نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کری ترجمه کیانوش زهراکار

میانگین: 4.2 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۲۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۳۷۸٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
749
نوع جلد
وزن
1090
نویسنده/نویسندگان
ناشر
مترجم/مترجمین
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
978-964-6184-98-5

نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کری ترجمه کیانوش زهراکار

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کری ترجمه کیانوش زهراکار انتشارات ویرایش تألیف جرالد کری ترجمه کیانوش زهارکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور و عباس سامی میباشد.خوانندگان با مطالعه آن برای درک مفاهیم نظری و رابطه آن با کاربست گروهی دشواری ندارد. این کتاب را می توان در مقطع کارشناسی و همچنین مقطع تحصیلات تکمیلی در هر زمینه ای که مستلزم خدمات رسانی است به کار برد. همچنین کتاب حاضر برای کسانی که به طورکلی دروس عمومی مرتبط با نظریه و کاربست مشاوره گروهی را در پیش دارند می تواند کمک کننده باشد.
 

نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کوری

کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی با بیانی شیوا و روان توسط جرالد کری در سال 2016 نوشته شده و در انتشارات اندیشمندان به چاپ رسیده است. این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مناسب و کمک کننده است تمام سعی مترجمان بر این بوده با ترجمه ساده و روان وفاداری خود را به نشان دهند. خواننده در ابتدای کتاب با مولفه‌های بنیادین و فرآیند گروه و مسائل حرفه‌ای و انسانی آشنا می‌شود. مطالعه این کتاب در جهت آشنایی با ویژگی‌های گروه، انواع گروه، نقش و ویژگی‌های رهبری گروه، مهارت خاص و مشکلاتی که می‌توان در گروه شکل بگیرد موثر است. نویسنده با طرح تمرینات، مسائل مهم اخلاقی را مطرح می‌کند و با مهارت‌های خاص رهبری گروه را انجام می‌دهد. خواندن کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی برای متخصصین مشاوره بالینی، مشاوران، روان‌شناسان، روان‌پرستاران، متخصصان بهداشت روان، خانواده و زوج درمانگران، مشاوران توانبخشی و تمامی کسانی که درگیر خدمات انسانی هستند و به نوعی کار با گروه را برعهده دارند کارآمد است که برای خرید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تلکتاب اقدام کنید. 

 

moshavere gorohi zahrakar

 

اما چرا این کتاب و  چرا تلکتاب؟!

Audio file

 

ویژگی‌های نظریه و کاربست مشاوره گروهی 

کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی  برای مشاوران آموزش عالی ایده‌آل است و با ترکیب ابعاد تفکر، احساس و رفتار تجربه انسانی به شما کمک می‌کند تا مدل‌های درمانی بیان شده در نظریه‌های مشاوره با هم مقایسه کنید. این کتاب شما را با نظریه‌های اصلی روانکاوی، آدلری، وجودی، شخص محوری، گشتالت، واقعیت، رفتار، رفتار شناختی، سیستم های خانواده، رویکردهای فمینیستی، پست مدرن و یکپارچه آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه می‌توان نظریه‌ها را در دو مورد به کار برد همچنین می‌توانید تئوری‌ها را با یک سبک مشاوره فردی ادغام کنید. 

این کتاب یک بررسی جامع و خوب از نظریه‌های مختلف ارائه می‌دهد و به راحتی خواننده تحت تاثیر قرار می‌دهد خرید آن به همه کسانی که با وارد حوزه سلامت روان شده‌اند توصیه می‌شود. کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی به صورت ساده و روان نگارشته شده به طوری که خواننده در درک مفاهیم ساده و روان دچار مشکل نمی‌شود، درک مفاهیم این کتاب برای کسانی که در حال گذراندن درس نظریه مشاوره هستند مفید است. این کتاب برای مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشجویان عمومی به کار گرفته می‌شود و برای راهنمای دانشجویان و کارآموزانی که علاقه‌مند با گروه‌های مشاوره هستند مناسب است. 

 

  کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کری شامل 3 بخش اصلی میشود: 

1ارکان اساسی فرایند گروه: مروری کلی
2رویکردهای مشاورۀ گروهی
3یکپارچه سازی و کاربست

تاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی، مثل سایر کتاب‌های تألیف شده توسط جرالد گری، یک کتاب منحصر به فرد و کاربردی برای آموزش و یادگیری در همه سطوح دانشگاهی است. تمام سعی مترجمان بر این بوده است که متناسب با سبک ساده و واضح متن انگلیسی کتاب، ترجمه‌ای روشن و روان انجام دهند و در عین حال به متن وفادار باشند. در انتهای فصول مربوط به بخش دوم، مؤلف بحثی تحت عنوان از اینجا به کجا برویم ارائه داده است که در آن به معرفی انجمن‌ها و نهادهای آمریکایی مربوط به هر رویکرد نظری پرداخته است، که به دلیل‌عدم کاربرد برای خوانندگان ایرانی در ترجمه درج نگردید.

 

 نظریه و کاربست مشاوره گروهی جرالد کری

 

خرید نظریه و کاربست مشاوره گروهی کیانوش زهراکار

 کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی با زبانی ساده و روان نگارش شده و خوانندگان در هنگام درک مفاهیم آن دچار مشکل نمی‌کند. درک مفاهیم این کتاب برای کسانی که در قدم اول گذراندن روانشناسی هستند راحت‌تر است. خرید کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی از فروشگاه اینترنتی تلکتاب در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به تمام دانشجویان عمومی پیشنهاد می‌شود و برای راهنمایی دانشجویان و کارآموزانی که علاقه‌مند به گروه‌های مشاوره هستند گزینه ایده آل است. خرید اینترنتی کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی  را می توان در مقطع کارشناسی و همچنین مقطع تحصیلات تکمیلی در هر زمینه ای که مستلزم خدمات رسانی است به کار برد که برای کسانی که به طورکلی دروس عمومی مرتبط با نظریه و کاربست مشاوره گروهی را در پیش دارند کمک کننده است.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML