پرسمان جامع EQ دوم دبستان گاج

میانگین: 4.3 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۴٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۶۳٬۲۰۰

پرسمان جامع EQ دوم دبستان گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب پرسمان جامع EQ  دوم دبستان گاج 

کتاب جامع EQ دوم دبستان گاج

شاید شما هم وقتی اسم امتحانات آخر، ترم میان‌ترم و یا امتحانات کلاسی را می‌شنوید استرس تمام وجودتان را می‌گیرد. اما با کتاب پرسمان جامع EQ دوم دبستان گاج، یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات گاج می‌باشد، دیگر نگران سختی امتحانات نباشید. 

 این کتاب شامل تمامی دروس از جمله فارسی، املا، ریاضی، علوم و هدیه‌های آسمان می‌باشد که کاملاً به زبانی ساده و روان به شما آموزش می‌دهد.

به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به یادگیری دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی کمک کند؛ زیرا علاوه بر بروز بودن مطالب و مطابق با کتاب‌درسی، لحن کتاب بسیار صمیمی و گرم است تا بتواند با دانش‌آموز ارتباط برقرار کند. 

کتاب جامع دوم دبستان سری EQ از انتشارات گاج، حدود 414 صفحه دارد که تمامی این صفحات رنگی و با بیانی ساده و جذاب هستند تا درس را برای فرد دلنشین کنند.

 

این مقاله به معرفی کامل کتاب جامع EQ دوم دبستان گاج و همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌پردازیم.

ای کیو دوم گاج

قسمت‌های مختلف کتاب جامع دوم سری EQ

کتاب پرسمان دوم دبستان توسط انتشارات گاج به چاپ رسیده است و از سری کتاب‌های EQ بوده که در دسته کتاب‌های پرسمان گاج قرار می‌گیرند.

هر بخش از این کتاب دارای ویژگی‌های خاصی است که از 5 درس مختلف فارسی، املا، ریاضی، علوم و هدیه‌های آسمان تشکیل شده است. هر کدام از این بخش‌ها به طور جداگانه دارای درس‌نامه‌های جامع، انواع متنوعی از نمونه سؤالات امتحانی، تست‌های گوناگون و پاسخ‌نامه‌های کامل به بیان ساده است که کمک زیادی در افزایش سطح یادگیری دانش‌آموزان دوم دبستان می‌کند. 

چاپ تمامی صفحات کتاب جامع دوم سری EQ، رنگی و همچنین دارای تصاویر بسیار جذاب برای کودکان است که کاملاً باروحیه آن‌ها مطابقت دارد. درسنامه‌های کامل و جامع کتاب سری دوم با لحنی ساده و آموزنده است که باعث می‌شود تا دانش‌آموزان با مطالعه آن‌ها بتوانند خود را در فضای کلاس تصور کنند و یادگیری خود را کامل کنند. همچنین مطالب کتاب‌درسی به طور کامل برای آن‌ها تکرار و مرور شود. 

واژه آموزی‌های این کتاب بسیار کاربردی طراحی شده‌اند و با داشتن توضیحات کامل به همراه مثال‌های گوناگون یادگیری را تضمین می‌کنند. تمامی سؤالات و تمرینات نیز به‌صورت کامل طبقه‌بندی‌شده است. 

ویژگی‌های کاربردی کتاب جامع دوم توسط انتشارات بین‌المللی گاج 

ویژگی‌های کتاب شامل موارد زیر می‌شود:

  •    ارائهٔ درسنامه کاربردی و کاملو نکات مفید 
  •    سؤال‌های امتحانی طبقه‌بندی شده امتحانی متنوع و جامع
  •    ارائهٔ تست‌های کاربردی
  •    ارائهٔ پاسخ‌نامه‌های تشریحی به تمام سؤال‌ها
  •    بهترین مرجع برای یادگیری دروس دوم ابتدایی در طول سال تحصیلی و ایام نزدیک به امتحانات مدارس

همان‌طور که گفتیم شامل درس ریاضی، فارسی، املا، علوم و هدیه‌های آسمانی می‌شود که تعداد سؤالات در هر درس در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

درس

سؤال

ریاضی (8 فصل)

634

فارسی (17 درس)

426

املا (17 درس)

125

علوم (14 درس)

572

هدیه‌های آسمانی (20 درس)

241

 

 

ساختار کتاب پرسمان جامع EQ دوم دبستان گاج

کتابی که ما به شما برای یادگیری دروس دوم دبستان پیشنهاد کردیم، نوشته سرکار خانم فاطمه فریمانه، سرکار خانم فهیمه عکاف و سرکار خانم زهرا گلپایگانی می‌باشد که در سال 1401 توسط انتشارات گاج به چاپ رسید. این کتاب دارای درسنامه کامل با زبانی ساده، سؤالاتی تشریحی و تستی تألیفی همراه با پاسخنامه است. 

درسنامه کامل

درسنامه‌های ابتدای هر درس بسیار مهم و مؤثر در یادگیری می‌باشد که برای پیشرفت دانش‌آموزان از این کتاب کمک می‌گیرند. دارابودن تصاویر متنوع و همچنین مطالب رنگی باعث افزایش علاقه در افراد محصل می‌شود. کودکان با خواندن این درسنامه‌ها می‌توانند به‌آسانی به سؤالات امتحانی و تمرین کتاب پاسخ دهند و همواره مشتاق درس‌خواندن و تحصیل باشند. 

سؤالات امتحانی متنوع 

پس از مطالعه کامل درسنامه دروس، نوبت به پاسخ به سؤالات آن می‌رسد که با مطالعه دقیق درسنامه‌ها، پاسخ‌دهی به سؤالات و تمارین کار بسیار راحتی می‌شود. سطح این سؤالات استاندارد و مناسب برای دانش‌آموزان پایه دوم دبستان است که شباهت زیادی با سؤالات امتحانی نیز دارد. فرد محصل پس از مطالعه درسنامه به این سؤالات پاسخ می‌دهد تا سطح یادگیری خود را محک بزند و یادگیری را کامل کند.

پاسخ‌نامه‌های سؤالات

پاسخ‌نامه سؤالات هر درس در پایان کتاب پرسمان جامع EQ دوم دبستان گاج، باعث می‌شود تادانش آموزان برای رفع اشکال و یادگیری بهتر به آن‌ها رجوع کنند. این پاسخ‌نامه‌ها جواب تمامی سؤالات کتاب را به طور کامل دارا می‌باشند و باعث می‌شوند تا محصلان در امتحانات خود دیگر این اشکالات را تکرار نکنند و بتوانند نمره بالایی کسب کنند. داشتن اطمینان کامل به پاسخ‌های خود مهم‌ترین نکته در پاسخ‌گویی به سؤالات است که به‌وسیله پاسخ‌نامه‌های این کتاب فرد می‌تواند به‌درستی پاسخ‌های خود اطمینان کامل داشته باشد. 

جمع‌بندی

کتاب جامع دوم دبستان سری EQ، یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی با تمام ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، می‌باشد. درسنامه‌های کامل این کتاب تمامی مطالب کتاب‌درسی را برای دانش‌آموزان تکرار می‌کند و باعث افزایش یادگیری آنها می‌شود. دارابودن نمونه سؤالات امتحانی یکی از ویژگی‌های مهم کتاب است که محصلان با پاسخ به این سؤالات می‌توانند نمرات بالای در امتحانات خود کسب کنند. با مراجعه به پاسخ‌نامه‌های سؤالات در قسمت پایانی کتاب، تمامی اشکالات دانش‌آموزان به طور کامل رفع می‌شود و در کلام آخر تمامی این ویژگی‌ها باعث شده که این کتاب، کتابی کامل و جامع برای دانش‌آموزان پایه دوم دبستان به شمار آید و همچنین باعث پیشرفت آنان در تمامی دروس فارسی، املا، ریاضی، علوم و هدیه‌های آسمانی شود. اگر شما نیز به دنبال افزایش یادگیری و پیشرفت ناگهانی فرزند خود در دروس ذکر شده هستید، کتاب جامع دوم می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. برای سفارش این کتاب می‌توانید به وبسایت مراجعه کنید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML