پاسخ نامه زیست شناسی دوازدهم برآیند نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۲۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
580
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786226390125

پاسخ نامه زیست شناسی دوازدهم برآیند نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب پپاسخ نامه زیست شناسی دوازدهم برآیند نشر الگو نسل جدید الگو از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF نمونه کتاب در ادامه مطلب :

ساختار زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم الگو 

کتاب زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم توسط اشکان هاشمی ویژه دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته تجربی تالیف شده است. در محصولات قبلی سایت تلکتاب، در ابتدا به صورت مجزا زیست‌شناسی دوازدهم جلد اول را بررسی کردیم و در حد ممکن اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی تلکتاب ارائه کردیم. حالا نوبت جلد دوم یا همان زیست‌شناسی جامع دوازدهم جلد دوم برآیند نشر الگو است که خدمت شما معرفی می‌کنیم و ساختار کتاب را به همراه شما بررسی خواهیم کرد.

 جلد دوم کتاب زیست‌شناسی دوازدهم پاسخ‌های تشریحی سوالات تستی موجود در جلد اول است که حتی نیازی به خرید کتاب ندارید و می‌توانید با تهیه جلد اول، جلد دوم کتاب را با استفاده از کدQR  اسکن و دانلود کنید. 

در جلد دوم نیز فهرست کتاب تفاوت خاصی با جلد اول ندارد و فقط پاسخ نامه کلیدی و سوالات کنکور سال 1401 را ندارد. که با توجه به اینکه کتاب پاسخنامه تشریحی است کاملا طبیعی است. 

 بعد از فهرست کتاب پاسخ‌های تشریحی شروع می‌شود اگر به پاسخ‌ها دقت کنید درجه سختی سوال را متوجه می‌شوید که با حروف لاتین مشخص شده است. حرف A برای سوالات ساده، حرف  Bبرای سوالات متوسط و حرف C برای سوالات دشوار مشخص شده است. اکثر سوالات کنکور و آزمون‌ها از گروه سوالاتی است که با حرف  Bمشخص شده‌اند ولی از دسته C هم غافل نشوید چرا اگر چه فراوانی کمی در کنکور دارند ولی به علت سختی این سوالات اگر بر آنها تسلط پیدا کنید می‌توانید به رتبه‌های خوب فکر کنید. مشخص شدن درجه سختی سوال تکلیف شما را با سوالات مشخص می‌کند و سوالاتی که نتوانستید جواب آنها را خودتان حل کنید را با مطالعه دقیق پاسخنامه تشریحی به خوبی متوجه می‌شوید. 

تذکر: این نکته را به یاد داشته باشید که اگر جواب سوالی را درست پاسخ دادید بی‌نیاز از مطالعه پاسخنامه تشریحی آن سوال نیستید. چون ممکن است شما از مسیر اشتباه به جواب درست رسیده باشید.

در هر فصل مطابق با فهرست پاسخ تشریحی سوالات تستی هر بخش آمده و البته درسنامه‌های درختی نیز در این جلد از نقاط قوت کتاب هست که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در فصل نهم کتاب نیز پاسخ‌های تشریحی سوالات آزمون‌های قلم‌چی آورده شده است، پاسخ‌های تشریحی سوالات در فصل نهم به ترتیب فصل‌ها آورده شده است. 

توصیه می‌کنیم حتما کتاب پاسخنامه تشریحی کتاب زیست‌شناسی دوازدهم را تهیه کنید و اگر مشکلی با مطالعه پی دی اف ندارید بدون هزینه کردن آن را از سایت نشر الگو و یا از طریق اسکن کد QR دانلود کنید و بعد از حل تست‌ها حتما راه‌حل تشریحی را مطالعه کنید تا نکات مربوط به تست را به صورت کامل متوجه شوید و تسلط خوبی روی راه‌حل سوالات پیدا کنید. 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد تست

1

مولکول‌های اطلاعاتی

192

2

جریان اطلاعات در یاخته

277

3

انتقال اطلاعات در نسل‌ها

247

4

تغییر در اطلاعات وراثتی

221

5

از ماده به انرژی

296

6

از انرژی به ماده 

383

7

فناوری‌های نوین زیستی

264

8

رفتارهای جانوران 

241

پاسخ سوالات آزمون‌های برنامه‌ای کانون فرهنگی آموزشی(قلم‌چی)

مجموع تست ها  

2221

درسنامه زیست‌ شناسی دوازدهم جلد دوم انتشارات الگو

هر چند در کتاب زیست‌ شناسی دوازدهم جلد اول الگو درسنامه‌های خوب و کاملی را شاهد هستیم ولی در کتاب زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم نیز مولف، درسنامه‌های درختی را در کتاب آورده است. درسنامه‌های درختی در بین پاسخ‌های تشریحی است یعنی جای مشخصی ندارد گویا مولف هر جا که احساس کرده باید درسنامه ارائه شود تا مطالب و نکات مهم یادآوری شوند اقدام به اینکار کرده و البته جای تشکر دارد. در ادامه می‌توانید بخشی از درسنامه فصل یک کتاب را در تصویر زیر مشاهده کنید.

رسنامه زیست 12 جلد 2 الگو

ویژگی‌های ظاهری زیست‌ شناسی دوازدهم جلد دوم نشرالگو

طرح روی جلد کتاب زیست‌شناسی دوازدهم در جلد اول و دوم تفاوت خاصی با هم ندارد مگر در انتخاب رنگ پس‌زمینه تصویر، در جلد دوم یک رنگ آبی ملایم در پس‌زمینه وجود دارد ولی در جلد اول این رنگ ملایم در پس زمینه وجود ندارد و سفید است. در صفحه آرایی نیز جلد دوم جذابیت جلد اول را ندارد البته با توجه به هدف کتاب و اینکه پاسخ‌های تشریحی را شامل می‌شود طبیعی به نظر می‌رسد. فونت و سایز نوشته مثل جلد اول است و از دو فونت مختلف برای بیان مطالب استفاده شده است. 

لحن بیان مطالب اکثرا رسمی و ساده است البته شاید در برخی قسمت‌ خودمانی هم شود. جنس کاغذ نیز سفید و مرغوب است. 

نحوه خرید زیست‌ شناسی دوازدهم جلد دوم الگو

برای خرید زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم الگو شما می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و کتاب مورد نظرتان را از وبسایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک قدم فاصله دارید. کافی است هر چه سریع‌تر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت زیست‌ شناسی دوازدهم جلد دوم الگو

داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم الگو را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. همراهان عزیز تلکتاب شما می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب زیست‌شناسی دوازدهم برآیند جلد اول و کتاب پاسخنامه تشریحی جامع زیست‌شناسی دوازدهم جلد دوم نشر الگو در کنار هم یک منبع خوب و عالی برای داوطلبان کنکور رشته تجربی است. در جلد اول این کتاب درسنامه‌های کامل و جامع به همراه سوالات تستی در قالب‌های مختلف و انواع مختلف بیان شده است و در جلد دوم کتاب پاسخ‌های تشریحی سوالات مطرح شده در جلد اول آورده شده است.

 البته درسنامه‌های درختی نیز در جلد دوم کتاب قرار داده شده تا مطالب لازم یادآوری شود. توصیه می‌کنیم پاسخ‌های تشریحی سوالات را حتما مطالعه کنید تا از نکات و راه‌حل‌های بیان شده در آن نهایت استفاده را ببرید. استفاده از کتاب را در کنار کتاب درسی، با توجه به اینکه درسنامه و تست را توام با هم به خوبی پوشش داده است، به تمام دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML