روانشناسی تربیتی بیابانگرد

میانگین: 5 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۰٬۰۰۰

روانشناسی تربیتی بیابانگرد

کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد نشر ویرایش تألیف اسماعیل بیابانگرد میباشد.تاب با بحث رابطه بین نظریه های یادگیری و آموزش شروع می شود، سپس به علوم اعصاب یادگیری پرداخته می شود. پنج فصل بعدی کتاب نظریه های اصلی یادگیری را توضیح می دهند: رفتارگرایی، نظریه اجتماعی شناختی، نظریه پردازش اطلاعات (دو فصل) و سازنده گرایی. چهار فصل بعدی موضوعات کلیدی مربوط به یادگیری ازجمله فرایندهای شناختی یادگیری، انگیزش، یادگیری خودنظم دهی و تأثیرات بافتی را شامل می شوند. فصل آخر با عنوان «گام های بعدی» به تحکیم دیدگاه های دانشجویان درباره یادگیری کمک می کند.

کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد

کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد به تالیف اسماعیل بیابانگرد در انتشارات مشاوران منتشر شد که با بحث رابطه بین نظریه‌های یادگیری و آموزش شروع می‌شود  و سپس به علوم اعصاب یادگیری می پردازد. این کتاب شامل پنج فصل است که می‌توان به رفتارگرایی، نظریه اجتماعی شناختی، نظریه پردازش اطلاعات و سازنده گرایی اشاره کرد. فصل چهارم به موضوعات کلیدی فرآیندهای شناختی، انگیزش، یادگیری خود نظم‌دهی و تاثیرات بافتی را شامل می‌شود و فصل آخر به تحکیم دیدگاه‌های دانشجو درباره یادگیری می‌پردازد. یادگیری فرآیند بنیادی در بافت‌های آموزشی است که نگاهی بسیار جالب و جامع به اصول و نظریه یادگیری در کلاس‌های درس دارد. برای آشنایی بیشتر با کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

روانشناسی تربیتی بیابانگرد

 

چرا این کتاب و چرا تلکتاب؟!

Audio file

 

ویژگی‌های کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد

کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد در زمینه‌های تاریخی، تحولات این حوزه و یافته‌های پژوهشی کلیدی در مورد یادگیری بحث می‌کند. این کتاب با بحث رابطه بین نظریه‌های یادگیری و آموزش شروع می‌شود و به عنوان اعصاب یادگیری می پردازد. از ویژگی‌های بارز این کتاب نسبت به کتاب‌های مشابه می‌توان به فصل‌های مختلف آن، مفاهیم و اصول مربوط به یادگیری در قالب سناریو، نمونه‌ها و مثال‌های نشان داده شده اشاره کرد. این کتاب شامل 15 فصل است که مطالب به صورت کامل ارائه شده است و در پایان هر فصل سوالات چند گزینه‌ای و تاملی قرار دارد که به منظور تفکر درباره مطالب فصل اضافه شده است.هدف روانشناسی تربیتی در وهله اول کمک به مربیان و معلمان برای آموزش بهتر است و در وهله دوم به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر آموزش ببینند و در وهله سوم به هر دو گروه کمک می‌کند تا مشکلات یادگیری و آموزش را رفع نمایند. این کتاب با زبانی ساده و روان مورد بحث و بررسی قرار گرفته که برای خوانندگان و علاقه‌مندان بسیار مفید و کارآمد است.

 

فهرست مطالب موجود درکتاب : 

1روان شناسی تربیتی: علمی برای آموزش اثربخش
2رشد شناختی
3زمینه های اجتماعی و رشد هیجانی – اجتماعی
4تفاوت های فردی
5تنوع اجتماعی – فرهنگی و جنسیتی
6یادگیرندگان استثنایی
7رویکردهای رفتاری و اجتماعی – شناختی
8رویکرد خبرپردازی
9فرایندهای شناختی پیچیده
10رویکرد های سازنده گرای اجتماعی
11آموزش مهارتهای تحصیلی به دانش آموزان
12برنامه ریزی، آموزش و فناوری
13انگیزش، آموزش و یادگیری
14مدیریت کلاس درس
15آزمون های استاندارد و آموزش

 

رشته‌های مختلفی از علوم انسانی، ریاضی، تجربی، تربیت بدنی و... در این دانشگاه تدریس می‌شوند. کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور توسط اساتید متخصص نوشته شده‌اند. این کتاب‌ها از یک ساختار واحد پیروی می‌کنند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا دانشجو را از حضور استاد بی‌نیاز می‌کنند.

 

روانشناسی تربیتی

 

فروش کتاب روانشناسی تربیتی بیابانگرد

کتاب روان‌شناسی تربیتی بیابانگرد به موضوع و مسائل یادگیری می‌پردازد و به همه دست‌اندر کار آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت کمک می‌کند تا با تسلط بر مسئولیت خود کارها را با بهترین نحوه و بازدهی بیشتر انجام دهند. خرید این کتاب به تمامی دست اندر کار آموزش و پرورش به ویژه معلمان و دانش آموزان توصیه می‌شود که با بازدهی و کارایی بیشتر می‌توان کارها را انجام داد. آموزش اثربخش و یادگیری عمیق معنادار همراه با انگیزه درونی و آسان به معلمان در یادگیری، انگیزش سبک‌های آموزشی، نیازهای آموزشی خاص، 

تفاوت های فرهنگی و جنسیتی، چگونگی طراحی و تنظیم محیط های آموزشی، سنجش و ارزشیابی و غیره کمک می‌کند. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML