نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری ترجمه سید محمدی

میانگین: 3.5 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۷۰٬۰۰۰

نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری ترجمه سید محمدی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری ترجمه سید محمدی نشر ارسباران.

کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمان به قلم جرالد کری نوشته شده و در انتشارات مهرگان دانش (فاگو) به چاپ رسیده است که با ابعاد تفکر، احساس و رفتار تجربیات انسان ترکیب شده و کتابی را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا مدل‌های درمانی بیان شده در نظریه‌های مشاوره را با هم مقایسه کنید. کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمان یک کتاب جامع برای دانشجویان رشته روان‌شناسی و روان‌پزشکی است که برای دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در نظر گرفته شده است که به بررسی مسائل اخلاقی و حرفه‌ای می‌پردازد. 

نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری ترجمه سید محمدی

 

ویژگی‌های کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی

کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی با ترکیب ابعاد تفکر، احساس و رفتار تجربه انسانی به شما کمک می‌کند تا مدل‌های درمانی بیان شده را با هم مقایسه کنید و با نظریه‌های اصلی روانکاوی، آدلری، وجودی، شخص محوری، گشتالت، واقعیت، رفتار، رفتار شناختی، سیستم های خانواده، رویکردهای فمینیستی، پست مدرن و یکپارچه آشنا شوید و تئوری‌ها با سبک مشاوره بردی ادغام کنید. اهداف یادگیری جدید جنبه‌های کلیدی هر نظریه را مشخص و مطالعه شما را متمرکز می‌نمائید. این کتاب با بررسی‌ جامع نظریه‌های مختلفی ارائه می‌دهد که خواننده را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد و برای کسانی که در حوزه سلامت روان کار می‌کنند توصیه می‌شود.قبل از مشاوره درست به مراجعین باید دانشجویان و روان درمانگران مشاوره درست به مراجعین را رعایت کنند و اصول مصاحبه و مشاوره بالینی را بدانند. با کمک این کتاب مشاوره و روان درمانی آسان‌تر و نتیجه بخش‌تر می‌شود که درس‌نامه اصول بالینی را با زبان روان و یادگیری آسان آموزش می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا دیدگاه سنجیده‌ای را در مورد مفاهیم اصلی پرورش دهید و شما را با فنون عملی مشاوران آشنا می‌کند.

 

چرا این کتاب و چرا تلکتاب؟!

Audio file

 

فهرست مطالب موجود در کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری : 

1مقدمه و مرور کلی
2مشاور: انسان و متخصص بالینی
3سائل اخلاقی در کاربست مشاوره
4درمان روان کاوی
5درمان آدلری
6درمان وجودی

 

کتاب حاضر جامع ترین منبع برای دانشجویان دانشگاه ها و بخصوص متقاضیان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری میباشد.

 

 نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری

 

 

خرید کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی

برای خرید کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی می‌توانید از فروشگاه تلکتاب اقدام کنید و در اسرع وقت کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرید. خرید این کتاب برای درس‌های مشاوره دانشجویان دوره لیسانس و بالاتر از روانشناسی، آموزش مشاوره، خدمات انسانی و حرفه‌های بهداشت روانی الزامی است و به بررسی مسائل اخلاقی و حرفه‌ای می‌پردازد. هدف تالیف این کتاب است به دانشجویان بیاموزد در بین نظریه و فنون گوناگون انتخاب عاقلانه داشته‌ باشند و سبک مشاوره خودشان را  دهند. فروشگاه تکتاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی کنکوری و پایه است. بنابراین مشتریان عزیز می‌توانند کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان و سایر ناشران علوم پزشکی را با تخفیف از ما بخواهند پس با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML