دروس طلایی پایه هفتم (دوره اول متوسطه)

میانگین: 5 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۴۷٬۵۰۰

دروس طلایی پایه هفتم کاگو

. ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب گام به گام دروس طلایی پایه هفتم کاگو شامل:

دروس طلایی هفتم کاگو

سریع ترین و کامل ترین راهنمای دوره در کمتر از 20 ثانیه به فصل و درس مورد نظر دسترسی پیدا کنید مطمن شوید که درس ها را به خوبی یاد گرفته اید. شما همه پاسخ ها را برای بررسی دارید نگران مرور مطالب در شب امتحان نباشید موفقیت سال قبل را ارزیابی کنید و میانگین خود را بالا ببرید.

کتاب دروس طلایی هفتم کاگو  برای دانش آموزان پایه هفتم سال متوسطه اول منتشر شده است. این کتاب توسط تیم نویسنده انتشارات کاگو نوشته شده است. ویرایش چهارم این کتاب شامل دوازده درس تفکر و زندگی، مطالعات اجتماعی،کار به زبان انگلیسی، علوم تجربی، کارو صنعت، آموزش قرآن، پیام های آسمانی، نگارش، فارسی، ریاضی، عربی و انگلیسی است. کتاب ساختار درس طلایی هفتم به این صورت است: ابتدا کتاب های درسی را داریم، بعد از هر کتاب درسی ارزشیابی در حال انجام است که شامل سوالاتی می شود. چهارگزینه مربوط به کتاب درسی است. در پایان ارزیابی مستمر، پاسخ نامه را دریافت کردیم. در پایان هر یک از این دوازده درس، آزمون آذرماه و آزمون خرداد به همراه پاسخنامه ارائه می شود. یکی از ویژگی های این کتاب است که پاسخنامه هر قسمت در انتهای خود سوالات قرار می گیرد و از سردرگمی دانشجویان در هنگام مطالعه این کتاب جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این کتاب جامع بودن آن است که همه دروس پایه هفتم را در یک کتاب گنجانده است، بنا بر این نیازی به تهیه کتاب های دیگر نیست.

درس های گام به گام طلایی هفتم کاگو در مجموعه کتاب های گام به گام یا حل مسئله است. شامل تمامی کتاب های درسی می باشد. ابتدا خلاصه ای از هر درس ارائه می شود و سپس تمرین هایی از کتاب درسی که قسمت اصلی کتاب است حل می شود. روش استفاده از این کتاب بسیار حائز اهمیت است بدین صورت که: ابتدا دانش آموز کل مطالب کتاب درسی را می خواند و دوباره تمرین های حل شده کتاب درسی را می خواند و دوباره تمرین های حل شده کتاب درسی را حل می کند. سپس تمرین های حل نشده کتاب درسی را حل کنید، با کتاب گام به گام بررسی کنید. اگر غیر از این باشد، باعث ضعیف شدن دانش آموز می شود.

در درس عربی و انگلیسی معانی لغات، ترجمه و متن و قسمت های مختلف دروس ارائه می شود و برای هر درس خواندن و دستور زبان به صورت ساده و قابل فهم آموزش داده می شود. در درس علوم تمامی فرمول ها و اصطلاحات مهم در یک نگاه و همراه با بررسی اشکال و تصاویر مهم کتاب درسی ارائه می شود. علاوه بر تمرین و تمرین کتاب درسی، تمرین های دیگری نیز در درس ریاضی در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان بهتر مفاهیم را درک کنند.

تمام دوره ها دارای «ایستگاه های مختلف» توضیحات و قسمت های مختلف هستند که شامل نکات و موضوعات کلیدی است و دانش آموزان را برای درک بهتر مفاهیم راهنمایی می کند. در پایان هر دوره یک ارزیابی مستمر و دو آزمون ویژه برای نیمسال اول و دوم وجود دارد. دانشجویان با پاسخ به آنها می توانند با نمونه سوالات امتحانی هر درس آشنا شوند و دانش های خود را ارزیابی کنند.

آموزش درسنامه

قبل از شروع کتاب های درسی هفتم کاگو، قسمت خاصی تحت عنوان «محتوای ویژه کتاب» قرار داده شده است که تمام کارهای انجام شده در این کتاب را فهرست می کند که مشخص می کند در این کتاب روی چه مواردی باید تمرکز کرد.

محتوای هر درس کتاب با توجه به محتوای ویژه کتاب آورده شده است. کتاب های درسی هفتم طلایی کاگو بسیار ساده هستند، به طوری که مخاطب به راحتی می تواند آنها را درک کند. نکات مهم درس به همراه مثال های متنوع یادگیری درس، یادگیری مطالب و پاسخ به سوالات را برای مخاطب آسان می کند. این کتاب همچنین شامل پاسخ تمامی سوالات، فعالیت ها و تمرین های کتاب های درسی می باشد. علاوه بر آن، در درس زبان عربی و قرآن، لغت نامه و ترجمه خط به خط درس و قوانین هر درس،روند یادگیری را تقویت می کند.

قسمت بعدی که در همه کتاب ها مشترک است، در یک پاراگراف و در کادری جداگانه به توضیح مزایای کتاب می پردازد تا مخاطب هدف از مطالعه کتاب را بداند. لحن این قسمت از درس های طلایی هفتم صمیمی و آشناست، به طوری که در حین خواندن خواننده احساس می کند نویسنده با او ارتباط رو در رو دارد.

کتاب های درسی با دیدگاه آموزشی نوشته شده اند. روند گام به گام آن فرصتی را برای مخاطبانی که قادر به حضور در کلاس نیستند فراهم می کند تا مفهوم اصلی را با خواندن آن درک کنند. مخاطبان اولیه کتاب همه دانش آموزان پایه هفتم هستند و هر مقطع تحصیلی می تواند از مطالب این کتاب استفاده کند.

ظاهر کتاب

طرح جلد کتاب طلایی هفتم کاگو مرتبط با موضوع و محتوای کتاب است و به مفهموم آموزش گام به گام اشاره دارد. نوشته روی جلد به معرفی کتاب و فهرست کتاب های جمع آوری شده در آن می پردازد. حجم کتاب زیاد و متناسب با تعداد کتاب های موجود است. رنگ بنفش عمدتاً برای رنگ آمیزی اشکال کتاب و صفحه آرایی کتاب استفاده می شود. فونت متن کمی کوچک است که در استفاده طولانی مدت چشم را خسته می کند .علاوه بر این، کاغذ استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار نیست، به همین دلیل است که در بسیاری از موارد اشکال صفحات قبل مشخص می شود.

جمع بندی

کتاب دروس طلایی هفتم کاگو توانست جایگاه خودرا در بین دانش آموزان پیدا کند.کتاب های درسی مفید، نکات آموزنده و بخش های مختلف هر کتاب پاسخگوی نیاز هر مخاطبی است تا دانش آموز در هنگام مرور و مطالعه به کتاب آموزشی دیگری نیاز نداشته باشد. از ویژگی های خوب این کتاب می توان به برچسب های تعبیه شده در انتهای کتاب اشاره کرد که مخاطب با آن می تواند مرز بین درس ها را مشخص کند. به دلیل حجم زیاد کتاب، مشکل علمی و نگارشی خاصی در کتاب وجود ندارد. این کتاب یک منبع آزمایشی نیست. بهتر است عموم مردم با برنامه ریزی دقیق و همراه با پیشرفت تحصیلی از این کتاب استفاده کنند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML