جمع بندی اقتصاد مهروماه

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

قطع
تعداد صفحات
292
نوع جلد
وزن
250

جمع بندی اقتصاد مهروماه

ویژگی و محتوای کتاب جمع بندی اقتصاد مهروماه شامل:

- دوبخشی بودن
علت عمده بکر بودن این کتاب نسبت به کتاب های دیگر در این مهم است که در این کتاب سعی شده با توجه به اهمیت بسیار زیادی که مبحث اقتصاد در کنکورهای سراسری سال های اخیر پیدا کرده  و همچنین ضعف دانش آموزان رشتۀ انسانی در محاسبات، این قسمت ها را جدا کرده و به وصورت مجزا به شرح و بسط دقیق تک تک مسائل پرداخته شود.

- جامع و مانع بودن
به دلیل اینکه کتاب جنبۀ جمع بندی و مرور آموخته های قبلی رو داره، مباحث تا حد امکان به صورت مختصر و با استفاده از ابزارهایی نظیر فلش، جدول، نمودار و مثال های فراوان مطرح شده و در عین حال سعی شده تا هیچ نکتۀ پراهمیتی از قلم نیفته.

- نمودار درختی
نمودار درختی هر فصل بیانگر سرفصل های مربوط به همان فصل است که می تونه در مرور سریع مطالب و تقسیم بندی آن به شما کمک کنه.

- تیپ بندی سؤالات

- درسنامه و نکات کلیدی
در درسنامه مربوط به هر فصل سعی شده که تمامی نکات به درد بخور اون فصل به گونه ای متفاوت و در قالب نمودار، جدول و ... بیاد و مباحثی که نیاز به توضیح و مثال بیشتری داره، با زدن مثال های ملموس برای خواننده ساده تر بشه

- طبقه بندی سؤالات کنکورهای سراسری، آزمایشی سنجش و تألیفی
در هر فصل، مهم ترین و استانداردترین سؤالات چند سال اخیر استخراج شده و در پایان هر فصل به صورت طبقه بندی شده امده تا شما پس از مطالعه هر درسنامه، بتونین خودتون و کیفیت مطالعتون رو محک بزنین و نقاط ضعف خودتون رو شناسایی کنین.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML