شاه کلید نهم کلاغ سپید

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۹۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۱۶٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
700
نوع جلد
وزن
950
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
97860066008333

شاه کلید نهم کلاغ سپید

انتشارات کلاغ سپید زیر نظر انتشارات گاج سری کتاب‌هایی را روانه بازار کرده است که یکی از این سری کتاب‌ها، سری شاه کلید است که برای مقاطع مختلف کتاب‌های کمک درسی منتشر می‌کند. کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید ویژه دانش‌آموزان نهم توسط گروهی از مولفان تالیف و منتشر شده است. این کتاب دربردارنده تمام دروس سال نهم است و تمام تمرین‌ها و سوالات کتاب را به بهترین صورت پاسخ داده است تا دانش‌آموزان با مطالعه آن بتوانند برای امتحانات پایان ترم با آمادگی کامل حاضر شوند. 

هدف مجموعه کتاب‌های شاه کلید رفع ایرادات دانش‌آموزان در حل تمرین‌ها و سوالات کتاب درسی است تا برای امتحان آماده شوند و جواب تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی در آن موجود است.

در ادامه قصد داریم کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب شاهکلید نهم کلاغ سپید

با توجه به اینکه دانش‌آموزان بعد از اتمام پایه نهم باید انتخاب رشته کنند، پایه نهم اهمیت زیادی دارد و می‌تواند تعیین کننده باشد. هر چه پایه درسی دانش‌آموز در این مقطع قوی‌تر باشد می‌تواند در هر رشته‌ای که به آن علاقه دارد ادامه تحصیل بدهد. با توجه به اهمیت این مقطع کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید منتشر و روانه بازار شد.  

در اینجا ما ساختار کتاب را در حد توان به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید با این کتاب آشنا شوید.

کتاب شاه کلید نهم یا گام به گام نهم سری شاه کلید کلاغ سپید مجموعه‌ای از تمرین‌های تمام دروس پایه نهم است که در یک کتاب گردآوری شده است. این کتاب شامل بخش‌های متعددی است که در هر بخش آن یکی از دروس پایه نهم مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با بخش‌‌های مختلف کتاب به صورت تیتروار آشنا می‌شویم:

  •    ریاضی

  •    علوم تجربی

  •    فارسی و نگارش

  •    انگلیسی 

  •    عربی

  •    مطالعات اجتماعی

  •    پیام‌های آسمانی

  •    آمادگی دفاعی

  •    آموزش قرآن

  •    کار و فناوری

  •    فرهنگ و هنر

در ادامه هر کدام از بخش‌های کتاب را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بیش‌تر با ساختار این کتاب آشنا شوید.

بخش اول: بررسی درس ریاضی  کتاب شاه کلید نهم انتشارات کلاغ سپید

کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید در اولین بخش خود درس ریاضی نهم را مورد بررسی قرار داده است. کتاب ریاضی در هر مقطعی جزوه دروس سخت و چالش برانگیز دانش‌آموزان است و امتحان پایان ترم آن نیز باعث نگرانی بسیاری از دانش‌آموزان است به همین دلیل بسیاری از دانش‌آموزان احساس نیاز به یک کتاب کمکی را در این درس بیش‌تر از سایر دروس احساس می‌کنند. 

کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید یکی از منابع خوب و مناسب برای حل مشکلات دانش‌آموزان برای حل سوالات و تمرین‌های کتاب ریاضی است و در طول سال تحصیلی در کنار کتاب درسی می‌تواند به پیشرفت دانش‌آموزان کمک زیادی بکند. در درس ریاضی این کتاب لینک فیلم‌های آموزشی شامل تدریس کامل و حل سوالات و تمرین‌ها کتاب درسی و نمونه سوالات امتحانی آورده شده است. علاوه بر اینها قسمت‌هایی از کتاب با عناوین: فعالیت، کار در کلاس، تمرین و غیره در این کتاب به صورت تشریحی پاسخ داده شده است و نکات کاربردی در حل مسائل و تمرینات در آن گنجانده شده است. 

در ادامه بخشی از کتاب ریاضی را ملاحظه می‌کنید:

شاه کلید نهم کلاغ

در این تصویر هر چند خیلی واضح نیست ولی در قسمت سمت راست و بالای تصویر کدی برای اسکن قرار داده شده تا فیلم‌های آموزشی را بتوانید دانلود و مشاهده کنید و مطالب کتاب را بهتر متوجه شوید. 

بخش دوم: بررسی درس علوم تجربی کتاب شاه کلید 9 کلاغ سپید

در بخش دوم کتاب علوم تجربی پایه نهم بررسی شده است و سعی شده تمام مطالب کتاب درسی در قالب پرسش و پاسخ‌های تالیفی پوشش داده شود. در این قسمت تمام بخش‌های فعالیت، گفت و گو کنید، آزمایش کنید و ... که در کتاب وجود دارد به خوبی پاسخ داده شده است تا چیزی از قلم نیافتاد و دانش‌آموز بتواند استفاده کاملی از کتاب داشته باشد. 

بخش سوم: بررسی درس فارسی و نگارش کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در بخش بعدی درس شیرین فارسی و نگارش پایه نهم بررسی شده است. در این قسمت معنی واژه‌های سطر به سطر کتاب درسی، لغات مهم املایی هر درس، معنی کامل ابیات و متن‌های کهن آورده شده است و به تمرین‌های کتاب درسی پاسخ کامل داده شده است. 

بخش چهارم: بررسی درس  انگلیسی کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در بخش درس انگلیسی کتاب شاه کلید، ترجمه متن کتاب درسی اعم از لغات و مکالمات و ... و راهنمای تلفظ صحیح آن‌ها به خوبی ادا شده است. با راهنمای تلفظ شما می‌تواند کلمات انگلیسی را به درستی تلفظ کنید و به ذهن بسپارید. علاوه بر این تمام تمرین‌های کتاب به صورت تشریحی پاسخ داده شده است. در ادامه برشی از کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید را برای درس انگلیسی مشاهده می‌کنید. 

در درس انگلیسی گرامر و قواعد درس در قالب درسنامه بیان شده است تا دانش‌آموزان به طور کامل درس را فرابگیرند. در تصویر زیر نمونه‌ای از درسنامه کتاب را مشاهده می‌کنید.

بخش پنجم: بررسی درس عربی کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

درس عربی نیز در این کتاب شامل لینک فیلم‌های آموزشی است البته این لینک‌ها با اسکن کردن کدی که در قسمت سمت چپ در تصویر زیر قابل مشاهده است قابل دانلود است. این فیلم‌ها شامل تدریس کامل و حل سوالات و تمرین‌های کتاب درسی است. علاوه بر این ترجمه تمام متن و تمرین‌های کتاب درسی آورده شده است و پاسخ‌های تشریحی کامل برای تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است. و شما می‌توانید به تمام مطالب اشراف پیدا کنید. 

بخش ششم: بررسی درس  مطالعات اجتماعی کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

بخش بعدی کتاب به درس مطالعات اجتماعی پایه نهم اختصاص داده شده است. در این بخش تمام مطالب کتاب درسی در قالب پرسش و پاسخ پوشش داده شده است. همچنین پاسخ قسمت‌هایی همچون فعالیت‌ها و کاربرگه‌ها نیز آورده شده است. در ادامه بخشی از پرسش و پاسخ‌های این درس در قالب تصویر قابل مشاهده است.

بخش هفتم: بررسی درس  پیام‌های آسمانی کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در این بخش نیز برای پوشش دادن مطالب کتاب پیام‌های آسمانی از پرسش و پاسخ‌های تالیفی استفاده شده است و همینطور بخش‌هایی که در کتاب درسی با عناوین خودت را امتحان کن یا فعالیت کلاسی مطرح شده است نیز پاسخ داده شده است. نمونه‌ای از این بخش را نیز در ادامه مشاهده می‌کنیم.

بخش هشتم: بررسی درس  آمادگی دفاعی کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در این بخش از کتاب مطالب مهم کتاب درسی آمادگی دفاعی در قالب پرسش و پاسخ‌های تالیفی بیان شده است و تمرین‌های کتاب درسی نیز پاسخ داده شده است. 

بخش نهم: بررسی درس  آموزش قرآن کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در این از کتاب شاه کلید نیز تمرین‌های کتاب درسی پاسخ داده شده است.

بخش دهم: بررسی درس  کار و فناوری کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در بخش کار و فناوری کتاب تمرین‌های کتاب درسی پاسخ داده شده است. 

بخش یازدهم: بررسی درس  فرهنگ و هنر کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

در کتاب فرهنگ و هنر نیز پاسخ تمام تمرین‌های کتاب آورده شده است. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

ویژگی‌های ظاهری یک کتاب اهمیت زیادی در جلب توجه مخاطب دارد. در کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید جلد روی کتاب با عنوان کتاب ارتباط دارد و عکس کلید و کلاغی که روی آن نشسته از نام کتاب الهام گرفته شده است.

صفحه‌آرایی کتاب زیبا و جذاب است و سایز نوشته‌ها نیز خوب و مناسب است در خصوص فونت باید گفت متناسب با هر بخش از فونت‌های متفاوتی استفاده شده است و این تنوع در فونت و استفاده از رنگ‌های متنوع در متن کتاب باعث زیباتر شدن و جذاب شدن کتاب شده و از خستگی دانش‌آموز نیز جلوگیری می‌کند. لحن کتاب ساده و روان است و کتاب استاندارهای لازم را دارا می‌باشد. 

خرید کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

برای خرید کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین کتاب را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید

دانش‌آموزان پایه نهم می‌توانند کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید را با 20 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. وبسایت تلکتاب برای اکثر کتاب‌های کمک آموزشی تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته است تا همه دانش‌آموزان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

جمع‌بندی

کتاب شاه کلید نهم کلاغ سپید یک منبع جامع و مفید برای دانش‌آموزان پایه نهم است که تمام دروس پایه نهم را در خود جای داده است. استفاده از این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در کنار کتاب درسی خود با مطالعه این کتاب نیاز خود را به یک منبع آموزشی تامین کنند و پاسخ تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی خود را در آن پیدا کنند. این کتاب باعث تقویت پایه درسی دانش‌آموزان می‌شود و آن‌ها را برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر آماده می‌کند. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML