عربی جامع کنکور ایادفیلی نشر الگو

میانگین: 3.3 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۶۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۳۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
376
نوع جلد

عربی جامع کنکور ایادفیلی نشر الگو

مشخصات و خرید آنلاین کتاب عربی جامع کنکور ایادفیلی نشر الگو از بانک کتاب تلکتاب :ویراست سوم

مشخصات کتاب عربی جامع کنکور

وزن

840 گرم

انتشارات

انتشارات نشر الگو

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع تحصیلی

سال دهم، یازدهم و دوازدهم

پایه و رشته تحصیلی

داوطلبان کنکور رشته تجربی و انسانی

تالیف

                         دکتر ایاد فیلی

تعداد صفحه

376

درسنامه

دارد

تست

2396

سال چاپ

1400

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

                       نشده

تست ها سطح بندی

نشده

نمونه سوال تشریحی

دارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلد

شابک

۹۷۸۶۰۰۷۹۵۰۸۷۶

 

 

کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو

درس عربی، یکی از درس‌های عمومی کنکور سراسری است که سهم زیادی در موفقیت و قبولی داوطلبان کنکور دارد. کتاب عربی جامع کنکور تالیف دکتر ایاد فیلی کتابی است که مطالعه آن می‌تواند موفقیت داوطلبان را در کنکور سراسری تضمین کند‌.

کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو برای داوطلبان کنکور رشته‌های تجربی و ریاضی تالیف شده و مباحث عربی سال دهم، سال یازدهم و سال دوازدهم را شامل می‌شود.

دسته‌بندی مطالب این کتاب به‌گونه‌ای است که تمام نیازهای داوطلبان کنکور را در درس عربی فراهم می‌کند. لحن کتاب رسمی بوده و شامل درسنامه جامع و کامل، سوالات تستی باکیفیت و پاسخ‌های تشریحی است. این کتاب به‌عنوان یکی از بهترین منابع کنکوری درس عربی تمام نکات مهم و کنکوری را ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب با ویژگی‌های کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های کتاب عربی جامع کنکور

  • درسنامه غنی و کامل

  • طراحی مناسب

  • خودآموز بودن درسنامه 

  • تست‌های تالیفی و کنکوری

  • پاسخ‌نامه کاملا تشریحی به زبان ساده و روان

درسنامه کتاب عربی جامع انتشارات کنکور 

در ابتدای کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو، برای یادآوری دانش‌آموزان به‌مرور مطالب سال‌های گذشته می‌پردازد. این یادآوری و پرداختن به مطالب سال‌های گذشته برای داوطلبان کنکور که پایه عربی ضعیفی دارند بسیار سودمند خواهد بود و یاد گرفتن مطالب جدید درس را آسان می‌سازد،  بعد از این بخش یاداوری، مباحث عربی پایه دهم شروع می‌شود.

توضیحات درسنامه به زبانی ساده و روان بوده و فهم آن برای همه داوطلبان کنکور سراسری راحت است. مطالب هر سه پایه تحصیلی بر اساس فصل‌بندی کتاب نوشته شده و در بعضی از قسمت‌ها مطالب خارج از کتاب در کادر مخصوص به‌عنوان فقط برای اطلاع درج شده است. در بعضی از درسنامه‌های کتاب نکات مهم کنکور نیز ذکر شده که داوطلبان می‌توانند از آن برای فهم بهتر نکات کنکوری کمک بگیرند. 

در انتهای کتاب عربی جامع کنکور می‌توانید به بررسی جمع‌های مکسر در کتاب درسی بپردازید. همچنین تعداد 20 متن برای تمرین درک مطلب دانش‌آموزان در انتهای کتاب وجود دارد.

تست کتاب عربی جامع کنکور 

بانک تست کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو که 2396 عدد تست است مربوط به ترجمه و واژه، قواعد و قرابت معنایی است. سطح سوالات تستی آسان بوده و با مطالعه دقیق هر درس و کلمات آخر کتاب می‌توانید به راحتی تست‌ها را حل کنید.

داوطلبان می‌توانند از تست‌های مبحث مهم ترجمه و درک مطلب، اعراب و تحلیل صرفی و حرکت گذاری در کتاب نیز استفاده کنند. حجم تست‌های مربوط به مبحث قواعد بیشتر از ترجمه است که داوطلبان کنکور با مطالعه درسنامه به راحتی این سوالات را پاسخ می‌دهند.  بعد از اتمام دروس هر پایه تحصیلی یک آزمون جمع‌بندی وجود دارد که میزان تسلط داوطلب را در آن پایه می‌سنجد.

کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو، علاوه بر سوالات تستی از تمرینات تشریحی نیز استفاده می‌کند، البته پاسخ همه سوالات تستی و تشریحی به طور کامل توضیح داده می‌شود تا داوطلب کنکور بتواند با بررسی کامل و جامع پاسخ‌ها رفع اشکال کرده و نکات مهم را نت‌برداری کند.

ویژگی‌های ظاهری کتاب عربی جامع کنکور 

در ادامه معرفی کتاب عربی جامع کنکور به توضیح ویژگی‌های ظاهری کتاب می‌رسیم. فونت کتاب عربی جامع کنکور متوسط است که با مطالعه چندین ساعته کتاب، چشم‌ها را خسته و اذیت نمی‌کند. صفحه‌آرایی کتاب معمولی بوده و از دو رنگ در نوشتار کتاب استفاده شده است. از نظر کیفیت کاغذ باید گفت این کتاب کیفیت قابل‌قبولی دارد و گرافیک و طراحی جلد آن قابل‌توجه است.

خرید کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو 

شما می‌توانید کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. پیشنهاد می‌شود با ثبت سفارش خود در فروش اینترنتی تلکتاب هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهید و خود را برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده کنید.

قیمت کتاب عربی جامع کنکور 

داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی می‌توانند کتاب عربی جامع کنکور را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. علاوه بر این کتاب، سایر کتاب‌های کمک درسی نیز از تخفیف مناسبی برخوردار هستند. 

جمع‌بندی

کتاب عربی جامع کنکور نشر الگو به زبانی ساده و شیرین به بیان مطالب و قواعد عربی سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم می‌پردازد و در واقع چکیده کاملی از این سه پایه تحصیلی است که مطمئناً برای دانش‌آموزان در هر سطحی قابل‌استفاده و مفید خواهد بود. بیشتر سوالات کتاب تالیفی بپذه و از تست‌های کنکور سال‌های گذشته به میزان کمی استفاده شده است.

داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی با مطالعه این کتاب به درک بهتر و عمیق‌تر مطالب می‌رسند و به ضعف و مشکلات خود در درس عربی آگاه می‌شوند. در نهایت باید گفت دانش‌آموز با مطالعه منظم و عمیق درسنامه و حل کردن تمرین‌ها و تست‌های کتاب آمادگی لازم را برای کنکور سراسری کسب می‌کند.

نظرات کاربران