دروس طلایی پایه چهارم (دبستان)

میانگین: 4.5 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۶۳٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۹۷٬۲۵۰

قطع
تعداد صفحات
464
نوع جلد
وزن
710
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
978-964-340-735-3

دروس طلایی چهارم دبستان کاگو

ویژگی و محتوا و خرید اینترنتی کتاب گام به گام دروس طلایی چهارم دبستان کاگو شامل:

گام به گام دروس طلایی چهارم دبستان کاگو 

 اگر دنبال کتاب کمکی جامع با چاپ رنگی و کیفیت بالا هستید، گام به گام دروس طلایی کاگو انتخاب بسیار خوبی است کتاب گام به گام دروس طلایی چهارم ابتدایی کاگو کتابی کاملاً جامع و کاربردی برای دانش ‌آموزان و والدین است. این کتاب شامل راه‌حل تمرین‌ها و فعالیت‌ها و همچنین تمرین‌ها و سؤالات دیگری از متن کتاب می‌باشد آزمون‌های میان نوبت و پایان نوبت ارائه شده است.

 کتاب دروس طلایی شامل دروس:

 درس ریاضی، علوم‌ تجربی، آموزش قران، فارسی (مهارت‌های نوشتاری)، فارسی (مهارت‌های خوانداری)، نگارش، هدیه‌های آسمانی و املا و مطالعات اجتماعی می‌شود.

✅نکات مهم درباره کتاب

 برای تمامی دروس ذکر شده پس از هر درس ارزشیابی مستمر قرار داده شده است تا دانش‌ آموزان با پاسخگویی دانش خود را بسنجند. استفاده از این کتاب کار اشتباهی نیست، بلکه تکیه بیش از حد دانش‌ آموزان به این کتاب برای حل سؤالات اشتباه است. پاسخنامه هر بخش بلافاصله در انتهای همان سؤال آمده است تا دانش ‌آموزان در حین مطالعه این کتاب دچار سردرگمی و دلزدگی نشوند. کتاب گام به گام سال چهارم دبستان کاگو به این صورت است که در ابتدا درسنامه را داریم. بعد از هر درسنامه، ارزشیابی مستمر وجود دارد که شامل سؤالات چهارگزینه‌ای مربوط به درسنامه است. بلافاصله در پایان هم پاسخنامه دارد. کمک به دانش‌ آموزان در طول سال تحصیلی می‌کند. محتوای این کتاب به طوری است که فصل به فصل با مباحث کتاب درسی پیش می‌رود، ابتدا خلاصه‌ای کوتاه از هر درس و سپس حل تمرینات کتاب درسی که قسمت اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد، ارائه می‌شود. مهم است که دانش ‌آموز کتاب‌های درسی خود را به‌خوبی مطالعه کند و سپس تمرین‌های کتاب درسی پایه چهارم را حل کند و اگر پاسخ سؤال و تمرینی را نتوانست پیدا کند به کتاب گام به گام طلایی کاگو مراجعه کند

ویژگی‌های گام به گام دروس طلایی چهارم دبستان کاگو

 مهم‌ترین مطالب سال قبل را در کمترین زمان ممکن مرور کنید

 درس را به صورت کاربردی و مختصر آموزش ببینید

 رفع اشتباهات یادگیری

 نمایش مفاهیم کاربردی هر درس

 پاسخنامه تمام تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی

 ارائه نمونه سؤالات و تمرین‌های امتحانی از دیگر ویژگی‌های این کتاب است

 کمک به تصحیح اشتباهات رایج یادگیری

 بررسی مهم‌ترین موارد سال قبل در کم‌ترین زمان

 ارزشیابی خرداد و دی ماه

  از ویژگی‌های این کتاب چاپ رنگی و کیفیت بالای صفحه می‌توان اشاره کرد

✅درباره کتاب گام به گام دروس طلایی چهارم دبستان کاگو

 نکات بدفهمی‌ها که در اول کتاب دروس طلایی آمده است می‌تواند کمک شایانی به ارائه بهتر مفاهیم آموزشی کند. سعی شده است نکات مهم مورد نیاز برای حل فعالیت‌ها ارائه شود تا دانش‌ آموزان برای رسیدن به پاسخ مشکلی نداشته باشند، برای آشنایی با سؤالات امتحانی نیازی به خرید چند جزوه نیست، ما نمونه‌های خودارزیابی خرداد و دی ماه را انتخاب کرده‌ایم و با پاسخ‌دادن به شما آمادگی و اطمینان بیشتری خواهید داشت و با حل جدول انتظارات آموزشی، هدف هر خودآزمایی کاملاً واضح است. نکاتی از کتاب درس‌های طلایی چهارم دبستان انتشارات کاگو به صورت گام به گام آمده است. برای اینکه دانش ‌آموزان ساده‌ترین راه را برای پاسخ‌دادن انتخاب کنند، شما دانش‌ آموزان می‌توانید تمام پاسخ‌های کتاب درسی را در این کتاب ببینید. تمام پاسخ‌هایی که در کتاب طلایی کاگو موجود است جز استانداردترین پاسخ‌ها است، و ساده‌ترین راه‌حل‌ها را برای شما عزیزان آورده‌اند. تا در طول سال تحصیلی بتوانید از این کتاب استفاده لازم را ببرید، و نمرات بالایی کسب کنید. ضمناً فعالیت‌های کتاب درسی و سؤالات پایان فصل به تفصیل در این کتاب درسی توضیح داده شده است. در پایان هر درس بخشی به نام ارزشیابی مستمر با پاسخ‌های نسبی وجود دارد تا میزان تسلط دانش ‌آموزان بر مطالب هر درس محک بزند. برای تمامی دروس در ابتدای هر درس خلاصه‌ای از دانش‌ آموزان در سال گذشته آموزش داده می‌شود و سپس مفاهیم و محتوای درس جدید به دانش‌ آموز داده می‌شود.

 درسنامه:

 مفاهیم کلیدی درس: مفاهیم مهم هر درس در قالب مفاهیم کلیدی ارائه شده است که کمک زیادی به رفع نقاط ضعف دانش‌ آموزان در مطالعه می‌کند.

 اهداف آموزشی: اهداف آموزشی هر درس در چند جمله به صورت کاملاً مختصر مشخص شده و مانند عناوین، وجود این قسمت به نظم بخشیدن مطالب در ذهن خواننده کمک می‌کند.

 آموزش خلاصه دروس: اگر مفهوم درس را به‌خوبی متوجه نشدید می‌توانید از قسمت درسنامه این ضعف را برطرف کنید. همچنین برای درک بهتر درسنامه مثال‌هایی آورده شده است که خواندن آنها می‌تواند کمک‌کننده خوبی باشد.

 پاسخ تمرین‌ها، فعالیت‌ها و سؤالات متنی: در این قسمت می‌توانید برای یافتن پاسخ سؤالی که پیدا نکردید مراجعه کنید.

 ارزشیابی مستمر: با این قسمت دانش خود را ارزیابی می‌کنید و میزان اطلاعات خود را ثابت کنید.

 ارزیابی دی و خرداد: این بخش در زمانی که امتحانی پیش رو دارید بسیار می‌تواند کمک‌کننده باشد. زیرا تعدادی نمونه سؤال امتحانی به همراه پاسخ تشریحی ارائه می‌دهد. پاسخ سؤالات در متن کتاب آمده است؛ بنابراین نیازی به مراجعه به انتهای کتاب نیست، این کار برای حفظ تمرکز شما بسیار کمک‌کننده است.

 بنابراین با استفاده صحیح از مطالب و توضیحات در آموزش گام به گام سال چهارم علاوه بر پاسخگویی به سؤالات می‌توانید روش صحیح حل مسائل و رفتار برای حل مسائل را نیز بیاموزید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML