مدول های انژکتیو اعظمی

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۵٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
237
نوع جلد
وزن
439
نویسنده/نویسندگان
ناشر
مترجم/مترجمین
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1393
نوبت چاپ
اول
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
978-600-7327-33-3

مدول های انژکتیو اعظمی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مدول های انژکتیو اعظمی . مدل‌های انژکتیو (Injection Models) در زمینه تحقیقات علوم اجتماعی و روان‌شناسی استفاده می‌شوند و به شیوه‌هایی اطلاق می‌شود که امکان تزریق یا انتقال مدل‌ها، الگوها یا نظریه‌ها به افراد یا گروه‌های مختلف را فراهم می‌کند. این مدل‌ها برای توضیح و پیش‌بینی رفتارهای انسانی، تغییرات در ذهنیت، و یا تأثیرات برخی عوامل بر رفتار استفاده می‌شوند. برخی از مدل‌های انژکتیو معروف عبارتند از:

1. مدل‌های نظریه‌پردازی اجتماعی: این مدل‌ها بر مبانی نظریه‌های اجتماعی معروف مانند نظریه تعمیم یافته انطباقی، نظریه تبادل اجتماعی و نظریه دلسردی تأکید دارند و برای توضیح رفتارها و تفسیر اثرات اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. مدل‌های روان‌شناسی تجربی: این مدل‌ها بر اساس تجربیات روان‌شناسی تحقیقاتی ساخته می‌شوند و برای تحلیل عوامل مختلف مانند تأثیرات محیطی، روانی و اجتماعی بر رفتار انسانی به کار می‌روند.

3. مدل‌های آموزشی: این مدل‌ها برای انتقال مهارت‌ها، دانش و ارزش‌ها به افراد و گروه‌های مختلف استفاده می‌شوند. از جمله مدل‌های آموزشی می‌توان به مدل‌های آموزش حضوری، آموزش آنلاین و آموزش مبتنی بر تجربه اشاره کرد.

این مدل‌ها به محققان و متخصصان در زمینه‌های مختلف امکان می‌دهند تا بهترین روش‌ها و راهکارها برای توضیح و پیش‌بینی رفتارهای انسانی را تعیین کنند و به نتایج دقیق‌تری برسند.

مقدمات وتعاریف
مدول های انژکتیو و پوشش انژکتیو
مدول های انژکتیو و نیم سادگی
مدول های انژکتیو و شرایط زنجیری
موضعی سازی کامل سازی و دو گانگی
تجزیه های مجموع مستقیم

این کتاب یکی از کتاب های مهم در زمینه مدول های انژکتیو میباشد که روی حلقه های نابجایی و در بعضی موارد روی حلقه های جابجایی مورد بحث قرار گرفته اند و این کتاب از منابع مورد نیاز در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری میباشد
در انتهای هر فصل مجموعه ای از تمرین ها گنجانده شده اند  برخی از آنها ساده و برخی هم نتایج موجود در متن کتاب را  توسعه میدهند

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML