هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۸۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
288
نوع جلد
وزن
510
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950623

هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو تألیف حسن محمدبیگی و امیرمحمد هویدی شامل:

هندسه یازدهم سه بعدی الگو

هندسه یازدهم سه بعدی الگو به آموزش کامل هندسه یازدهم و به همراه تمام تمرینات تشریحی و تستی می‌پردازد. چیدمان این کتاب مطابق با هندسه کتاب درسی پایه یازدهم است که لحن کتاب کاملا رسمی است. کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو از دو بخش اصلی تشکیل شده که شامل خلاصه درس و پرسش‌های چهار گزینه است. در قسمت خلاصه کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو به پرسش‌ها چهار گزینه‌ اختصاص دارد که خواننده با تکنیک‌های اصلی حل تیپ‌های مختلف تست آشنا می‌شود. در قسمت تست‌ها از تست‌های ساده، متوسط و دشوار استفاده شده که طیف گسترده‌ای را در برمی‌گیرد. 

ویژگی‌های هندسه یازدهم سه بعدی الگو

کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو توسط امیر محمد هویدی و حسن محمد بیگی تألیف شده که شامل سه بخش درسنامه، تست و پاسخ‌نامه تشریحی است. این کتاب برای آن دسته از دانش‌آموزان که به دنبال موفقیت در آزمون‌های کلاسی و پایان ترم هستند مناسب است. این کتاب هندسه به صورت فصل به فصل و به همراه عناوین درسی طبقه بندی می‌شود. کتاب هندسه سه بعدی الگو یازدهم دارای ۳۰۰ تست و ۳۰۰ سوال تشریحی است که برای دانش‌آموزان سطح مبتدی و قوی مناسب است. 

ظاهر کتاب هندسی یازدهم سه بعدی 

هندسه یازدهم سه بعدی الگو به رنگ آبی و مشکی است برای دانش‌آموز خسته کننده نیست. اندازه فونت این نوع کتاب مناسب و از متن روانی برخوردار است. این نوع کتاب بر روی کاغذ مرغوب نگاشته شده و با جلد جذابی طراحی شده است. نمودارها، تصاویر و جداول با کیفیت بالا ترسیم شده اند که بر روی آموزش دانش‌ آموزان تاثیر خوبی می‌گذارد. 

 آموزش (درسنامه)

درسنامه کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو جامع و مفصل است که تمام قضایا و نکات مهم را آموزش می‌دهد. این درسنامه به گونه‌ای چیده شده که قدم به قدم خواننده را با مفاهیم آشنا می‌کند. تفکر روی مسائل تشریحی به عمق گرفتن هندسه در ذهن دانش‌آموز کمک شایانی‌می‌کند. درسنامه کتاب هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو اولین منبع آموزشی به شکل خودآموز است که تدریس معلم نیاز ندارد. با این روند آموزشی هر دانش آموزی در هر سطحی می‌تواند از این کتاب استفاده کند. 

درسنامه هندسه 11 الگو

تست (تمرین)

کتاب هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو در پایان هر درس به سوالات تستی پرداخته است. تمرینات تشریحی بعد از تمرینات اثباتی شروع می‌شود که بیشتر به صورت محاسباتی هستند. تفکر و تلاش برای حل تمرینات اثباتی از اهمیت بالایی از نظر امتحانات تشریحی و نهایی برخوردار است که در ایجاد دانش حل مسئله اهمیت بالایی دارد.البته در صورتی که نیاز به تست های بیشتر دارین حتما هندسه یازدهم تست نشر الگو ایتفاده کنید. تمرین‌های تشریحی به اندازه‌ای است که به کتاب دیگری نیاز نیست. تست‌های با ایده‌های نو و سطح بالاتر وجود دارد که در تست‌های پایانی هر فصل قرار می‌گیرد. پاسخ‌های تشریحی تست‌ها کامل هستند و با توجه به جنس هندسه در حل سوالات استفاده می‌شود در بسیاری از سوالات متن فارسی مفصلی مراحل حل آن را توضیح می‌دهند. 

 

تعداد تست 

عنوان دایره 

فصل 

129

دایره

۱

54

تبدیل‌های هندسی و کاربردها

۲

75

روابط طولی در مثلثات 

۳

 

258

مجموع 

 

قیمت هندسه یازدهم سه بعدی الگو

قیمت هندسه بازدهی سه بعدی با توجه به تاریخ تألیف و نوع نویسنده آن تعیین می‌شود. با افزایش روز افزودن منابع درسی بسیاری دانش آموزان به دنبال بهترین سایت برای خرید هندسه سه بعدی الگو با بهترین قیمت هستند.  برند الگو در زمینه تولید کتاب کمک درسی فعال بوده است که دائما در حال تولید و چاپ کتب درسی است‌. این مجموعه برترین سایت در زمینه خرید اینترنتی کتاب آموزشی است که یک بستر ایده‌آل در زمینه خرید کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو ایجاد کرده است. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌هاب درسی، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان و غیره توانسته محیط مناسب برای خرید دانش آموزان و دانشجویان فراهم کند. 

خرید هندسه یازدهم سه بعدی الگو

خرید و فروش کتاب هندسه یازدهم سه بعد الگو به روش‌های گوناگونی در سراسر کشور صورت می‌گیرد، دانش آموزان مقطع یازدهم می‌توانند در هر بازه زمانی با مراجعه به سامانه فروش و توزیع اینترنتی اقدام به ثبت‌نام و خرید انواع کتاب درسی کنند. در برخی موارد دانش‌آموزان از ثبت‌نام کتاب‌هاي درسی اینترنتی غافل می‌شوند که می‌توانند با ثبت نام در سامانه مورد نظر اقدام به خرید کتاب کنند که باید توجه کنند که مهلت ثبت‌نام کتابهای درسی به پایان نرسیده باشد. 

دانش آموزان به دلیل مختلفی از جمله شرکت در کنکور و گذراندن امتحانات پایان ترم اقدام به خرید کتاب هندسه یازدهم سه بعدی الگو می‌کنند. شما می توانید با خرید کتاب هندسه یازدهم تست الگو از این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 جمع بندی

کتاب هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو حجم مناسبی دارد و به عنوان منبع خودآموز و آموزشی استفاده می‌شود. سوالات دانش‌آموزان با تدریس معلم و مطالعه درسنامه‌ها و تمرین‌های تشریحی حل می‌شود. دانش آموزان کنکوری با توجه به تعداد و سطح تست می‌توانند از منابع تست زنی استفاده نمایند.  سوالات موجود در کتاب هندسه الگو به دو بخش سوالات تشریحی و سوالات تستی تقسیم می‌شود  که در پایان درسنامه به سوالات تشریحی و سوالات تستی اختصاص دارد، سوالات تشریحی برای دانش آموزان مبتدی و متوسط مناسب است که به دنبال کسب نمره بالا در قبولی امتحانات پایان ترم هستند. تعداد سوالات تشریحی در این کتاب ۳۰۰ سوال است که در انتهای هر فصل یک آزمون جمع‌بندی در نظر گرفته است.  

سوالات تستی عموما از دو نوع سوالات تالیفی و سوالات کنکوری است. سوالات تستی فراتر از سطح کتاب درسی و کنکور است که همه دانش‌آموزان کنکوری از آن بهره می‌برند. پاسخ‌نامه تشریحی سوالات تشریحی و تستی کامل است که به روش‌های مختلفی حل می‌شود. مولفان در اين بخش برای از سطح ضعیف و متوسط استفاده کرده اند. از تصاویر در این بخش پاسخنامه کمک گرفته‌اند و مطالب با لحن ساده برای دانش آموزان مبتدي بیان کرده است. کتاب هندسه یازدهم سه بعدی نشر الگو یک کتاب کامل و مفصل برای دانش آموزان است که از حجم زیادی برخوردار است. دانش‌آموزانی که محدوديت زماني دارند باید به سراغ حل تست‌های این کتاب بروند و تمرکز خود را برای این سوالات بگذارند.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML