شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

میانگین: 5 (3 رای)
  • نویسنده :
  • شابک : 9786226174336

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۰۸٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۲۶٬۴۰۰

شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب گام به گام شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید :

شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید مجموعه جامع است که دروس پایه‌ی دوازدهم تجربی را تحت پوشش قرار می‌دهد. دانش آموز در این کتاب دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، فارسی، نگارش، انگلیسی، عربی، قرآن، دین زندگی، نگارش، ادبیات، جغرافیا، هویت اجتماعی، سلامت و بهداشت را مطالعه می‌کنند. مؤلفان با تکیه به انواع جدول و تمرین‌های متنوع به مطالعه و یادگیری دروس می‌پردازند. در هر بخش از کتاب نکات آموزشی مجزا وجود دارد که دانش آموز را قدم به قدم یه یادگیری همراهی می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب شاه‌کلید می‌توان به پاسخ‌گویی تمامی سوالات، فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی اشاره داشت. این کتاب به عنوان یک مرجع استاندارد و قابل قبول در اختیار دانش آموزان پایه دوازدهم قرار می‌گیرد که به پرسش‌های کتاب درسی و تکمیلی می‌پردازد.

معرفی کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید توسط انتشارات کلاغ سپید در ۸۴۰ صفحه با چاپ رسیده است که به عنوان مرجع‌ استاندارد و قابل قبول در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. این کتاب تمامی دروس را در بر‌می‌گیرد و برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های کتاب درسی و تکمیل پاسخ‌های تألیفی مناسب است. این کتاب برای آمادگی قبل از امتحانات و کنکور نگارش شده و دارای محتوای آموزشی است که چندین کتاب را در خود جای داده است. 

این کتاب کلاغ سپید تمامی کتاب‌های درسی  دوازدهم تجربی را به صورت خلاصه و فهرست‌وار در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. تمامی نکات کتاب از نظر نگارش بسیار ایده آل‌ هستند و ویژگی‌های مخصوص خود را دارند.

  •     نمایش سوالات مهم در بخش تمرینات کتاب 
  •     پاسخگویی کامل با تمامی سوالات 
  •     ارائه سوالات اضافی و کاملا استاندارد در انتهای هر فصل کتاب که به ارتقای سطح کیفیت آموزشی دانش‌آموزان کمک خوبی می‌کند.
  •     ارائه بخشی به عنوان بدفهمی که برای دانش آموزانی مناسب است که متوجه بخشی از دروس درسی نمی‌شوند.
  •     ارائه کامل عنوان که منجر به درک مفاهیم بهتر دانش آموز می‌شود
  •     ارائه بخشی به عنوان ایستگاه یادگیری که به ارائه تمرین و فعالیت‌ها اختصاص دارد
  •     رفع برخی از مشکلات که به توصیه معلم ارائه شده است.

راهنمایی استفاده شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید 

با استفاده از کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید به مدت ۳۰ ثانیه می‌توانید تمامی تمرین‌های هر درس حل کنید، شکل کار کردن و استفاده از شاه کلید دوازدهم تجربی به این صورت است.

  •     ابتدا به فهرست مطالب بروید و درس مورد نظر را پیدا کنید که نحوه‌ی قرارگیری باید بر اساس شماره ایندکس و حافظه باشد. 
  •    درس مورد نظر باید متناسب با لبه کتاب طبق ایندکس شماره شده در فهرست قرار گرفته باشد.
  •     شماره صفحه مورد نظر را باید از روی لبه صفحه پیدا کنید 
  •     نام فعالیت و تمرین را باید به راحتی از کاور مشکی مشاهده کنید 

این کتاب مناسب دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی است که درس‌ها را به خوبی آموزش می‌دهد با داشتن کتاب کلاغ سپید در شب امتحان نگران مرور مطالب نیستید که با موفقیت سال خود را سپری خواهید کرد. از دیگر مزایای این کتاب می‌توان به راهنمایی درس، حل مسائل، سوالات دی و خرداد اشاره داشت. 

مزایای استفاده شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید سریع‌ترین و کامل‌ترین راهنمای دروس پایه دوازدهم است که شما می‌توانید به مدت ۳۰ ثانیه به فصل، درس و سوال مورد نظر خود برسید. از مزایای دروس دوازدهم تجربی کلاغ سپید می‌توان به دارا بودن ایندکس جهت دستیابی سریع به درس مورد نظر اشاره داشت. درج شماره‌ی کتاب درسی در حاشیه بیرونی کتاب کلاغ سپید باعث دسترسی آسان به مطالب حل المسائل می‌شود. در یک کلام می‌توان گفت گام به گام دروس دوازدهم انسانی مرجع کاملی از مطالب و سوالات است که تمامی پاسخ‌ها را می‌توان با آن چک نمود. 

درس‌نامه کتاب دروس دوازدهم تجربی کلاغ سپید با توضیحات کامل همراه است که به صورت عمیق مطالب و مفاهیم را آموزش می‌دهد. درسی ریاضی و فیزیک علاوه بر درسنامه مثال‌های متنوعی دارد که شامل بخش‌هایی مانند راهنمایی حل مسئله و بدفهمی‌های رایج است که به بررسی مشکلاتی که در حین یادگیری برای مخاطبان پیش می‌آید می‌پردازد. در بخش ایستگاه یادگیری نکات مهمی که برای حل تمرین و فعالیت‌ها لازم است ارائه می‌شود تا مخاطب برای رسیدن به پاسخ‌ها دچار اشتباه نشود. 

  •     سریع‌ترین درس به‌ صورت کاربردی و خلاصه 
  •     کمک به رفع اشتباهات رایج یادگیری 
  •     دارای سوال‌های امتحانی و متنی
  •     دسترسی به هر فصل و درس در کمتر از ۲۰ ثانیه 
  •     مرور مطالب مهم در کوتاه‌ترین زمان 
  •     پاسخ تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب 
  •     ارائه درسنامه کامل در هر درس 
شاه کلید 12 تجربی کلاغ سپید

قیمت شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

قیمت شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید بر اساس تاریخ چاپ آن تعیین می‌شود، کتاب درسی دوازدهم تجربی را می‌توانید از این فروشگاه با تخفیف‌های قابل توجه خریداری کنید. پایه دوازدهم با داشتن امتحان نهایی و کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است‌ که‌ باید در امتحانات نهایی و کنکور به آن توجه نمود. خرید کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید همه دروس را در خود جای داده و تمرکز بالایی بر روی متن و تمرینات کتاب درسی ایجاد می‌‌کند.

خرید شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید

روش‌های گوناگونی برای خرید کتاب کمک درسی وجود دارد در گذشته ساده‌ترین راه خرید حضوری و مراجعه به کتاب فروشی‌ها بود شما با ساده ترین راه و خرید اینترنتی می‌توانید شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید را خریداری کنید. همانگونه که می‌دانید شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید جزو بهترین کتاب از انتشارات کلاغ سپید است که سر فصل‌های آموزشی این کتاب بر اساس استاندارد‌های آموزشی ارائه شده است. دانش آموز با هر دانشی به راحتی می‌تواند مطالب درسی را درک کنند و در ذهن خود بسپارد. خرید شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید با داشتن برخی از ویژگی‌های محبوب همواره از فروش خوبی در بازار برخوردار بوده است. این کتاب بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی ویرایش و چاپ شده است.

خرید کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی کلاغ سپید به صورت اینترنتی با کمترین هزینه ممکن در سراسر کشور انجام می‌شود. این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور است که امکان خرید انواع ‌کتاب‌های درسی تستی و تشریحی را فراهم کرده است. اگر قصد خرید آنلاین کتاب شاه کلید کلاغ سپید با ارسال رایگان دارید می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML