تاریخ یازدهم تست خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۲۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۸۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
208
نوع جلد
وزن
440

تاریخ یازدهم تست خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب تاریخ یازدهم تست خیلی سبز با تالیف عارف گلیوری و محمداسماعیل سلمان پور.

کتاب تاریخ یازدهم انسانی از سری کتب انتشارات خیلی سبز ساختاری سبک و مناسب برای تمرین تستی دانش آموزان دارد. هدف اصلی تاریخ یازدهم تست خیلی سبز، آماده سازی برای کنکور یا آشنایی دانش آموزان با سوالات تستی و چهارگزینه‌ای است. این سبک چیدمان به صورتی است که ابتدا درسنامه‌ها ارائه شده و سپس سوالات تستی مرتبط با هر درس تا مطالعه‌ی دقیق‌تر فراهم می‌آید.

لحن مقدمه کتاب صمیمی و خودمانی است و از گاه به گاه از لحن‌های شوخی نیز استفاده شده است. اما درسنامه‌ها به زبان و لحن کتاب‌های درسی نزدیک هستند، با این حال با اضافه کردن برخی اصطلاحات یا جزئیات توضیحی برای بهتر فهمیدن مطلب.کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز توسط عارف گلیوری، محسن مصلایی و محمد اسماعیل سلمان پور تالیف شده است و به دانش‌آموزان مقطع یازدهم رشته‌ی انسانی مخصوصاً برای کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب شامل حدود 400 سوال تستی و درسنامه‌های جامعی است که دانش‌آموزان را از نیاز به منابع دیگر برای تمرین و مرور درس‌های تاریخ در مقطع یازدهم خود معتمد می‌کند.

 

تصویر
تاریخ یازدهم تست خیلی سبز
نمونه از مطالب موجود درکتاب تاریخ یازدهم تست خیلی سبز

 

ویژگی های کتاب تاریخ یازدهم خیلی سبز

 

کتاب تاریخ یازدهم تست خیلی سبز، کتابی ویژه برای دانش‌آموزان رشته انسانی در مقطع یازدهم است. این کتاب به تناسب کتاب درسی جدید تاریخ یازدهم ساخته شده و سوالات آن با سطح کنکور سراسری هماهنگی دارد. مطالب در این کتاب به صورت درس به درس ارائه شده و شامل 445 سوال تستی تالیفی و کنکوری استاندارد می‌شود. همچنین، پاسخ نامه‌های تشریحی و کلیدی برای تمامی سوالات در دسترس است و همراه با درسنامه‌های مختصر و مفید در 16 درس ارائه می‌شود.

بخش های مختلف کتاب

کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز همانند سایر کتابهای سری تست خیلی سبز دارای ساختاری کامل و مفهوم است که به دانش‌آموزان امکان مرور و تمرین جامع را ارائه می‌دهد. بخش‌های مختلف این کتاب عبارتند از:

  • درسنامه مختصر: هر درس در کتاب شامل درسنامه‌ای مختصر است که مطالب اصلی و اساسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این درسنامه‌ها به صورت ساده و مفهومی مطالب را تشریح می‌کنند.

  • تست‌های تالیفی: کتاب حاوی تست‌های تالیفی است که توسط مولفان طراحی شده‌اند. این تست‌ها برای تمرین دانش‌آموزان و ارتقاء مهارت‌های تستی آن‌ها بسیار مفید هستند. همچنین، این تست‌ها به دانش‌آموزان امکان مرور مطالب را به صورت تستی می‌دهند.

  • تست‌های کنکوری استاندارد: علاوه بر تست‌های تالیفی، کتاب شامل تست‌های کنکوری استاندارد نیز می‌شود. این تست‌ها بر اساس ساختار و مواد کتاب درسی و با سطح سوالات کنکور سراسری هماهنگی دارند.

  • پاسخ نامه تشریحی و کلیدی: برای تمامی تست‌ها پاسخ نامه‌های تشریحی و کلیدی در دسترس قرار دارد. این پاسخ نامه‌ها به دانش‌آموزان امکان ارزیابی دقیق عملکرد خود را می‌دهد و برای یادگیری بهتر مطالب بسیار مفید هستند.

به این ترتیب، کتاب تاریخ یازدهم خیلی سبز به صورت جامع و مرتب و به همراه مطالب مفهومی و تست‌های متنوع به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. این منبع می‌تواند به دانش‌آموزان در مرور و تمرین مطالب تاریخ یازدهم و آمادگی برای آزمون‌ها و کنکورهای مختلف کمک بسیاری کند.

 

چرا کتاب تست تاریخ پایه یازدهم انتشارات خیلی سبز میتوان و چرا تلکتاب؟!

 

Audio file

 

درسنامه : 

درسنامه‌های کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز نزدیک به کتاب درسی هستند اما خلاصه و مختصر شده‌اند. این درسنامه‌ها نکات اصلی و جزئیات مهم را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. همچنین، مقدمه هر درس در نظر گرفته شده و توجه به آن داده شده است. درسنامه‌ها به صورت دقیق به زیرمبحث‌ها برای مرور جزئیات پرداخته‌اند و باعث تدوین مفاهیم مهم شده‌اند. درس تاریخ از نظر مفهومی کمتری از دیگر دروس برخوردار است، اما با استفاده از نمودارها و نقشه‌ها، این ضعف تا حدی تعویض شده است. در انتهای هر درس، خلاصه‌ی درختی به عنوان ابزاری مؤثر برای مرور سریع و آمادگی قبل از آزمون‌ها وجود دارد. همچنین، استفاده از عکس‌ها و نقشه‌ها با کیفیت مناسب از کتاب درسی، به درک بهتر مطالب کمک می‌کند. با این حال، برخی از جداول ممکن است کپی از کتاب درسی باشند و بعضی مطالب نیاز به توضیح بیشتر دارند. این درسنامه‌ها برای دانش‌آموزان و دبیران مفید هستند و در نهایت با حوصله نوشته شده‌اند تا به بهبود درک مطالب کمک کنند.

تست :

کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز شامل 415 تست در 16 درس مختلف است. تعداد تست ها برای هر درس در حدود 26 تست است. این تست ها به عدم توازن در حجم مطالب در کتاب درسی توجه کرده و تقسیم تعداد تست ها را عادلانه انجام داده اند، اگرچه برخی از تست ها بسیار کوتاه و غیرچالش برانگیز هستند. میکرو طبقه بندی در تست ها وجود ندارد و این تفاوت با درسنامه ها را نشان می دهد که به دقت به زیرمبحث ها پرداخته‌اند. تست های شکل دار در این کتاب کمترین تعداد را دارند، در حالی که این نوع سوالات در آزمون‌ها و کنکورها معمولاً حضور دارند. همچنین، تست های کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز بسیاری از ویژگی‌های تست‌های کنکور سراسری را ندارند، و اگر هم دارند، منبع تست را مشخص نمی‌کنند. در نهایت، تست های کتاب تاریخ به طور کیفی قابل مقایسه با درسنامه های این کتاب نیستند، اما پاسخ نامه ها به طور کامل توضیح داده شده‌اند و تست ها عموماً دارای توضیحات جامعی هستند، با این وجود برخی تست ها کمتر توضیح داده شده‌اند.

پاسخنامه تشریحی : 

بخش پاسخنامه کلیدی و تشریحی در انتهای کتاب تاریخ یازدهم خیلی سبز قرار دارد و این بخش به دانش آموزان امکان می‌دهد که پاسخ‌های صحیح و توضیحات جامعی برای تمامی سوالات کتاب را در چند صفحه ملاحظه کنند. این بخش مفید است زیرا به دانش آموزان کمک می‌کند تا پس از حل تست‌ها، پاسخ‌های صحیح را بررسی کرده و در صورت نیاز توضیحات بیشتری را برای پاسخ‌دهی به سوالات بفهمند. 

ظاهر کتاب تاریخ یازدهم تست خیلی سبز

 

کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سب از نظر ظاهری دارای یک طراحی مناسب و جذاب می‌باشد. در لا به لای درسنامه‌ها و در ابتدای هر درس، نقوش زیبا و چشم‌نوازی وجود دارد که به جنبه‌ی زیبایی کتاب پرداخته شده است. این اهتمام به جزئیات ظاهری کتاب می‌تواند برای دانش‌آموزان جذابیت افزوده کند و مطالعه کتاب را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کند.

کیفیت کاغذ و جلد کتاب نیز بسیار بالا و با کیفیت است، که این امر از نظر محتوایی و استفاده در بلندمدت، کتاب را به یک منبع قابل اعتماد و با دوام تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، نقشه‌ها و عکس‌های موجود در کتاب با کیفیت بسیار مناسبی چاپ شده‌اند و بسیار واضح و قابل فهم هستند. این نکته بسیار مثبتی برای یک کتاب کمک درسی است، زیرا تصاویر و نمودارها می‌توانند به درک بهتر مطالب کمک کنند و مطالعه را ترکیبی از متن و تصاویر جذاب کنند.

رنگ زمینه کتاب که خاکی و کرمی است، از ابعاد تجربی خواننده حمایت می‌کند و با سایز مناسب متن‌ها، مطالعه را راحت و لذت‌بخش می‌کند. به طور کلی، ظاهر کتاب تاریخ یازدهم خیلی سبز به‌طور کلی مرتب و جذاب بوده و به کاربران ارائه می‌شود.

 

قیمت تاریخ یازدهم تست خیلی سبز

 

قیمت تاریخ یازدهم تست خیلی سبز در تلکتاب با قیمت 212.500 تومان است. این کتاب بخشی از انتشارات خیلی سبز است و به طور خاص بر روی تاریخ برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تمرکز دارد.

قیمت ذکر شده شامل محتوای جامع کتاب است که فصول مختلف مربوط به تاریخ دبیرستان را در بر می گیرد. این شامل کتاب های درسی، تست ها و پاسخنامه های تشریحی برای کمک به دانش آموزان در آمادگی برای امتحانات از جمله کنکور سراسری است.

خرید تاریخ یازدهم تست  خیلی سبز

برای خرید تاریخ یازدهم تست خیلی سبز با تخفیف ویژه و ارسال رایگان می توانید در سایت تلکتاب ثبت نام کنید. کتاب های مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید و نسبت به پرداخت اقدام کنید. در صورت حضور در تهران، ظرف یک روز کاری کتاب را درب منزل تحویل خواهید گرفت و برای سایر شهرها ارسال از طریق پست پیشتاز حداکثر تا سه روز کاری به طول می انجامد. به صورت آنلاین، می توانید به راحتی کتاب را از هر کجا سفارش دهید و با بهترین قیمت و با بیشترین تخفیف درب منزل تحویل بگیرید.

جمع بندی

کتاب تاریخ یازدهم خیلی سبز برای مطالعه تستی و مرور جانبی مواد در پایه یازدهم مناسب و کافی به نظر می‌رسد. این کتاب دارای مزایایی مانند ظاهر جذاب و مناسب، کیفیت کاغذ و جلد بالا، نقشه‌ها و عکس‌های با کیفیت، و تنوع در ارائه مطالب است. همچنین، حضور بخش‌هایی مانند خلاصه درس‌ها و درخت‌های دانش برای مرور سریع و مفید مطالب نیز از مزایای این کتاب است.

با این حال، این کتاب دارای ضعف‌هایی نیز می‌باشد. بخش تست‌های آن به نظر می‌آید کمی کم‌ترین مشکلاتی دارد. برخی از تست‌ها کمی ساده و یک‌پارچه به نظر می‌آیند و تعداد کمی از تست‌ها شکل دارند. همچنین، بخشی از پاسخ‌نامه‌ها نیاز به توضیح بیشتر دارند و این ممکن است برای دانش‌آموزان مشکل‌ساز شود.

بنابراین، بهتر است این کتاب را به عنوان یک منبع کمکی در طول سال تحصیلی برای مرور مطالب و تست‌های تمرینی استفاده کرد. اما برای دوستانی که قصد مطالعه برای امتحانات نهایی را دارند، مناسب است که از منابعی استفاده کنند که تست‌های تشریحی و پاسخنامه‌های دقیق‌تری دارند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML