فلسفه یازدهم تست خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۹۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۵۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
132
نوع جلد
وزن
360

فلسفه یازدهم تست خیلی سبز

کتاب فلسفه یازدهم تست خیلی سبز به دانش‌آموزان پایه یازدهم کمک می‌کند تا با سؤالات تستی درس فلسفه آشنا شوند. کتاب شامل درس‌نامه‌ای است که موارد مهم کتاب درسی را خلاصه و مرتب کرده است. سپس سؤالات تستی هر درس به همراه پاسخنامه تشریحی آنها آورده شده است. 

لحن کتاب مشابه با لحن کتاب درسی است و مؤلف در مقدمه کتاب هدف از ایجاد این کتاب را تبیین کرده است. کتاب با محتوایی که از ابهامات کتاب درسی پیروی می‌کند، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم را بهتر درک کنند. 

از نکات مثبت این کتاب، استفاده از لحن متنوع و خلاقانه در درس‌نامه و پاسخ‌های تشریحی است. اما از جهت منفی، یکنواختی و کمبود تنوع در تست‌ها ذکر شده است. 

اهمیت فلسفه و منطق در کنکور رشته انسانی بیان شده و تأکید شده که دانش‌آموزان برای موفقیت در این درس باید به جز کتاب درسی، از منابع کمکی دیگر نیز استفاده کنند.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فلسفه پایه یازدهم رشته انسانی از انتشارات خیلی سبز با حجم ۱۰۸ صفحه و ۴۵۰ تست، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با محتوای درس فلسفه آشنا شده و تست‌های متنوع را حل کرده و تسلط خود را بر روی مباحث افزایش دهند.

مشخصات فلسفه 11 تست خیلی سبز

 

وزن

 285گرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

یازدهم انسانی

تالیف

احمد خداداد حسینی, امیر حسین رمضانی

تعداد صفحه

108

درسنامه

کامل

تعداد تست

450

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

نشده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلدی

شابک

 

 

ویژگی کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز

  •    این کتاب با تعداد صفحات 108، با وزن و حجم بسیار کمی ارائه شده است.
  •    نویسندگان آن احمد خداداد حسینی و امیرحسین رمضانی هستند.
  •    مخاطب اصلی این کتاب دانش‌آموزان رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، و همچنین رشته علوم و معارف اسلامی است.
  •    از چهار بخش تشکیل شده: درسنامه، پرسش‌های چهار گزینه‌ای، پاسخنامه تشریحی و پاسخنامه کلیدی. 
  •    هدف اصلی این کتاب کمک به دانش‌آموزان در تسلط بر حل سؤالات فلسفه کنکور سراسری رشته انسانی و آزمون‌های آزمایشی مرتبط با این رشته است.
  •    کتاب جامعی است که با مطابقت با کتب درسی نظام جدید آموزشی تهیه شده است. 
  •    استفاده از رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی به شیوه‌ای هوشمندانه انجام شده است. 
  •    از کادربندی‌ها، نمودارها، و جداول متنوع در این کتاب استفاده شده تا فرآیند یادگیری دانش‌آموزان را بهتر و منظم‌تر کند.
  •    با خواندن و حل تست‌ها و تمرین‌های این کتاب، دانش‌آموزان می‌توانند به تسلط بالا بر مباحث فلسفه و پیشرفت در آزمون‌های کنکور از جمله آزمون سراسری انسانی دست یابند.

بخش های مختلف کتاب فلسفه یازدهم تست انتشارات خیلی سبز

کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز  به عنوان یکی از کتاب‌های سری "تست خیلی سبز" در رشته انسانی عرضه شده است. هدف اصلی این کتاب، آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون کنکور رشته انسانی است. محتوای اصلی کتاب شامل سه بخش اصلی است:

  •    درسنامه: این بخش شامل خلاصه و مرتب‌سازی مطالب کتاب درسی فلسفه پایه یازدهم می‌شود. این خلاصه‌نویسی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم و مباحث درسی را به روشی ساده‌تر و مختصرتر درک کنند.
  •    تست‌ها: در این بخش سؤالات تستی مختلفی برای هر درس موجود است. این تست‌ها بر اساس مباحث کتاب درسی طراحی شده‌اند و به دانش‌آموزان امکان می‌دهند تمرین کنند و تسلط خود را بر روی مفاهیم و دانش درسی ارتقاء دهند.
  •    پاسخنامه: در این بخش پاسخنامه تست‌ها به صورت تشریحی آورده شده است. این بخش به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا پس از حل تست‌ها، نحوه حل صحیح و تفسیر مسائل را درک کنند.

این کتاب با ترکیب درسنامه، تست‌های چهار گزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی، سعی دارد دانش‌آموزان را به سمت یادگیری بهتر و تسلط بر مفاهیم فلسفه پایه یازدهم هدایت کند. از طریق حل تست‌ها و مطالعه درسنامه، دانش‌آموزان می‌توانند تمرین کنند و آمادگی خود را برای امتحان کنکور افزایش دهند.

1-درسنامه

درس‌نامه‌های فلسفه یازدهم خیلی سبز به هماهنگی کامل با متن کتاب درسی می‌پردازند. متن کتاب درسی به ترتیب و طبقه‌بندی‌های دقیقی تقسیم شده و در برخی جاها خلاصه‌ای از آن آورده شده است. یکی از نقاط قوت درس‌نامه‌ها، پاسخ‌هایی است که به سؤالات کتاب درسی ارائه می‌دهند؛ این امر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر مفاهیم را فهم کنند. همچنین، در ابتدای هر درس، بخشی به نام "درس در یک نگاه داریم" وجود دارد که به دانش‌آموزان دید کلی از محتوای درس را ارائه می‌دهد.

نکات کلیدی و جمع‌بندی‌ها در درس‌نامه‌ها در کادرهای آبی آورده شده‌اند، این امر به کاستن از خشکی متن کتاب کمک می‌کند. علاوه بر این، بخش "حواسمان باشد" درس‌نامه‌ها به مفصل شرح دادن نکاتی می‌پردازد که ممکن است منجر به اشتباهات شود و با مثال‌ها توضیح داده می‌شوند.

در پایان هر درس، خلاصه‌ای از آن به صورت اجمالی و نمودار بندی شده آورده شده است. این ویژگی‌ها کتاب فلسفه یازدهم را به منبعی مناسب برای دانش‌آموزان قوی و معلمان تبدیل کرده است. البته به دانش‌آموزانی که تا به حال به درس فلسفه توجه نداشته‌اند، توصیه می‌شود که ابتدا متن کتاب درسی را مطالعه کرده و سپس با استفاده از درس‌نامه، مطالب را تثبیت کنند. در کل، درس‌نامه‌های فلسفه یازدهم خیلی سبز با تمام نکات مهم و ضروری پوشش داده شده‌اند. هرچند در برخی قسمت‌ها ممکن است متن یکنواختی باشد، اما جداول، نمودارها و شکل‌ها به توضیح مفاهیم کمک می‌کنند. در نهایت، توصیه می‌شود که این درس‌نامه‌ها را به عنوان یک ابزار کمکی در کنار کتاب درسی مورد استفاده قرار دهید تا مفاهیم بهتری را فهم کرده و تثبیت کنید.

2-تست

بانک تست کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز دارای 450 تست تالیفی و کنکوری است که به طور جامع مباحث این درس را پوشش می‌دهند. 

این تست‌ها شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای هستند که با تنوعی در محتوا و پوشش مطالب کتاب ارائه شده‌اند. این تست‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند و تسلط بر آن‌ها به شما امتیاز و اطمینان بیشتر در موقعیت‌های آزمون فراهم می‌کند.

باید توجه داشت که تست‌های این کتاب به درجه سختی مشابه با تست‌های کنکورهای نظام جدید آموزش دارند. این تست‌ها اغلب تست‌های تألیفی هستند که ارزش تحلیل و درک عمیق مفاهیم را تاکید می‌کنند. همچنین، برخی از تست‌ها از کنکورهای برگزار شده در سال‌های گذشته نیز انتخاب شده‌اند و اطلاعاتی از سال کنکور در کنار آن‌ها آمده است.

نهایتاً، دو آزمون جامع نیز در انتهای کتاب وجود دارند که به دانش‌آموزانی که مطالب کتاب را کامل مطالعه کرده‌اند، امکان خودآزمایی قوی را می‌دهند. این آزمون‌ها می‌توانند به عنوان یک معیار جهت ارزیابی تسلط به کل مطالب کتاب و همچنین آمادگی برای آزمون‌های واقعی کنکور مورد استفاده قرار گیرند.

3-پاسخنامه

در این بخش از کتاب، به علاوه پاسخ‌های صحیح به تست‌های کتاب، به تجزیه و تحلیل سایر گزینه‌های ممکن در هر تست نیز پرداخته شده است. این امر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا نه تنها پاسخ صحیح را بشناسند، بلکه درک بهتری از دلایل و اصولی که باعث انتخاب یک پاسخ خاص شده‌اند، پیدا کنند.

در بخش پاسخنامه کلیدی که در انتهای کتاب قرار دارد، تمام پاسخ‌های صحیح به تست‌ها به صورت خلاصه و مختصر آمده‌اند. این پاسخ‌ها به گونه‌ای تدوین شده‌اند که دانش‌آموزان می‌توانند به سرعت و با کمترین زمان، پاسخ‌های صحیح را بررسی کنند.

این روش باعث می‌شود که دانش‌آموزان به‌صورت سریع‌تر از تست‌ها یاد بگیرند و از طریق تجزیه و تحلیل محتوا و پاسخ‌ها، درک خود از مفاهیم بهتر شود. همچنین، این نوع پاسخنامه می‌تواند برای مرور و تمرینات آینده نیز به عنوان یک راهنمای کارآمد استفاده شود.

کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب، برای دانش‌آموزانی که در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی تحصیل می‌کنند، مناسب است. همچنین، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کنکور سراسری رشته انسانی را دارند، می‌توانند از این کتاب به عنوان یک ابزار مفید در تقویت مفاهیم فلسفه و ارتقاء عملکرد خود در آزمون بهره‌برداری کنند. همچنین، افرادی که به دنبال افزایش دانش و تسلط بر مفاهیم فلسفه بدون در نظر گرفتن وضعیت آزمون‌ها هستند، نیز می‌توانند از این کتاب بهره‌برداری کنند. اگر به دنبال یادگیری عمیق‌تر مباحث فلسفه و تقویت مهارت‌های حل تست‌های کنکور مرتبط با این رشته هستید، این کتاب می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

ظاهر کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز

کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز از نظر کیفیت کاغذ و جلد، مواد با کیفیتی را برای تهیه آن به کار برده است. کاغذ سفید و مناسبی در این کتاب به کار رفته و جلد آن نیز با کیفیت و مقاومت مناسبی تهیه شده است. رنگ زمینه کتاب به رنگ آبی آسمانی طراحی شده است که ممکن است برای چشم دلپذیر و آرامش‌بخش باشد.

فونت مورد استفاده در این کتاب نیز به طراحی مناسبی رسیده است که شبیه به فونت‌های استفاده شده در بسیاری از کتب کمک‌درسی است. این امر به خوانایی و راحتی در مطالعه کمک می‌کند. با این حال، این کتاب در امور ظاهری مانند تصاویر، شکل‌ها و عکس‌ها کمی خالی از محتواست. این می‌تواند به عنوان یک نکته منفی در مورد ویژگی‌های ظاهری کتاب مطرح شود. از نظر بصری، تصاویر و نمودارهای بیشتری می‌توانستند جذابیت و کاربرد کتاب را افزایش دهند.

از دید دیگر، این کتاب دارای حجمی نسبتا کم با 108 صفحه و شامل 450 تست است. این تست‌ها به شکلی منسجم و جامع طراحی شده‌اند تا دانش‌آموزان با سبک و سیاق تست‌های درس فلسفه یازدهم آشنا شوند. 

قیمت فلسفه یازدهم خیلی سبز

این کتاب به دلیل محتوای باکیفیت، چاپ خوب و استفاده از چاپ دو رنگ برای وضوح شناخته شده است. با توجه به ویژگی ها و مزایای کتاب، قیمت آن منصفانه در نظر گرفته شده است. تلکتاب تضمین بهترین قیمت و بالاترین تخفیف را به همراه تحویل رایگان درب منزل برای خرید آنلاین ارائه می دهد.

خرید فلسفه یازدهم خیلی سبز

مشتریان می توانند برای خرید فلسفه یازدهم خیلی سبزو سایر وسایل کمک آموزشی با سهولت ارسال رایگان درب منزل به سایت تلکتاب مراجعه کنند. برای خرید فلسفه یازدهم خیلی سبز با تخفیف ویژه می توانید در سایت تلکتاب ثبت نام کنید و کتاب ها را به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را انجام دهید.

جمع بندی

کتاب فلسفه یازدهم تست خیلی سبز با سبکی ساده و روان تمامی مفاهیم درس فلسفه پایه یازدهم رشته انسانی را تشریح می‌کند. بانک تست این کتاب شامل ۴5۰ تست طبقه‌بندی شده و دو آزمون جامع است، که به دانش‌آموزان امکان می‌دهد تسلط خود را بر مطالب درس تقویت و مهارت حل تست‌ها را بهبود بخشند. پاسخنامه کلیدی و تشریحی تست‌ها نیز در این کتاب ارائه شده است. از لحاظ سطح تسلط، همه‌ی دانش‌آموزان می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML