زیست شناسی یازدهم جلد اول نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۸۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۳۶۰٬۰۰۰

زیست شناسی یازدهم جلد اول نشر الگو

ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب جامع زیست شناسی یازدهم جلد اول نشر الگو و برآیند شامل:نسل جدید ویژه کنکور 1403 به بعد

کتاب زیست‌ شناسی یازدهم  جلد اول نشر الگو 

کتاب زیست‌ شناسی یازدهم الگو جلد اول، ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته تجربی و داوطلبان کنکور رشته تجربی است که توسط انتشارات الگو منتشر شده است‌. مولف این کتاب دو‌جلدی دکتر اشکان هاشمی است. جلد اول کتاب شامل درسنامه و بانک تست جامع و جلد دوم شامل پاسخنامه کاملا تشریحی است.

این کتاب در نه فصل تالیف شده و همه فصل‌های کتاب با درسنامه آغاز می‌شود، این درسنامه‌ها از هر نظر کامل هستند و هر درس را به‌صورت بخش‌های کوتاه‌تر به کمک نمودارهای طبقه‌بندی شده، جدول‌های مختلف، کادر نکته‌های یادآوری و نتیجه‌گیری، نگاهی به آینده و تعداد زیادی تست نکته‌ای وجود دارد که در ادامه پاسخنامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

اهمیت انتخاب منبع کمک‌درسی برای درس زیست شناسی

دانش‌آموزان رشته تجربی که هدف آن‌ها کسب رتبه بالا در کنکور است باید از منابع کمک‌درسی معتبر و کامل برای درس زیست‌شناسی استفاده کنند. متاسفانه بسیاری از دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های مختلف و استفاده از کتاب‌های گوناگون زمان خود را بیهوده تلف می‌کنند. با انتخاب یک منبع کمک‌درسی کامل و جامع و مطالعه مستمر آن می‌توانید نتیجه خیلی خوبی را در کنکور سراسری تجربی به‌دست آورید.

توجه داشته داشته که در انتخاب کتاب کمک‌درسی انتخاب یک منبع با کیفیت بهتر از مطالعه چند منبع کمک‌درسی ناقص است. اگر در انتخاب کتاب کمک‌درسی زیست‌شناسی تردید دارید پیشنهاد ما کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد اول نشر الگو است. همان‌طور که اشاره شد این کتاب در دو جلد منتشر شده، جلد اول آن نه فصل دارد و شامل درسنامه کامل و بانک تست جامع است. با انتخاب این کتاب، مفاهیم زیست‌شناسی یازدهم را به‌صورت عمیق یاد می‌گیرید.

آموزش با بهترین روش

قبل از این که تست‌های کتاب را پاسخ دهید باید درسنامه آن را خط به خط مطالعه کنید، پاسخ دادن تست‌های کتاب قبل از مطالعه درسنامه شما را ناامید کرده و ممکن است اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد، بنابراین توصیه می‌شود دانش‌آموزان درسنامه کتاب را مو به مو مطالعه کنند و در ادامه به بانک تست کتاب مراجعه کنند و مطمئن باشند که قادر به پاسخگویی تعداد زیادی از تست‌های کتاب خواهند بود.

همان‌طور که می‌دانید که کتاب‌های درسی خیلی کوتاه و مختصر مطالب را ارائه می‌دهند و از این جهت نمی‌توانند برای کسب نتیجه عالی در امتحانات و آزمون سراسری مناسب باشند. در کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو همه مطالب درسی جز به جز بررسی شده و دانش‌آموزان با مطالعه مستمر و دقیق این بخش، می‌توانند تمامی تست‌های کتاب را پاسخ دهند.

جدول معرفی کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد اول

انتشارات 

الگو 

رشته تحصیلی 

تجربی 

 

 

پایه تحصیلی 

یازدهم 

درس

زیست‌شناسی 

مناسب برای دانش‌آموزان 

قوی و مبتدی

نوع کتاب 

آموزش ، بانک تست 

تشریح تست‌های درسنامه

بلافاصله بعد از درسنامه کتاب، تست‌های آن قرار دارد. تست‌های هر درس بر اساس موضوع طبقه‌بندی شده است، در کنار بعضی از تست‌ها کد کیو آر قرار دارد، چنانچه این کدها را اسکن کنید می‌توانید به ویدئوی آموزشی مولف دسترسی داشته باشید.

همچنین، هر فصل با توجه به حجم آن شامل چند آزمونک ده سوالی است، بعد از این آزمونک‌ها، دو آزمون جامع برای هر فصل قرار دارد که یکی از این آزمون‌ها شامل سوالات تالیفی و آزمون دیگر شامل سوالات برگزیده کنکوری است. پاسخگویی به این آزمون‌ها، دانش‌آموزان پایه یازدهم را با سوالات کنکوری آشنا کرده و نقاط ضعف او را آشکار می‌کند.

بعد از تمام آزمون‌های موجود در کتاب، یک باکس تحلیل آزمون قرار دارد که دانش‌آموزان می‌توانند جزئیات و نکات مهم آزمون‌ها را در آن یادداشت کنند‌.

کتاب علاوه بر ارائه آزمون‌های مختلف، شامل تست‌های پیشرفته نیز است که سطح کمی دشوارتری نسبت به بقیه تست‌های کتاب دارد، این تست‌ها بیشتر جنبه آموزشی دارند و دانش‌آموزان را برای پاسخگویی به تست‌های خیلی مشکل و چالش‌برانگیز آماده می‌کند. در هنگام مطالعه، حتما به این تست‌ها توجه بیشتری داشته باشید زیرا نکات مهمی را برای آموزش دارند.

گرافیک و ظاهر درسنامه

صفحات درسنامه کتاب، به شکل رنگی است، این ویژگی از خسته‌کننده بودن کتاب جلوگیری می‌کند و باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود، از نظر نوشتار و فونت، کتاب از کیفیت بالایی برخوردار است و در کل باید گفت درسنامه از ظاهر مناسب و با نظمی برخوردار است.

درسنامه زیست 11 جلد دوم الگو

ارائه مطالب زیست‌شناسی در قالب نمودارهای گوناگون و جدول باعث شکافتن کامل مبحث و فهم بهتر و سریع‌تر دانش‌آموزان می‌شود. ایجاد تنوع در آموزش می‌تواند از کسل‌کننده بودن مطالب جلوگیری کرده و روند مطالعه و آموزش را برای دانش‌آموزان شیرین‌تر کند‌. در این کتاب بخش مفید دیگری قرار دارد، آزمون‌های قلم‌چی که برای هر مبحث آزمون‌های دسته‌بندی شده را ارائه می‌دهد.

تست‌های زیست یازدهم جلد او ل انتشارات الگو

در ادامه معرفی کتاب زیست‌شناسی یازدهم نشر الگو به قسمت بانک تست می‌رسیم تعداد تست‌های کتاب بیش از 3000 است. این تعداد تست در کتاب برای فهم مطالب و تسلط کامل کافی است. مولف با طرح تست‌های باکیفیت و چالشی و فراتر از سطح کنکوری مطالب را به صورت عمقی در ذهن داوطلب ثبت می‌کند.

لازم به ذکر است جامع زیست شناسی یازدهم جلد دوم نشر الگو شامل درسنامه و پاسخ های تشریحی این کتاب میباشد.

این کتاب برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

این کتاب با ارائه تست‌های پیشرفته و درسنامه جامع برای دانش‌آموزانی که به دنبال کسب نتیجه فوق‌العاده در کنکور و امتحانات هستند مناسب است. همچنین این کتاب با ارائه آموزش از طریق نمودار و جدول برای همه دانش‌آموزان پایه یازدهم و داوطلبان کنکور رشته تجربی مفید خواهد بود.

از آنجایی که این کتاب حجم زیادی دارد استفاده از این کتاب برای دوره جمع‌بندی کنکور سراسری اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

ویژگی‌های کتاب‌ زیست‌شناسی 11 جلد اول نشر الگو

در ادامه، با چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب بیشتر آشنا خواهید شد:

  •    ویژه دانش‌آموزان رشته علوم تجربی
  •    ارائه درسنامه کامل و مفصل 
  •    ارائه بانک‌تست باکیفیت و استاندارد
  •    ارائه آزمونک‌های فصل به فصل
  •    ارائه سوالات زیست‌شناسی کنکور سراسری سال‌های گذشته 
  •    ارائه انواع تیپ تست‌
  •    ارائه جداول و نمودارهای کاربردی و مختلف برای آموزش 

خرید کتاب زیست یازدهم برآیند نشرالگو جلد اول در تلکتاب 

داوطلبان کنکور رشته تجربی و دانش‌آموزان پایه یازدهم تجربی، می‌توانند کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد اول را به‌صورت آنلاین و با ثبت سفارش در تلکتاب خریداری کرده و چند روز بعد کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند. این کتاب و سایر کتاب‌های درسی و کمک‌درسی در تلکتاب از تخفیف مناسبی برخوردار هستند.

کتاب‌های مشابه زیست‌شناسی یازدهم الگو

دانش‌آموزان می‌توانند از کتاب‌های مشابه دیگری که در تلکتاب وجود دارد به جای کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو استفاده کنند، نام تعدادی از کتاب‌های مشابه در ادامه معرفی شده است:

جمع‌بندی

کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم و داوطلبان کنکور رشته تجربی، بدون شک یکی از بهترین و جامع‌ترین منابع است. کتاب با ارائه سوالات تستی پیشرفته، سوالات تالیفی، ارائه آزمونک برای هر فصل، آزمون‌های جامع، ظاهر جذاب و منظم و استفاده از کد کیو آر انتخاب مناسبی برای درس زیست‌شناسی بوده و بدون‌شک سهم زیادی در موفقیت داوطلبان کنکور تجربی خواهد داشت.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML