نظریه های روان درمانی و مشاوره

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰۰٬۰۰۰

نظریه های روان درمانی و مشاوره

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب نظریه های روان درمانی و مشاوره نشر ویرایش، تألیف کارول شاو آستاد، ترجمه مهرداد فیروزبخت میباشد.

کتاب نظریه‌های روان درمانی و مشاوره اطلاعات بنیادی در خصوص پیشینه، نظریه شخصیت، نظریه روان‌درمانی و امکان فهم کاربرد نظریه روان درمانی را فراهم می‌کند. نظریه‌های روان درمانی و مشاوره یک سیستم جامع، سیستماتیک، متعادل پروچاسکا و نورکراس است که به خوانندگان کمک می‌کند تا از انواع گسترده روان درمانی‌ها آگاه شود که می‌توان به سادگی از روان‌کاوی، روان پویشی، وجودی، شناختی، تجربی، بین فردی، موجه‌ای، رفتاری، تجربی، بین فردی، رفتاری، شناختی، سیستمی، یکپارچه‌نگر و غیره استفاده کرد.

ویژگی‌های کتاب نظریه‌های روان درمانی و مشاوره

کتاب نظریه‌های روان درمانی و مشاوره به بررسی منظم، جامع و متوازن نظریه‌های مهم روانی‌ می‌پردازد و در نظام درمانی مراحل منسجمی را دنبال می‌کند، از نظریه شخصیت شروع می‌شود و به نظریه آسیب‌شناسی می‌پردازد و سپس با بررسی فرآیند درمانی رابطه درمانی را خاتمه می‌دهد. کتاب روان درمانی پروچاسکا برای دانشجویان مقاطع مختلف رشته‌های روانشناسی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و روان‌شناسی مناسب است که علاوه بر نظریه‌ها و رویکردهای مختلف روان درمانی نظریه‌های خاص نویسندگان را با رویکرد یکپارچه‌نگر و تلفیقی بیان می‌کند. این کتاب به بررسی منظم، جامع و متعادل نظام روان‌درمانی می‌پردازد و با بررسی نتایج کنترل شده و بازبینی فرا تحلیلی، کارایی هر یک از نظام‌‌های روان درمانی را ارزیابی می‌کند و با هدف سیر تکاملی روان درمانی و شکل‌گیری روان‌شناسی علمی مطالبی جامع برای درمانگران مددکاری و روان‌پزشکان تهیه می‌کند.

 

نظریه های روان درمانی و مشاوره

 

اما چرا این کتاب چرا وب سایت تلکتاب؟!

Audio file

 

فهرست مطالب موجود درکتاب نظریه های روان درمانی و مشاوره : 

1وضعیت امروز روان درمانی و مشاوره
2حرفه ای گرایی، اخلاق و مساول قانونی در روان درمانی
3روانکاوی کلاسیک فروید
4درمان روانپوشی پس از فروید
5روان شناسی فردی آدلر
6درمان مراجع محور راجرز
7درمان وجودی
8گشتالت درمانی
9رفتار درمانی
10شناخت درمانی
11واقعیت درمانی
12درمان فمینیستی
13درمان زیستی روانی اجتماعی و روان شناسی سلامتی
14داروشناسی روانی
15روان درمانی های التقاطی و سایر روان درمانی ها

 

خرید کتاب نظریه‌های روان درمانی و مشاوره

برای خرید کتاب نظریه‌های روان درمانی و مشاوره می‌توانید به سایت تلکتاب مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی در حوزه فروش کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی اعم از رفرنس و کنکوری فعالیت می‌کند. کتاب نظریه روانشناسی در هر نظام درمانی خاص مراحل منسجمی را دنبال می‌کند و از نظریه شخصیت شروع به فعالیت می‌کند و در نظریه آسیب‌شناسی با بررسی فرایند درمانی خاتمه می‌یابد. این کتاب با بررسی انواع نظام‌های درمانی چارچوب منسجمی را ارائه می‌دهد و شباهت بین آنها را برجسته می‌کند. و  درباره‌ فرآیندهایی که موجب تغییر می‌شود و با هم توافق دارند دارای اختلاف نظرهایی هستند. در انتهای هر فصل بخشی به عنوان اصطلاحات مهم قرار گرفته و برای تصاویر مرتبط با هر مبحث استفاده شده است. در انتهای هر فصل بخشی به عنوان منابع برای مطالعه بیشتر توصیه شده که مطالب را در برگرفته است. 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML