زیست شناسی دهم سه بعدی الگو

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۷۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۳۵۲٬۵۰۰

زیست شناسی دهم جلد اول نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی دهم جلد اول نشر الگو نسل جدید ویژه کنکور  1403 به بعد

کتاب زیست‌ شناسی دهم الگو جلد اول

کتاب زیست‌شناسی دهم الگو برای دانش‌آموزان پایه دهم تجربی تألیف شده است. این کتاب دو جلدی بوده و مولف آن اشکان هاشمی است. جلد اول کتاب زیست‌شناسی شامل درسنامه کامل و تست‌های متنوع است و جلد دوم شامل درسنامه و ایستگاه درختی و پاسخنامه تشریحی می‌باشد.

چیدمان کتاب به این شکل است که اول درسنامه‌ها قرار دارد و بعد تست، آزمون و بخش گفتارهای بعدی قرار دارد. کتاب زیست‌شناسی دهم الگو با ارائه نکات مهم و مطالب کنکوری یکی از بهترین منابع کمک‌درسی معتبر برای درس زیست‌شناسی است. بهترین زمان مطالعه در طول سال تحصیلی و بعد از مطالعه کامل کتاب درسی است. در ادامه به بررسی بیشتر کتاب زیست‌شناسی دهم دو‌جلدی نشر الگو می‌پردازیم.

 

مشخصات کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد اول

نام کامل کتاب 

زیست‌شناسی جامع دهم الگو خیلی سبز 

رشته 

علوم تجربی 

پایه

 دهم 

درس

زیست‌شناسی 

تعداد صفحات 

544

شابک 

۹۷۸۶۲۲۶۳۹۰۵۲۱

نویسنده 

اشکان هاشمی 

تعداد جلد 

دوجلدی

نگاهی اجمالی به ویژگی‌های کتاب زیست‌ شناسی دهم جلد اول الگو 

در ادامه ویژگی‌های مختلف کتاب زیست‌شناسی دهم را بررسی می‌کنیم:

  • پرسش‌های تستی از کتاب درسی و تست‌های مشابه کنکور
  • ویژه دانش‌آموزان دهم رشته تجربی 
  • ارائه تست‌های پیشرفته (ATP)
  • ارائه آزمون جمع‌بندی به همراه کادر تحلیل آزمون
  • ارائه آزمون‌های سوالات سراسری
  • ارائه توضیحات نکته دار 
  • ارائه آزمونک ده سوالی برای جمع‌بندی هر فصل
  • ارائه سوالات آزمون‌های برنامه‌ای کانون قلم‌چی

نکات ظاهری کتاب زیست‌ شناسی دهم جلد 1 برآیند الگو 

در ابتدای توصیف ظاهر کتاب زیست‌شناسی دهم به بررسی نوع کاغذ آن می‌پردازیم. جنس کاغذ سفید بوده و ضخامت مناسبی دارد. فونت و اندازه نوشته‌های کتاب در جلد اول استاندارد بوده و فاصله خطوط کتاب به صورت استاندارد رعایت شده است. 

کیفیت تصاویر و شکل‌ها در درس زیست‌شناسی بسیار مهم است و شکل‌های این کتاب از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی امکان دیدن جزئیات را فراهم می‌کند. از نظر ویراستاری، کتاب توسط یک تیم ویراستاری حرفه‌ای انجام شده و همه ایرادات املایی و علمی آن رفع شده است. همچنین لحن کتاب بسیار ساده و روان بوده و مطالعه آن برای دانش‌آموزان ملال‌آور نخواهد بود. 

راهنمای آموزش درسنامه 

درسنامه‌های کتاب زیست‌ شناسی دهم با ارائه توضیحات جز به جز مطالب کتاب درسی و نکات مهم کنکوری و مباحث تالیفی به همراه پاسخنامه در جلد دوم قرار دارد.. مولف تمام تلاش خود را کرده است تا مطالب و نکات مهم درسی را به زبان ساده و قابل‌درک برای دانش‌آموزان آموزش دهد تا دانش‌آموزان همه سطوح قادر به فهم و درک مطالب شوند.

از آنجایی که کتاب‌های درسی معمولا ناقص هستند و خیلی خلاصه به آموزش مطالب می‌پردازند، مولف بعضی از مطالب اساسی که در کتاب درسی نیست یا خیلی گذرا و ناقص به آن اشاره شده را به ساده‌ترین شکل بیان کرده است.

درسنامه زیست دهم جلد دوم الگو

از ویژگی‌های مهم دیگری که در درسنامه قرار دارد بخش « نگاهی به آینده» و بخش «یادآوری» است که در داخل کادرهایی مجزا قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم درسنامه این است که تمام فعالیت‌ها و تمرینات کتاب موردبررسی در درسنامه موردبررسی قرار گرفته است. در ادامه مطلب به اختصار بخش‌های مختلف درسنامه را بررسی می‌کنیم:

  • نکته: در درس زیست‌شناسی نیاز است که تسلط زیادی بر تمام مطالب داشته باشید. نکات مهمی که در درسنامه ارائه می‌شود تکمیل‌کننده یادگیری و فهم بهتر مطالب درسی خواهد بود.
  • تست: بعد از ارائه توضیحات و نکات مهم درس، تست‌های درسنامه قرار دارد تا دانش‌آموز بتواند بعد از مطالعه توضیحات درسنامه و تسلط بر مطالب آن‌ها را پاسخ دهد.
  • تله‌های تستی: بعد از پاسخ دادن به سوالات چهارگزینه‌ای می‌توانید به پاسخنامه آن دسترسی داشته باشید. در این پاسخنامه می‌توانید تمام گزینه‌های موجود برای هر تست را بررسی و تحلیل کنید.
  • نگاهی به آینده: در این قسمت دانش‌آموز می‌تواند مطالب که در ادامه مطالعه خواهد کرد را مشاهده می‌کند، توجه داشته باشید فقط به میزانی به این مطالب اشاره خواهد شد که برای پاسخگویی سوالات به آن نیاز است.
  • جدول‌های مقایسه در درسنامه: یکی از ویژگی‌های مهم و جالب در درسنامه استفاده از جدول‌های مقایسه‌ای است، در این جدول‌ها و نمودارها با تقویت حافظه تصویری دانش‌آموزان به مقایسه دو یا چند چیز می‌پردازد.
  •  : QMاین بخش از درسنامه شامل آموزش صوتی مطالب است که دانش‌آموزان می‌توانند با اسکن کد مربوط به آن دسترسی داشته باشند.

کامل‌ترین بانک تست

هر فصل از کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد اول شامل سه آزمون 20 سوالی از سوالات تالیفی، کنکور سراسری و کنکور آزمایشی چند سال گذشته است. تست‌های کنکور آزمایشی مربوط به آزمون‌های قلم‌چی هستند و تست‌های هر فصل با توجه به حجم مطالب متفاوت است. ‌در بین سوالات تستی، تست‌های ترکیبی از شکل‌های کتاب نیز وجود دارد. 

بیش از 3000 تست در کتاب و 26  آزمون و آزمونک در بانک تست کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد اول وجود دارد، باید گفت این تعداد تست و آزمون برای بالا بردن مهارت تست‌‌زنی و تسلط بر مطالب درسی کافی است. در کنار بعضی از تست‌ها QT قرار دارد که دانش‌آموزان با اسکن این کد می‌توانند به فایل‌ این سوالات نکته‌دار و پیچیده دسترسی داشته باشند.

کتاب‌های مشابه زیست‌شناسی 10 جلد 1 نشر الگو در تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم تجربی می‌توانند از کتاب‌های مشابه دیگری که در پایتخت کتاب وجود دارد به جای زیست‌شناسی دهم الگو استفاده کنند. در ادامه چند مورد از این کتاب‌های مشابه را در تلکتاب معرفی می‌کنیم؛

کتاب زیست‌شناسی دهم الگو مناسب چه دانش‌آموزانی است؟

از آنجایی که سطح کتاب متوسط بوده و شامل درسنامه‌های مفصل و کامل و سوالات مختلف است، بنابراین دانش‌آموزان سطح پایین و متوسط در درس زیست‌شناسی می‌توانند از مطالب ارزنده این کتاب استفاده کنند.

خرید کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد اول از تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم تجربی می‌توانند با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب و استاندارد درصد بالایی برای درس زیست‌شناسی در کنکور سراسری داشته باشند، کتاب زیست‌شناسی دهم یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کنکوری و آموزشی است. 

دانش‌آموزان دهم تجربی و داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند این کتاب را که از تخفیف مناسبی نیز برخوردار است به صورت آنلاین سفارش داده و چند روز بعد کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.

جمع‌بندی کتاب

بدون‌شک زیست‌شناسی، یکی از درس‌های مهم رشته تجربی است که منابع کمک‌درسی زیادی برای آن وجود دارد. یکی از بهترین منابع مربوط به انتشارات الگو است که در لیست کتاب‌های پرفروش درس زیست‌شناسی قرار دارد. دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد اول را تهیه کرده و خود را برای امتحانات پایانی و کنکور سراسری تجربی آماده کنند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML