سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۱۶٬۰۰۰

سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج

سری کتاب‌های سیر تا پیاز گاج با ارائه متنوع‌ترین و متفاوت‌ترین آموزش‌ها، سؤالات تستی و پرسش‌های تشریحی از قوی‌ترین و کامل‌ترین ابزار آموزشی شناخته می‌شود. در واقع انتشارات گاج با قرار دادن تمامی این مطالب در یک کتاب موجب شده تا دانش‌آموزان نیازی به خرید چندین کتاب نداشته باشند. تمام بخش‌های کتاب در راستای یکدیگر تألیف شده‌اند و به هم مرتبط هستند. یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های این سری, سیر تا پیاز کتاب فارسی هفتم گاج است. در این کتاب شاهد چهار بخش مجزا خواهید بود. مطالعه آنها موجب پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان خواهند شد. اگر به دنبال کسب بالاترین معدل و نمره هستید از کتاب‌های سیر تا پیاز غافل نشوید. همان‌طور که از نام کتاب مشخص است مو به مو تمامی مطالب کتاب درسی در آن توضیح داده شده‌اند.

مشخصات کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم انتشارات گاج

درس فارسی از شیرین‌ترین دروس محسوب می‌شود و بعضی از دانش‌آموزان در یادگیری آن دچار مشکل هستند. کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج به دانش‌آموزان ضعیف و متوسط کمک می‌کند با بیان ساده‌تر مطالب، اصطلاحات، لغات و تعاریف کتاب درسی فارسی را یاد بگیرند. در واقع با تهیه این کتاب و مطالعه آن به درس فارسی علاقه‌مند خواهید شد. علاوه بر آموزش‌ها تعداد مناسبی از سؤالات تشریحی و تستی در کتاب گنجانده شده‌اند. این سؤالات موجب تعمیق و تفهیم بهتر آموزش‌ها می‌شوند. می‌توانید به بالاترین آمادگی برای شرکت در امتحانات و آزمون‌ها برسید. مجزا بودن هر یک از بخش‌های کتاب در قالب گرافیک جذاب بسیار مورد توجه دانش‌آموزان قرار گرفته است. هر فصل دارای فهرست مجزا است و عناوین را به‌صورت جزئی‌تر ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • دارای ۱۰۰ صفحه آموزش مفاهیم کتاب درسی است. 

  • ۲۴۰ پرسش تشریحی ارائه می‌دهد. 

  • ۳۹۰ سؤال تستی ارائه می‌دهد. 

  • سؤالات دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند. 

  • به ارائه ۱۵ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی می‌پردازد. 

  • جهت ارتقای پیشرفت تحصیلی و کسب بهترین معدل مناسب است.

ساختار کتاب سیر تا پیاز فارسی 7 گاج

تنوع بخش‌های مختلف کتاب از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود و موجب شده تا کتاب از یکنواختی خارج شود. وجود چهار بخش مجزا در کتاب باعث شده دانش‌آموزان به هر بخشی که نیاز دارند سریعاً از طریق فهرست به آن مراجعه کنند. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1- فیلم‌های آموزشی

در ابتدای هر فصل از کتاب با کدهای QR روبرو می‌شوید. با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید این کدها را اسکن نموده و ۱۵ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی تماشا کنید. فیلم‌ها در چندین جلسه تدوین شده‌اند و علاوه بر آموزش‌ها به تشریح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی پرداخته می‌شود. فیلم‌های آموزشی زیر نظر بهترین مدرسان کشور طراحی و تدریس می‌شوند.

2- مبحث درس‌نامه

پس از فیلم‌های آموزشی با مطالب آموزشی مواجه خواهید شد. تمام آموزش‌ها در راستای کتاب درسی جدید نوشته شده‌اند. جهت دسترسی راحت‌تر به موضوعات، فصل‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. آسان بودن مفاهیم و پرداختن به اصطلاحات و تعاریف از نقاط قوت درس‌نامه به شمار می‌روند. نسبت به کتاب درسی بیان ساده‌تری دارد و برای این که دانش‌آموزان خسته نشوند از انواع جداول، کادرهای رنگی و تصاویر در بین متون استفاده شده است. در کادرهای رنگی نکات مهم و کاربردی قرار داده شده‌اند که در جواب دادن به سؤالات تستی و تشریحی بسیار تأثیرگذار هستند. پس از هر پاراگراف تعدادی تمرین و سؤال حل شده قرار داده شده‌اند و تأثیر آموزش‌ها را افزایش می‌دهند. این مسائل هم تألیفی هستند و هم از تمرین‌های کتاب درسی استخراج شده‌اند.

درسنامه سیر تا پیاز فارسی هفتم انتشارات گاج
درسنامه سیر تا پیاز فارسی هفتم انتشارات گاج

3- پرسش‌های تشریحی

این بخش برای دانش‌آموزان بسیار حیاتی و مهم است چرا که سؤالات امتحانی مدارس و آموزش و پرورش را در بر می‌گیرند. در واقع با مطالعه مطالب درس‌نامه و پرداختن به نمونه سؤالات امتحانی نمرات و معدل خود را ارتقا می‌دهید. پرسش‌ها از سطح آسان به دشوار چیده شده‌اند و تفکیکی هستند. در واقع به‌صورت درس به درس طراحی و تنظیم شده‌اند. دانش‌آموزان قوی می‌توانند با پرداختن به سؤالات دشوار سطح علمی خود را همواره ارتقا دهند. شرح دادن پاسخ سؤالات به‌صورت کامل باعث رفع ابهام و اشکالات دانش‌آموزان می‌شود. حتی می‌توانید از این پاسخ‌ها نکات جدیدتری دریافت کنید. در این بخش ۲۴۰ پرسش تشریحی قرار داده شده‌اند

4- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

هدف از طراحی و تدوین سؤالات تستی افزایش تسلط دانش‌آموزان بر مباحث کتاب درسی و یادگیری شگردهای تست‌زنی است. این گونه سؤالات شما را برای کسب بهترین امتیاز در آزمون‌های مختلف آماده خواهند کرد. تست‌ها بسیار متنوع بوده و اغلب آنها تألیفی هستند. از دیگر سؤالات می‌توان به تست‌های المپیادی، تست‌های تیزهوشان و تست‌های نمونه دولتی اشاره کرد. ۳۹۰ سؤال تستی در این بخش لحاظ شده و بررسی آنها باعث می‌شود کتاب درسی را مرور کنید. تست‌ها دارای درجه سختی متنوع هستند و از سطح آسان به دشوار مرتب شده‌اند.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج

کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج از ابزار آموزشی مفید و کاربردی محسوب می‌شود. این کتاب برای دانش‌آموزان، معلمان و مربیان آموزشی بهترین انتخاب است. در بر گرفتن نکات مختلف که در کتاب درسی به آنها پرداخته نشده از مهم‌ترین مزایای این محصول به شمار می‌رود. دارای قابلیت خودآموز است و دانش‌آموزان از راه دور و بدون نیاز به کمک معلم می‌توانند مباحث را به‌صورت دقیق یاد بگیرند. وجود تمرین‌ها و سؤالات متعدد در طول کتاب مباحث را به‌صورت عمیق در ذهن دانش‌آموزان ثبت می‌کنند. 

دستیابی به نمره دلخواه نیازمند داشتن یک کتاب جامع و کاربردی است که انتشارات گاج با معرفی کتاب‌های سیر تا پیاز خود توانسته بخش عمده‌ای از نیاز دانش‌آموزان را برطرف نماید. کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم از معدود کتاب‌هایی است که ۳ هدف یعنی آموزش، پرسش‌های امتحانی و تستی را دنبال می‌کند. برخی از انتشارات این اهداف را در سه جلد مجزا تألیف می‌کنند؛ اما انتشارات گاج توانسته با یک حجم معقول و منطقی تمامی مباحث نام برده شده را در یک کتاب به دانش‌آموزان ارائه دهد. کارایی کتاب برای دانش‌آموزان ضعیف از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود سطح علمی خود را به تدریج ارتقا دهند و در کنار دیگر دانش‌آموزان قرار بگیرند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML