استاتیک و مقاومت مصالح مدرسان شریف

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳٬۰۰۰

استاتیک و مقاومت مصالح کاردانی به کارشناسی مدرسان شریف

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب استاتیک و مقاومت مصالح مدرسان شریف. در رشتهٔ استاتیک و مقاومت مصالح، دانشجویان با اصول و مفاهیم مربوط به بررسی و تحلیل سیستم‌ها و سازه‌های مختلف و همچنین مشخصات و خواص مختلف مصالح ساختمانی آشنا می‌شوند. این شامل موارد زیر می‌شود:

1. استاتیک: مطالعه و تحلیل نیروها، مومنت‌ها و تنش‌های موجود در سازه‌ها تحت اثر بارگذاری‌های مختلف، از جمله بارهای استاتیکی و دینامیکی.

2. مقاومت مصالح: آشنایی با خصوصیات و خواص مختلف مصالح ساختمانی از جمله فولاد، بتن، چوب و مواد ساخته شیمیایی و تحلیل عوامل مؤثر بر مقاومت و رفتار آن‌ها تحت بارگذاری‌های مختلف.

3. طراحی و تحلیل سازه‌ها: اعمال اصول استاتیک به طراحی و تحلیل سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های فلزی، بتنی و دیگر مصالح.

4. تحلیل عوامل مؤثر بر مقاومت سازه‌ها: بررسی و تحلیل عوامل مختلفی از جمله لرزه، باد، برف، حرارت و تغییرات دما بر رفتار و مقاومت سازه‌ها.

5. کنترل کیفیت و نظارت: آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی به منظور اطمینان از اجرای صحیح و ایمن پروژه‌ها.

در مراحل کارشناسی، دانشجویان به طور عمیق‌تر با این مباحث آشنا می‌شوند و می‌توانند مسائل پیشرفته‌تری را بررسی و تحلیل کنند و به طراحی و اجرای سازه‌های پیچیده‌تر بپردازند.

 

فهرست مطالب موجود در کتاب :
مقدمه و یادآوری
معادلات تعادل
مکانیک ساختمان
اصطحکاک
خواص سطوح
تنش، کرنش و بارگذاری محوری
پیچش
خمش
کمانش ستون ها



 

ویژگی و محتوای کتاب:

- تمام مطالب و مفاهیم کتاب درسی به صورت کامل توضیح داده شده است و برای فهم بهتر شما دانشجویان عزیز بعد از پایان هر مبحث چندین مثال و تست قرار داده شده است.
- در پایان هر فصل تست های کنکور دانشگاه سراسری و آزاد از سال 87-75 قرار داده شده است. پاسخ های این تست ها کاملاً تشریحی می باشند. نقطه قوت این روش در این است که دانشجو اولاً به صورت صددرصد با تست های کنکور هر فصل آشنا می شود و ثانیاً کاربرد مطالب را به صورت عینی در تست های بیان شده مشاهده می کند.
- در پایان هر فصل یک آزمون قرار داده شده است که دانشجو با حل کردن این تست ها به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و می تواند برای رفع نقاط ضعف خود اقدام کند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML