آی کیو زبان انگلیسی جامع کنکور گاج

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

قطع
تعداد صفحات
544
نوع جلد

آی کیو زبان انگلیسی جامع کنکور گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آی کیو زبان انگلیسی جامع کنکور گاج

IQ زبان انگلیسی جامع کنکور گاج

چینش مطالب در جلد نخست کتاب « iq زبان انگلیسی جامع کنکور » به‌صورت پایه به پایه و درس به درس بوده و برتری ویژه‌ی این کتاب با سایر کتب مشابه موجود در بازار را می‌توان به بانک جامع و پربار از تست‌های دشوار در آن دانست. تمام درس‌های این کتاب، فرمت و ساختار کاملا یکسانی دارند و طبیعتا دانش‌آموزان برای مطالعه‌ی بخش‌های مختلف کتاب، دچار سردرگمی و ابهام نخواهند شد این بخش‌ها عبارتند از:

واژگان: در بخش واژگان، تمام لغات جدید کتاب درسی و کتاب کار و حتى لغات بسیار مهم سال‌های قبل گردآوری و برای تک تک آن‌ها مثال‌های دقیق و کاربردی ارائه شده است تا شما بتوانید لغات را به شکل مؤثر و صحیحی به خاطر بسپارید و با کاربرد آنها در جملات آشنا شوید علاوه بر این، همراه تمامی لغات کتاب، تصاویر جذابی نیز قرار داده شده تا یادگیری لغات از طریق حافظه‌ی بصری، سریع‌تر و ماندگارتر شود. بد نیست بدانید که لغات قرار گرفته در این جلسات مطالعاتی، بر مبنای اهمیت، دسته‌بندی شده‌اند. بعنی لغات جلسه اول بسیار مهم هستند و به احتمال بسیار زیادی در کنکور بارها مورد توجه قرار خواهند گرفت. لغات جلسه مطالعاتی دوم، لغات مهمی هستند که ممکن است آن‌ها را هر چند وقت یک‌بار در کنکور داشته باشیم و لغات جلسه مطالعاتی سوم، واژگان کم‌اهمیت‌تر درس‌ها را پوشش می‌دهند در پایان بخش واژگان نیز تعداد زیادی از تست‌های استاندارد واژگان داریم که ترکیبی از تست‌های کنکورهای اخیر و تست‌های تالیفی مشابه کنکور هستند. 

گرامر: همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سال‌هاست که در جهان، آموزش گرامر در قالب فرمول‌های خشک و بی‌روح منسوخ شده است. در این کتاب نیز تلاش شده است با درنظرگرفتن رویکردهای جدید آموزش گرامر، مباحث با زبانی ساده همراه مثال‌های فراوان و با تصاویر جذاب آموزش داده شود می‌توان گفت با این رویکرد جدید، قطعا گرامر برای شما به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های درس زبان انگلیسی تبدیل خواهد شد در تست‌های گرامر نیز سعی شده تمام تیپ‌ها و مباحث موردنظر طراح کنکور، به طور کامل پوشش داده شوند و در عین حال، تنها با روندی ملایم، از تست‌های نسبتا ساده‌تر تا تست‌های دشوار دسته‌بندی شوند.

کلوز تست: با توجه به اینکه در کنکور، پنج تست، یعنی 20% از نمره درس زبان انگلیسی از یک متن کلوز تست است، اهمیت کلوز تست برای کنکور بسیار زیاد است. به‌همین‌دلیل، در تمامی درس‌های کتاب، چندین متن کلوز تست قرار گرفته است تا بتوانید تمرین کلوز تست را به‌طور مستمر در طول سال تحصیلی داشته باشید، البته حواستان باشد که پیش از پاسخ‌گویی به تست‌های کلوز تست، حتما «درس‌نامه طلایی درک مطلب و کلوز تست» را از ضمیمه کتاب مطالعه بفرمائید.

درک مطلب: بی‌شک درک مطلب، سخت‌ترین بخش درس زبان انگلیسی در کنکور است و توانایی پاسخ‌گویی به تست‌های درک مطلب، می‌تواند تفاوت داوطلب قوی و معمولی کنکور را رقم بزند. دقیقا به همین دلیل است که در تمامی درس‌های این کتاب، تعداد بسیار زیادی متن درک مطلب استاندارد قرار گرفته است تا در تمام طول سال تحصیلی، به متن‌های استاندارد و جدید دسترسی داشته باشید. اما ویژگی منحصربه‌فرد این کتاب در بخش درک مطلب، درس‌نامه‌ی جامع و بسیار دقیق آن در ضمیمه‌ی کتاب است. در «درس‌نامه‌ی طلایی درک مطلب و کلوز تست»، شما با انواع تیپ‌های تست‌های درک مطلب و همین‌طور روش پاسخ‌گویی به همه‌ی آن‌ها آشنا خواهید شده؛ بنابراین، قبل از این که به سوالات درک مطلب پاسخ دهید، حتما این درس‌نامه را با دقت بخوانید و بعدها نیز هر وقت که نیاز داشتید دوباره به آن مراجعه کنید.

آزمون پایانی: در پایان تمامی درس‌های کتاب، یک آزمون کاملا استاندارد مشابه کنکور قرار گرفته است. سعی کنید که آزمون را در وقت اختصاص‌یافته به آن در کنکور (۲۰ دقیقه) پاسخ دهید و درصورتی‌که به تستی اشتباه پاسخ دادید، با علت‌یابی آن، به فکر برطرف کردن ضعف‌های خودتان باشید.

کتاب "+IQ زبان انگلیسی جامع کنکور" که توسط انتشارات بین الملیی گاج منتشر شده، منبعی پربار از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری (3000 تست استاندارد) و درس‌نامه‌های کاربردی است. داوطلبان گرامی ‌می‌توانند با تهیه‌ی جلد دوم این کتاب به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این سوالات دست پیدا کنید. این اثر حاصل تلاش امید یعقوبی‌فرد بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دربردارنده‌ی مباحث زبان انگلیسی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • چیدمان پایه به پایه و درس به درس مطالب
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع و مفهومی
  • ارائه‌ی بانک تست پربار اعم از تالیفی و سراسری (3000 تست)
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری 1401
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی کلیدی برای تمامی سوالات

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML