه تشریحی به شکل یک کتاب تمام رنگی با کیفیت بالا چاپ شده که گرافیک بسیار خوبی دارد. که نمودارها، جداول، شکل‌ها و فرمول‌های درسی با طراحی خوب و رنگ‌های گیرا در پاسخ‌نامه‌ی تشریحی به چاپ رسیده است. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML