فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو

میانگین: 4.4 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۶۲٬۵۰۰

قطع
تعداد صفحات
424
نوع جلد
وزن
660
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950616

فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو تألیف رضا خالو شامل

معرفی کتاب  فیزیک یازدهم تجربی انتشارات الگو

کتاب فیزیک یازدهم رشته تجربی یک کتاب تک جلدی است که توسط نویسندگان معروفی  همچون رضا خالو و امیرعلی میری که احتمالا بارها نامشان را در کتاب‌های آموزشی و تستی شنیده‌اید تالیف شده است. 

بعد از اتمام سال دهم، دانش‌آموزان با شروع سال یازدهم باید بیشتر به فکر کنکور باشند چرا که رفته رفته به آن نزدیک می‌شوند و باید خود را آماده کنند. نشر الگو سری تست هم، پا به پای شما عزیزان منابع خوبی را برای یادگیری عمیق مطالب درسی فراهم کرده و در این مسیر شما را یاری می‌کند. 

نویسندگان بزرگوار این کتاب تلاش کرده‌اند تا یک منبع آموزشی و تستی را تالیف کنند تا دانش‌آموزان در تمام سطوح درسی چه ضعیف و چه قوی از این کتاب بهره ببرند. بهتر است در ادامه مطالب ساختار کتاب را تا حدودی بررسی کنیم تا با آگاهی بیشتر این کتاب را تهیه کنید. 

این کتاب منطبق با کتاب درسی چیدمان فصل‌ها را انجام داده و در کل 3 فصل را شامل می‌شود که از قرار زیر است: 

  1.      الکتریسیته ساکن

  2.      جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم

  3.      مغناطیس و القای الکترومغناطیسی

هر فصل در کتاب فیزیک یازدهم تست نشر الگو به چند بخش و قسمت تقسیم شده است. به عنوان مثال فصل اول شامل 4 بخش و 6 قسمت است. هر کدام از این بخش‌ها و قسمت‌ها دارای درسنامه‌ای خلاصه‌ و تست‌های آموزشی هستند. 

البته همین درسنامه‌ها خیلی خلاصه نویسی نشده و می‌توان روی آن حساب باز کرد و مطالب کتاب درسی را در آن به صورت جمع‌بندی مطالعه کرد. این کتاب برای دانش‌آموزانی که کتاب درسی را تا حد زیادی فراگرفته باشند یک منبع مناسب است که می‌توانند در طول سال تحصیلی درکنار کتاب درسی خود این کتاب را نیز به عنوان منبع دوم مطالعه کنند و به مطالب تسلط بیشتری پیدا کنند.

 یکی از نکات مثبت کتاب این است که در این کتاب در درسنامه ها بعد از هر تیپ سوالی، شماره‌های تست‌های مشابه با آن از بخش تست‌های آموزشی ذکر شده است.  

علاوه بر تست‌های آموزشی بعد از درس‌نامه‌ها، در انتهای هر فصل کتاب فیزیک یازدهم، 2 آزمون نیز قرار داده شده تا بر مطالب آن فصل تسلط پیدا کنید. بعد از اینکه هر سه فصل تمام شد 3 آزمون جامع نیز از کل کتاب فیزیک یازدهم قرار داده شده است تا با حل این تست‌ها میزان تسلط خود را افزایش دهید و آمادگی خود را نیز در انتهای کتاب بسنجید. 

بعد از اتمام آزمون‌های جامع پاسخ تشریحی تست‌های فصل اول، دوم و سوم کتاب به همراه پاسخنامه کلیدی آزمون‌ها گنجانده شده است. 

در انتهای کتاب نیز کنکور سراسری سال‌های 99، 1400 و 1401  ضمیمه شده است که با حل این تست‌ها می‌توانید خود را در شرایط کنکور قرار دهید و از وضعیت تسلط خود بر مباحث درسی به آگاهی نسبی خوبی برسید. 

نکته‌ای که در این کتاب حائز اهمیت است و باید از آن اطلاع داشته باشید این است که پاسخ آزمون‌های کتاب در هر فصل و در انتهای فصل فقط به صورت پاسخنامه کلیدی در کتاب موجود است ولی اگر تمایل داشتید پاسخ تشریحی تست‌های موجود در آزمون‌های کتاب را مطالعه کنید کافی است کد QR را اسکن کنید تا فایل را دریافت کنید و یا به سایت نشر الگو بروید و از آنجا پاسخ تشریحی آزمون‌ها را دریافت کنید.

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب  فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

 

1

الکتریسته ساکن

2

404

 

2

جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم

2

406

 

3

مغناطیس و القای الکترومغناطیسی

2

395

 

آزمون‌های جامع

3

45

 

کنکور سراسری سال 99

-

41

 

کنکور سراسری سال 1400

-

42

 

کنکور سراسری سال1401

-

40

 

مجموع تست ها و آزمون‌ها 

9  

1373

 

درسنامه کتاب  فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو

کتاب فیزیک یازدهم تجربی تست نشر الگو درسنامه دارد، منتهی نه بسیار مفصل است نه خیلی جزئی، بلکه درسنامه خلاصه وار ولی بسیار کاربردی است و برای اکثر دانش‌آموزان قابل استفاده است. 

درسنامه فیزیک 11 الگو

در تصویر بالا که مربوط به فصل اول کتاب و بخش دوم آن است همانطور که مشاهده می‌کنید درسنامه به صورت خلاصه وار بیان شده ابتدا یک تعریف کلی از موضوع اصلی آورده شده و سپس موارد الزامی با شماره‌گذاری بیان شده است.در صورتی که نیاز به درسنامه دارید حتما از کتاب فیزیک یازدهم تجربی سه بعدی الگو استفاده کنید.

بخشی هم با عنوان راستی می بینید که به صورت خودمانی و صمیمی مطالبی را بیان کرده است. همانطور که می‌بینید تست‌های آموزشی که شامل تست‌های تالیفی، تست‌های کنکور سال‌های گذشته و آزمون‌های آزمایشی معتبر  نیز لابه لای مطالب درسنامه بیان شده تا مطالب مربوط به درسنامه را خوب یاد بگیرید. علاوه بر این موارد بخش‌هایی به عنوان نکته نیز بیان شده که نکات خوبی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد. 

در کل می‌توان گفت درسنامه کتاب فیزیک یازدهم با توجه به حجم کتاب قابل قبول و مناسب است و می‌تواند برای اکثر دانش‌آموزان مفید واقع شود. چنانچه دانش‌آموزان تسلط خوبی بر مطالب کتاب درسی خود داشته باشند این کتاب می‌تواند نیاز آن‌ها را به یک منبع دوم و کامل  در کنر کتاب درسی تامین کند و با تسلط بر آن اعتماد به نفس خوبی برای حضور در جلسه آزمون سراسری کنکور پیدا می‌کنند.

بررسی تست‌های کتاب تست  فیزیک یازدهم تجربی الگو

تست‌ها همواره بخش مهمی از کتاب‌آموزشی و تستی را شامل می‌شوند به خصوص در کتاب‌های نشر الگو که هدف آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور است این مسئله کاملا واضح است. سوالات تستی در این کتاب در قالب‌های مختلفی بیان شده است. بخشی از این تست‌ها در درسنامه‌ها آورده شده است، بخشی از تست‌ها در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است، بخشی از تست‌ها در قالب آزمون 1 و 2 در انتهای هرفصل آورده شده است تا به مطالب فصل تسلط پیدا کنید. در انتهای هر فصل هم 3 آزمون در قالب آزمون جامع نیز آورده شده است. علاوه بر این آزمون‌ها سوالات کنکور سال‌های 99، 1400 و 1401 نیز در انتهای کتاب قرار گرفته است. اگر بخواهیم تعداد تست‌ها را برسی کنیم سهم هر فصل از تست‌های کتاب از قرار زیر است:

  •    فصل اول : تست‌های آموزشی + تست‌های آزمون انتهای فصل 404 عدد

  •    فصل دوم : تست‌های آموزشی + تست‌های آزمون انتهای فصل 406 عدد

  •    فصل دوم : تست‌های آموزشی + تست‌های آزمون انتهای فصل 395 عدد

  •    آزمون‌های جامع : 45 عدد

  •    کنکور سال 99 : 41 عدد

  •    کنکور سال 1401 : 42 عدد

  •    کنکور سال 1402 : 40 عدد

در کل این کتاب تعداد 1373 تست دارد که تعداد قابل توجهی است و هر نوع سوال تستی را از آسان تا دشوار شامل می‌شود. سطح سوالات در پاسخ‌های تشریحی با حروف لاتین A (ساده)، B (متوسط) و C (دشوار) مشخص شده است. علاوه بر این در کنار  بعضی سوالات علامت‌هایی دیده می‌شود که با معناست و نویسنده با منظور خاصی این کار را انجام داده است. علامت ماشین در کنار هر تست به معنای آن است که این تست مناسب جمع‌بندی و مرور سریع است و مناسب دانش‌آموزانی است که قصد جمع‌بندی سریع دارند و علامت دایره که در داخل آن یک + قرار دارد نیز به معنای این است که برای آن تست در پاسخنامه بعد از پاسخ تشریحی تست‌های مشابهی آورده شده تا اگر دانش‌آموز نتوانست آن تست را حل کند با مطالعه راه حل، سوالات مشابه را حل کند. 

درسنامه فیزیک یازدهم تجربی الگو

تست‌هایی نیز در قالب تست‌های سطح دوم برای هر بخش کتاب وجود دارد که سطح نسبتا دشواری دارند و برای دانش‌آموزانی که به دنبال تست‌های سخت هستند مناسب است. 

در کل تست‌های خوبی در این کتاب با رعایت سطح و در تیپ‌های متنوع گنجانده شده است و هر نوع تستی را پوشش می‌دهد. و بخش پاسخنامه آن نیز بسیار خوب بیان شده و حتی می‌توان به جرائت گفت که برای برخی از دانش‌آموزان حکم درسنامه را نیز می‌تواند داشته باشد.       

ویژگی‌های ظاهری کتاب فیزیک یازدهم رشته تجربی تست الگو

 طرح روی جلد کتاب بسیار زیبا و جذاب است و در عین زیبایی مرتبط به مطالب فصل سوم کتاب است. فونت کتاب رسمی و روان است. البته در بخش‌های از کتاب در درسنامه از فونت دیگری نیز استفاده شده و لحن نویسنده نیز صمیمی و دوستانه است. صفحه آرایی کتاب نیز مناسب است و حجم مناسبی را نسبت به مطالبی که ارائه می‌کند داراست.    

خرید کتاب  فیزیک یازدهم تجربی تست الگو

شما می‌توانید کتاب  فیزیک یازدهم تجربی را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب  فیزیک یازدهم تجربی

داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند کتاب  فیزیک یازدهم تجربی را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی

کتاب فیزیک یازدهم تجربی یک منبع مناسب و کامل برای جمع بندی مطالب درسی دانش‌آموزان سال یازدهم رشته تجربی است. با مطالعه این کتاب کمک درسی می‌توانید در کنار کتاب درسی خود را برای کنکور آماده کنید و با خیالی آسوده در جلسه کنکور حاضر شوید.

نظرات کاربران